abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 november 2016 @ 21:43:55 #276
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_166464212
Het laatste nieuws:
quote:
No criminality in Clinton emails - FBI

The FBI has found no evidence of criminality in the new batch of Hillary Clinton emails.

In a letter to members of Congress, FBI director James Comey said the agency had finished its review and found nothing to change its position.

In July, he said Mrs Clinton had been careless but not criminal in handling sensitive material on her private email server while secretary of state.

The issue flared up again with the discovery of new "pertinent" emails.

They were reportedly found on the laptop of Anthony Weiner, the estranged husband of one of Mrs Clinton's closest advisers.

"Based on our review, we have not changed our conclusions that we expressed in July with respect to Secretary Clinton," said Mr Comey in Sunday's letter to Congress.

Mr Comey's original letter late last month to lawmakers, revealing that the bureau's inquiry into Mrs Clinton's emails had been revived, shook up the White House race and reinvigorated the campaign of Republican nominee Donald Trump.

The FBI director had said the agency would investigate if the newly discovered messages contained classified information.
Da's dan lekker. Je zet als federale instelling de verkiezing van je president op z'n kop en er blijkt uiteindelijk niets aan de hand te zijn. :{
pi_166464216
Complot.
  zondag 6 november 2016 @ 21:46:16 #278
38114 beantherio
pi_166464287
De breaking news van NOS heeft het trouwens over "opluchting voor Clinton". Nou, ik zou eerder pisnijdig zijn als ik haar was.
pi_166465366

Trump _O_

Zelfs Clinton staat achter hem.
pi_166465503
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:43 schreef beantherio het volgende:
Het laatste nieuws:

[..]

Da's dan lekker. Je zet als federale instelling de verkiezing van je president op z'n kop en er blijkt uiteindelijk niets aan de hand te zijn. :{
Ze zetten de verkiezing op hun kop door gewoon hun werk te doen :? ?
  zondag 6 november 2016 @ 22:31:12 #281
38114 beantherio
pi_166465676
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 22:25 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ze zetten de verkiezing op hun kop door gewoon hun werk te doen :? ?
Het manipuleren van verkiezingen is niet hun werk. :{w
pi_166465853
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 22:31 schreef beantherio het volgende:

[..]

Het manipuleren van verkiezingen is niet hun werk. :{w
Klopt, wat echter wel hun werk is is het onderzoeken of er strafbare feiten zijn gepleegd. Dat het qua timing voor Clinton niet zo mooi uitkomt is voor hen niet relevant. Er zijn zat andere verdachten in andere onderzoeken die ook wel liever wilden dat er op een ander moment onderzoek naar hen werd verricht en die krijgen toch ook geen uitzondering?
  zondag 6 november 2016 @ 22:45:59 #283
38114 beantherio
pi_166466265
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 22:36 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Klopt, wat echter wel hun werk is is het onderzoeken of er strafbare feiten zijn gepleegd. Dat het qua timing voor Clinton niet zo mooi uitkomt is voor hen niet relevant. Er zijn zat andere verdachten in andere onderzoeken die ook wel liever wilden dat er op een ander moment onderzoek naar hen werd verricht en die krijgen toch ook geen uitzondering?
Bijzonder dan dat dat "onderzoek" meerdere keren een oordeel oplevert. Je kunt er lekker omheen draaien maar ik ben gewend om de dingen te benoemen zoals ik ze zie. En dat dit niet ok is ziet zelfs een kind.

Gaan de emails die Trump illegaal heeft vernietigd trouwens nog eens "onderzocht" worden?
pi_166466525
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 22:45 schreef beantherio het volgende:

[..]

Bijzonder dan dat dat "onderzoek" meerdere keren een oordeel oplevert. Je kunt er lekker omheen draaien maar ik ben gewend om de dingen te benoemen zoals ik ze zie. En dat dit niet ok is ziet zelfs een kind.

Gaan de emails die Trump illegaal heeft vernietigd trouwens nog eens "onderzocht" worden?
Zaken benoemen zoals hij ze ziet is ook iets waar Trump erg goed in is :'). Het is toch wel opmerkelijk hoe zeker in de laatste dagen van deze campagne het Trump-kamp en het Clinton-kamp steeds meer op elkaar zijn gaan lijken.
pi_166466841
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:46 schreef beantherio het volgende:
De breaking news van NOS heeft het trouwens over "opluchting voor Clinton". Nou, ik zou eerder pisnijdig zijn als ik haar was.
Ik denk dat vooral de NOS erg opgelucht is.
pi_166466976
Ja maar, Clinton wint dus?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_166467060
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 22:45 schreef beantherio het volgende:

[..]

Nou, dat moet dan wel heel snel ;)
pi_166468333
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 23:08 schreef tesssssssss het volgende:
Ja maar, Clinton wint dus?
Als er geen perverse seks-tape van Clinton uitlekt denk ik dat het een gelopen race is. Maar indien wel, moet het echt een hele perverse tape zijn. Met poep. Zoiets.
pi_166468418
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 00:09 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als er geen perverse seks-tape van Clinton uitlekt denk ik dat het een gelopen race is. Maar indien wel, moet het echt een hele perverse tape zijn. Met poep. Zoiets.
Kan altijd nog via Wikileaks.

Poepsex en een sigaar tegelijk. :7
pi_166468748
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 00:13 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Kan altijd nog via Wikileaks.

Poepsex en een sigaar tegelijk. :7
En dan tegelijkertijd in de bips. Dus de poep en de sigaar. Als dát gebeurt maakt Trump nog een kans. Maar dat is zo vreselijk smerig. Dat moet je niet willen. Niet 1 generatie, maar meerdere generaties zullen een trauma hieraan overhouden.
pi_166468785
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 00:32 schreef Toefjes het volgende:

[..]

En dan tegelijkertijd in de bips. Dus de poep en de sigaar. Als dát gebeurt maakt Trump nog een kans. Maar dat is zo vreselijk smerig. Dat moet je niet willen. Niet 1 generatie, maar meerdere generaties zullen een trauma hieraan overhouden.
Het zou wel een mooie statement zijn.

(Monica Lewinsky technisch gezien)
pi_166468835
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 00:34 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Het zou wel een mooie statement zijn.

(Monica Lewinsky technisch gezien)
De sigaar als solo element was wel oké. Maar daar kunnen we denk ik het maar beter bij houden zo.

Voor wie ben jij? En dinsdagnacht is de verkiezingsnacht op NPO huppeldepup. Alleen: Wanneer is dinsdagnacht. Is dat de nacht van maandag op dinsdag, of van dinsdag op woensdag? In allebei komt een dinsdag voor.

Je merkt het, ik vind het erg ingewikkelde verkiezingen.
pi_166468871
Het verhaal met de sigaar heeft op mij wel diepe indruk gemaakt als jonge jongen op de basisschool destijds. Al mijn vrienden hadden niets dan respect voor Bill Clinton.
pi_166469645
quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2016 18:28 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat is het al bijna twee decennia. En het is (helaas) nog niet genoeg gebleken. Ik gok op een giftige burgeroorlog.
Je hebt helaas gelijk. Er zijn statistische gegevens die sterk in die richting wijzen.

http://www.cracked.com/pe(...)ible-terrifying.html

Na deze verkiezingen krijg je dus óf Clinton met Trump die zn achterban mogelijk gaat ophitsen tegen de uitslag. (En als hij dat niet doet heeft hij het startschot al vooraf gegeven). Of je krijgt Trump die de boel op z'n beloop laat gaan.

De wereld is nooit mooi geweest, maar de moderne wereld staat redelijk op losse schroeven. Want dezw ellende vloeit ook naar buiten.
pi_166469858
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 00:37 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De sigaar als solo element was wel oké. Maar daar kunnen we denk ik het maar beter bij houden zo.

Voor wie ben jij? En dinsdagnacht is de verkiezingsnacht op NPO huppeldepup. Alleen: Wanneer is dinsdagnacht. Is dat de nacht van maandag op dinsdag, of van dinsdag op woensdag? In allebei komt een dinsdag voor.

Je merkt het, ik vind het erg ingewikkelde verkiezingen.
Voor geen van tweëen, eigenlijk. :N

Ik hoop gewoon heel erg op euh.....Twee nieuwe kandidaten. Maar dat is onmogelijk.

Het is in de nacht van dinsdag op woensdag, en als ik het goed begrepen heb om een uur of 0.400 's nachts.
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 08:25:22 #296
8781 crew  Frutsel
pi_166470253
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 07:01 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Voor geen van tweëen, eigenlijk. :N

Ik hoop gewoon heel erg op euh.....Twee nieuwe kandidaten. Maar dat is onmogelijk.

Het is in de nacht van dinsdag op woensdag, en als ik het goed begrepen heb om een uur of 0.400 's nachts.
Denk dat er tussen 0100 en 0200 uur NL-tijd misschien al wel duidelijkheid is... :P
pi_166470309
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 00:39 schreef DrDentz het volgende:
Het verhaal met de sigaar heeft op mij wel diepe indruk gemaakt als jonge jongen op de basisschool destijds. Al mijn vrienden hadden niets dan respect voor Bill Clinton.
Alleen zag mijn toenmalige vriendinnetje er niets in toen ik voorstelde een Bill Clinton te willen doen. :)
  maandag 7 november 2016 @ 08:36:00 #298
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166470339
Wikileaks is offline ;(
pi_166470454
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 22:21 schreef TheJanitor het volgende:
[ afbeelding ]

Trump _O_

Zelfs Clinton staat achter hem.
Eh, je weet dat die quote bedacht is door een rechtse website? Wikileaks had een 'excerpt' van de speech en een andere site heeft daar een verhaal van gemaakt waarbij ze een paar pro Trump quotes hebben toegevoegd.

Daarentegen heeft Trump zich in het verleden wel meerdere keren lovend uitgelaten over Hillary.
pi_166470469
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 08:49 schreef kipknots het volgende:

[..]

Eh, je weet dat die quote bedacht is door een rechtse website? Wikileaks had een 'excerpt' van de speech en een andere site heeft daar een verhaal van gemaakt waarbij ze een paar pro Trump quotes hebben toegevoegd.

Daarentegen heeft Trump zich in het verleden wel meerdere keren lovend uitgelaten over Hillary.
Welnee joh, het is aannemelijker dat Hillary op een praatje bij Goldman Sachs opeens begint over hoe aardig Trump voor vrouwen is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')