En dat het mongolen zijn waarvan het eigenlijk jammer is dat ze Nederland niet uitgezet kunnen worden. Dat is dan weer jammer. Dat je Trump niet zo tof vindt moet je zelf weten, maar blijf wel gewoon normaal doen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
Dat accepteer ik ook. Alleen vind ik dat mensen die willen dat Trump president word eerder getuigd van lage intelligentie. Dat is mijn mening.
Je spelling getuigt ook niet echt van intelligentie.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
Dat accepteer ik ook. Alleen vind ik dat mensen die willen dat Trump president word eerder getuigd van lage intelligentie. Dat is mijn mening.
Ik mis een gegronde redden. Ik kan me best voorstellen dat het je geen geschikte kandidaat lijkt. Hoewel ik me ook voor kan stellen dat Clinton dat ook niet zou zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Clinton gaat winnen? Wees er maar niet te zeker van.
Peilingen hoeven niet zoveel te zeggen, bij diverse verkiezingen hebben ze er naast gezeten, meest recent nog bij de Brexit.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waarom niet?
Alle minder bekende maar solide alternatieve peilingen die al -tig jaren de juiste kandidaat eruit lieten rollen komen allen op Clinton uit.
De dagkoersen van sommige media doen dat niet maar ja, dat zijn vaak onvrede momenten die weinig bepalend zijn voor de werkelijke uitslag. Als ik me morgen groen-links voel en overmorgen VVD dan zit de kans er dik in dat ik uiteindelijk toch weer op hetzelfde stem als altijd. En die bipolaire momenten op de weg naar het stemhokje doen er dan niets meer toe.
De pers moet het toch een beetje opkloppen. Een gelopen race verkoopt geen nieuws.
Ik zou al mn geld inzetten op Clinton. Mocht Trump dan toch tegen de hele logica van de meer realistische metingen door het oog van de naald kruipen en al deze solide metingen de nek omdraaien, dan is dat heel jammer voor de logica en de wereld. Maar dan heeft het zo moeten zijn.
Dat is het vreemde, dat extreem kleine verschil. Een jaar geleden geloofde niemand dat die idioot ook maar enige kans zou kunnen maken, maar nu is de kans helemaal niet zo klein dat hij de volgende president van de VS wordt.quote:Op zondag 6 november 2016 09:18 schreef einzeinz het volgende:
In de laatste peilingen staat Clinton weer voor!
Lol, nee.quote:Op zondag 6 november 2016 12:23 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Nog maar 2 dagen tot Trump als winnaar uit de bus komt![]()
![]()
Weddenschap doen dat Trump het niet wordt? bankrekening via mail doorgeven?quote:Op zondag 6 november 2016 13:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Duurt idd nog tot woensdag Nederlandse tijd
whooo big spenderquote:Op zondag 6 november 2016 13:09 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Weddenschap doen dat Trump het niet wordt? bankrekening via mail doorgeven?
Wat is een leuk bedrag? 500 euro?
Het staat je vrij een ander bedrag in te vullen. Tenzij jij ook weet dat Clinton gaat winnen, dan heeft het geen zin.quote:
ik gok nietquote:Op zondag 6 november 2016 13:35 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Het staat je vrij een ander bedrag in te vullen. Tenzij jij ook weet dat Clinton gaat winnen, dan heeft het geen zin.
Trump en Amerikanen, ze passen wel heel goed bij elkaar. Eigenlijk gun ik ze die minkukel als president van harte.quote:Op zondag 6 november 2016 09:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is het vreemde, dat extreem kleine verschil. Een jaar geleden geloofde niemand dat die idioot ook maar enige kans zou kunnen maken, maar nu is de kans helemaal niet zo klein dat hij de volgende president van de VS wordt.
Dat zou prima zijn als de VN een land als Bahrein zou zijn. Maar als deze minkukel de touwtjes in handen krijgt van de VS zal de wereld daar ook de gevolgen van zien. Dus liever niet.quote:Op zondag 6 november 2016 15:42 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Trump en Amerikanen, ze passen wel heel goed bij elkaar. Eigenlijk gun ik ze die minkukel als president van harte.
Hillary heeft een trouwe achterban. Ze heeft oa de democraten en veel republikeinse switchers achter zich.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Peilingen hoeven niet zoveel te zeggen, bij diverse verkiezingen hebben ze er naast gezeten, meest recent nog bij de Brexit.
De mensen die op Trump stemmen geloven er echt. Ze willen dat de immigratie afneemt, hebben geen vertrouwen in de huidige politici en willen weer terug naar hoe het vroeger was. Terwijl de belangrijkste reden om op Hillary te stemmen is dat je Trump niet in het witte huis wil hebben. Dan draait het dus wederom om Trump. Clinton roept gewoon weinig enthousiasme op.
Dat is het al bijna twee decennia. En het is (helaas) nog niet genoeg gebleken. Ik gok op een giftige burgeroorlog.quote:Op zondag 6 november 2016 16:41 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Wie er ook mag winnen, één ding is zeker, Amerika is de grote verliezer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |