Zelf naar een inleverpunt brengen.quote:Op donderdag 3 november 2016 15:38 schreef missbrunette het volgende:
Hebben er dames ervaring met moeders voor moeders. Ze komen volgende week en vind het echt spannend, we wonen namelijk in een flat in een best wel "rot" buurt. Iemand tips hoe ik dat kan doen met die kratten?
je hebt toch wajong?quote:Op donderdag 3 november 2016 15:38 schreef missbrunette het volgende:
Hebben er dames ervaring met moeders voor moeders. Ze komen volgende week en vind het echt spannend, we wonen namelijk in een flat in een best wel "rot" buurt. Iemand tips hoe ik dat kan doen met die kratten?
Haha ja een echte.quote:Op donderdag 3 november 2016 15:51 schreef tombolafan het volgende:
Idd wegbrengen of thuisblijven ervoor missb.
Hahaha een trollbaby ja cygne?
Hier ook een ja, dat ik na de gewone echo ging plassen ivm inwendige baarmoederhalsmeting en dat ik weer kon gaan liggen omdat een deel niet goed genoeg te zien was![]()
Welkom en gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 november 2016 17:52 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik denk dat ik hier langzaamaan mee durf te gaan schrijven, net de eerst echo gehad, hartje gezien en gehoord. 7+4 schatte ze me nu.
Wat een bijzonder moment is zo''n eerst echo zeg
Waarom de 40 weken niet halen?quote:Op donderdag 3 november 2016 17:46 schreef Tinos85 het volgende:
Morgen vriendin weer terug naar het ziekenhuis. Afspraak met de diabetes verpleegkundige. Krijgt ze een setje mee om dr suiker gedurende het weekend bij te houden. Dan maandag een belafspraak om te kijken wat de resultaten zijn en hoe het nu verder gaat.
Echo zag er verder goed uit en het hartje klonk ook goed. Gynaecoloog zei in ieder geval dat we de 40 weken niet gingen halen.
Dat zeiltje legde ik met 35+2 op bed, want toen dacht ik eraan. Was er heul blij mee toen met 35+4 mijn vliezen braken, jawel, in bed. Maar ja, die kans is niet heel groot natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:38 schreef BlueEyes het volgende:
Kaartje moeten wij ook nog doen.
Mijn hormonen hebben het kaartje dat we begin vd zwangerschap in 5 minuten hadden uitgezocht volledig afgeschoten![]()
Gisteren had ik telefonische intake van het kraamburo en die dame liep een beetje te pushen dat we bij 35 weken toch echt wel een zeiltje op het matras moeten leggen en moeten zorgen dat de babykleertjes en spullen gewassen zijn én dat het babybedje klaar moet staan.
hoezo ik 'moet'?
Ik denk dan weer stel dat de baby met 35 weken komt dan ligt het sowieso eerst nog in het ziekenhuis en ik gok in de couveuse. Plus dat de kleding die ik heb dan toch veel te groot is.
En een babybedje is binnen 10 minuten opgezet en opgemaakt.
Ik kan nog niet zoveel ermee nog geloof ik. Ben pas 32 weken zwanger hoor!
Van harte gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 3 november 2016 19:53 schreef snoenk het volgende:
Het waren echte weeën.
Rond 6 uur is onze dochter I.sabella thuis in bad geboren
Ze is prachtig en lief en doet het hartstikke goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |