ik had al een geleende fiets bij mequote:
Kan je eens een keer wat old skool house draaien?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:54 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga een random set draaien, vele goa-stromingen op t menu
En daar moet je het op leren...quote:Op donderdag 3 november 2016 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik had al een geleende fiets bij me
House is nogal een breed begrip, sommigen bedoelen daar james brown is dead mee, anderen noemen het hardcore.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je eens een keer wat old skool house draaien?
Ik bedoel de oer house, eind jaren 80, voor gabber en hardcore.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
House is nogal een breed begrip, sommigen bedoelen daar james brown is dead mee, anderen noemen het hardcore.
Heb ik wel, maar daar is t nu te kort voor. Volgende keer., moet ik zoeken.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoel de oer house, eind jaren 80, voor gabber en hardcore.
Of is dat je pakkie an niet...?
Het is vrij simpel, komt uit Chicago, daarna ook in Detroit en toen naar UK en EU.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
House is nogal een breed begrip, sommigen bedoelen daar james brown is dead mee, anderen noemen het hardcore.
Ja maar de interpretaties zijn andersquote:Op donderdag 3 november 2016 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is vrij simpel, komt uit Chicago, daarna ook in Detroit en toen naar UK en EU.
Hoeft ook niet nu, maar eens een keer.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar daar is t nu te kort voor. Volgende keer., moet ik zoeken.
wil graag meequote:Op donderdag 3 november 2016 22:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
26 nov psychedelic rave in de maassilo. Wordt een knaller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |