Ik ga zo een rondje lopen met de hond, hopelijk krijg ik een 10km ei. Al mag ik gezien de opbrengst van de laatste twee dagen al blij zijn met een 5km ei.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:04 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet, maar ik zie dat de candy bonus nog steeds aan de gang is, dus ik ga zo maar eens een 10km ei uitlopen
Voor zover ik weet komen ze bij water meer voor. Echter kom ik ze nauwelijks tegen dus ik kan niet echt een goede locatie geven.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Komen Dratini's op bepaalde plaatsen meer voor? Zoals Magikarps bij slootjes bijvoorbeeld?
Ik heb de indruk dat dratini's spawnen op exact dezelfde plaatsen als magikarps, alleen niet zo heel vaak.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Komen Dratini's op bepaalde plaatsen meer voor? Zoals Magikarps bij slootjes bijvoorbeeld?
Thanks!quote:Op woensdag 2 november 2016 09:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat dratini's spawnen op exact dezelfde plaatsen als magikarps, alleen niet zo heel vaak.
Oude steden met grachten zijn wat dat betreft wel goed.
Neem een vriendinquote:Op woensdag 2 november 2016 09:36 schreef DaMart het volgende:
Team geel is bij mij in het dorp ook te nadrukkelijk aanwezig... heb alleen geen zin om in eentje die gele level 10-gyms blauw te gaan maken.
Bij in de buurt staan 5 gyms, waarvan er 3 gele level 10 gyms zijn.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:35 schreef PicoMMP het volgende:
Hier is bijna alles geel![]()
Zit al een tijdje met vier Pokemon in gyms. Elke dag 40 muntjes is wel lekker. Vanmiddag wil ik de vijfde doen, want er zit er nu eentje vlakbij mijn huis waar ik bijna in kan. Elke dag 50 muntjes is om de drie dagen een incubator
Ze is amazing ja, dus dat wordt mijn Umbreon straks in maartquote:
Zelfde probleem.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:36 schreef DaMart het volgende:
Team geel is bij mij in het dorp ook te nadrukkelijk aanwezig... heb alleen geen zin om in eentje die gele level 10-gyms blauw te gaan maken.
Het event is nog bezig, dus logisch dat je dubbel krijgtquote:Op woensdag 2 november 2016 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Maar los van de drie compleet teleurstellende 5km-eieren, krijg ik nog steeds dubbel
Team Geel is het team van de nerds.quote:Op woensdag 2 november 2016 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde probleem.
Geen idee waar ze op eens vandaan komen
Beter gps glitch ik 2,5km...quote:Op woensdag 2 november 2016 10:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het event is nog bezig, dus logisch dat je dubbel krijgt
Ik gok dat het event nog anderhalf uur duurt.
Dat is wel mooi. toen ik een Eevee kreeg was ze pretty decent.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze is amazing ja, dus dat wordt mijn Umbreon straks in maart
Uit een ei?quote:Op woensdag 2 november 2016 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel mooi. toen ik een Eevee kreeg was ze pretty decent.
quote:Op woensdag 2 november 2016 10:36 schreef Rubeo38 het volgende:
Team geel heeft gewoon rustig de tijd genomen om alles goed te doen, ipv alles snel te doen
en nu zijn we klaar om over te nemen
Ik vind de verhoudingen wel erg scheef nu... volgens mij is 80% geel, 15% blauw en 5% roodquote:Op woensdag 2 november 2016 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde probleem.
Geen idee waar ze op eens vandaan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |