Ik doe het alfabet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Succes!
Draai je altijd een sigaar of een 8?
Deal.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we hem tot december het nieuwe jaar negeren als hij geen pics post.
Tot 1 januari Haagsquote:
De letters KLM deed ik in 1x, dat was zware diarree en hing aan de muren. Best ranzig.quote:
Dat is GGMM en mij wel toevertrouwdquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:10 schreef Scrummie het volgende:
Er hangt hier een kinderachtig sfeertje.
Jullie stellen mij nooit teleur.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is GGMM en mij wel toevertrouwd
Moet jij eens oplettenquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit ga jij nooit volhouden.
Bij dezen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten![]()
Zodra GGMM bevestigt, is het gedaan
Kijk uit met negeren. Met de verkeerde klemtoon heb je Sylvana op je nek.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we hem tot december negeren als hij geen pics post.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten![]()
Zodra GGMM bevestigt, is het gedaan
Genotquote:
Famfare voor jouquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:14 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen
ik kijk vanaf nu ook mee
Zei Isa Hoes ookquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:10 schreef Scrummie het volgende:
Er hangt hier een kinderachtig sfeertje.
Ik heb de VI al heeeeeel lang geleden opgezegd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:13 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de VI ook opgezegd. Lees hem amper meer. Paar verhaaltjes. Vroeger verslond ik hem.
En Kraaij weet weer eens dat er een camera is.
Dan nu de ham(chips)vraag: welke?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:14 schreef KingRoland het volgende:
ik kijk vanaf nu ook mee
acteursquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:13 schreef Zorro het volgende:
Hans wordt weer eens genegeerd. Maar ja, niks nieuws
Dan ga ik nu FF pissenquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:14 schreef KingRoland het volgende:
ik kijk vanaf nu ook mee
quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb de VI al heeeeeel lang geleden opgezegd.
Stonden columns in van een irritante eikel waar ik niet tegen kon.
Johan Derksen of zoiets.
Werden die dan ook snel gestuurd?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Johan Derksen of zoiets.
Snel overgeslagen dat wel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Werden die dan ook snel gestuurd?
Wist je dat een FOK!er er een column heeft gehad. Hij is exFOK!ker inmiddels. Misschien ken je Beschouw nog.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Johan Derksen of zoiets.
Die naam herrinner ik me wel. Geen idee meer wat ik van hem vondquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat een FOK!er er een column heeft gehad. Hij is exFOK!ker inmiddels. Misschien ken je Beschouw nog.
Hij organiseerde hier en op WZV het seizoen tournooi. Leuke vent heb hem ontmoet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die naam herrinner ik me wel. Geen idee meer wat ik van hem vond
Bolivia reglementair twee keer met 0-3 verloren door onrechtmatige speler. Nu is wk-deelname van Argentinië onzeker.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:18 schreef KingRoland het volgende:
Brazilië - Argentinië om 00:45
KOEKOEK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |