Ik kon een paar weken geleden ook nog niet haken, dus het is te doen!quote:Op woensdag 2 november 2016 11:06 schreef Messina het volgende:
Echt een mooi dekentje, Burdie!
Misschien moet ik toch ook maar leren haken...
O ja, af en toe harde buiken, soms zijn ze erg venijnig, maar helaas niks wat doorzet. Schijnt bij een tweede vaker voor te komen dat je wat meer voorwerk hebt. We gaan vrijdag in het ziekenhuis praten over hoe verder, wat de opties zijn (afwachten wmb, maar ik wil ook wel heel graag bevallen intussen).quote:Op woensdag 2 november 2016 18:14 schreef missbrunette het volgende:
Burd, voel je al iets in je buik of is het nog steeds stil? Waneer denk je dat hij of zij zich aandient ?
In tegenstelling tot wat je zou denken als je de gemiddelde poster op babybytes of zwangerschapspagina leest, zijn er ook mensen die juist liever niet ingeleid willen worden.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:43 schreef missbrunette het volgende:
Ah ja snap ik, je bent zeker uitgeput of valt dat wel mee ? En is inleiden geen optie?
Jij gaat voor mijn UD tochquote:Op woensdag 2 november 2016 19:45 schreef Burdie het volgende:
Oh ik voel me ook best fit nog eigenlijk.
Jaaa, gewoon die UD recyclenquote:Op woensdag 2 november 2016 19:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jij gaat voor mijn UD toch(5-11)
11-11 past wel bij onsquote:Op woensdag 2 november 2016 19:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jij gaat voor mijn UD toch(5-11)
Dat was de voorbeeld foto hèquote:Op woensdag 2 november 2016 20:16 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik hoop het ook voor je Burd![]()
Je dekentje wordt leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2016 20:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat was de voorbeeld foto hè.
Met buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2016 20:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat was de voorbeeld foto hè.
Had ik heus wel gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het voorbeeld leuk is, wordt die van jou dat toch ook?
![]()
Nu hup, even verder haken zodat het wel af is voor de baby komt![]()
Dat bedoel ik, de baby is met carnaval gemaakt en grote broer met carnaval geboren... is wel een soort van thema hierquote:Op woensdag 2 november 2016 22:05 schreef Radyhyn het volgende:
Of heuul veeull bier hier in 't zuiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het idee dat ik plopjesvoelde vanmiddag, en vervolgens de hele dag de twijfel van "kan dan bij 13wk (5e zwangerschap)?"..
Verder hoop ik dat het met iedereen goed gaat
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2016 23:38:27 ]
quote:Op woensdag 2 november 2016 23:35 schreef Logician2.0 het volgende:
Welkom en gefeliciteerd nieuwe mensen![]()
En pff Burdie volhouder, dat dekentje![]()
Personal drama onder spoilerIk denk dat het best kan. Ik denk ook dat ik het zo vroeg gevoeld heb. Ik heb iig nog nooit darm plopjes gevoeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het idee dat ik plopjesvoelde vanmiddag, en vervolgens de hele dag de twijfel van "kan dan bij 13wk (5e zwangerschap)?"..
Verder hoop ik dat het met iedereen goed gaat
nee? Ik had echt superveel gas de eerste maanden namelijkquote:Op donderdag 3 november 2016 07:40 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik denk dat het best kan. Ik denk ook dat ik het zo vroeg gevoeld heb. Ik heb iig nog nooit darm plopjes gevoeld.
Ja de Jumboquote:Op donderdag 3 november 2016 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet ook naast de super gaan wonen Hilz. Als ik om 21:45 crave, dan haal ik het gewoon
ik ben wel eens heel snel naar de jumbo gerend terwijl mijn kind in bed lagquote:Op donderdag 3 november 2016 07:48 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ja de Jumbodie is tot 22.00 open. En redelijk in de buurt. Maar ik kon gisteren het huis niet meer uit. Vent had avonddienst. En je kind uit bed rukken om 21.45 om chocola te gaan kopen mag niet van jeugdzorg denk ik
![]()
Dat zou ik ook wel aandurven. Deze is wel verder weg. Op de fiets 5 heen. Appie is wel dichterbij. Daar ben ik op de fiets binnen 2 minuten.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben wel eens heel snel naar de jumbo gerend terwijl mijn kind in bed lagmaar ik woon echt op 200 meter zeg maar, dus het kan theoretisch binnen 5 minuten
Crap, nu staat deze dus in mijn at en lees ik dit soort dingen.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben wel eens heel snel naar de jumbo gerend terwijl mijn kind in bed lagmaar ik woon echt op 200 meter zeg maar, dus het kan theoretisch binnen 5 minuten
(Zal jeugdzorg ook wel niet approven)
+1quote:Op donderdag 3 november 2016 07:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
(Zal jeugdzorg ook wel niet approven)
oh maar ik ken die hele "wij" club persoonlijk dus das veel sneller en efficiënterquote:Op donderdag 3 november 2016 07:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Crap, nu staat deze dus in mijn at en lees ik dit soort dingen.
Ik heb nauw contact met de IB-er van de aanstaande school van jouw dochter (welke op haar beurt weer nauw contact heeft met "wij").
Copy-paste is natuurlijk zo gedaan.
Veel succes!!quote:
Han-dig!quote:Op donderdag 3 november 2016 08:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh maar ik ken die hele "wij" club persoonlijk dus das veel sneller en efficiënter
ze zeggen altijd dat jongens drukker zijn ja en in mijn geval is n wel 1quote:Op donderdag 3 november 2016 09:24 schreef Fazzoletti het volgende:
Haha Blue, bijzondere droomIk zag laatst wel een hele sneue docu waar die manta's in voorkomen
![]()
Is er eigenlijk een bakerpraatje over het geslacht en drukte in de buik? Op de echo's was deze baby een stuk rustiger dan ik me van F kon herinneren. Kan ook gewoon toeval zijn natuurlijk
n=2, bij mij was dat ook zo. Kunnen we nu al concluderen dat het dus waar is?quote:Op donderdag 3 november 2016 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zeggen altijd dat jongens drukker zijn ja en in mijn geval is n wel 1
Geruststellingquote:Op donderdag 3 november 2016 11:06 schreef Cygne het volgende:
'Goed kind', zei de gyn.![]()
Geen bijzonderheden dus en lekker beweeglijk. En nog steeds een jongetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |