Is niet op tv te zien hè ? Van dit weekend in China.quote:Op zondag 6 november 2016 10:43 schreef borisz het volgende:
Schaatsen komend weekend is dus ochtendwerk
Vrijdag 9u NLtijd.
Zaterdag 9:15u
Zondag 9.30u
16u in samenvatting.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is niet op tv te zien hè ? Van dit weekend in China.
Kan vanaf nu weer IE-DE-RE week dichterbij komen, waarbij Herbert en Martin dat ook elke keer zullen aanstippen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sverre Lunde valt me wel tegen, had verwacht dat hij wel een stapje vooruit kon doen
Net als Contin, die komt uit het skeeleren wist je vast niet, die heeft een enorme motor, rijdt ook marathons en altijd keurig naar een 6e plek of nog slechter op de lange afstanden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kan vanaf nu weer IE-DE-RE week dichterbij komen, waarbij Herbert en Martin dat ook elke keer zullen aanstippen.
Live niet nee.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is niet op tv te zien hè ? Van dit weekend in China.
Sebastian Timmerman toch?quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:29 schreef heywoodu het volgende:
Ivo van Haaren bij de NOS, dat heb ik nog niet eerder gehoord
Nee, dit is de atletiekcommentator van Eurosportquote:
Ik lees het, grappig nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 12 november 2016 09:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dit is de atletiekcommentator van Eurosport
Ik hoor de beste man inderdaad zo 'Eelco Sintnicolaas' en 'van der Plaetsen' zeggen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dit is de atletiekcommentator van Eurosport
Murashov tegen Boisvert wordt hopelijk wel genot.quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:34 schreef MiLalaa het volgende:
nou deze commentator klinkt iig een stuk beter dan die nieuwe compagnon bij Hersman.
maar pff, het loopt nog niet echt over qua races vanochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |