was hij geen pizzeria eigenaar?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij die voor het programma wel had?
gaa selfs optiefen hoorquote:Op woensdag 2 november 2016 19:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
kan je gewoon optiefen...? dank u
Ja maar helaas ging zijn bebaarde reetriddertje die samen met hem die drank gejat heeft vol in de bres voor hem. Ugh.quote:
mooi.. doe hèquote:
ik vond omed meer iemand die nu vol zich ging inlikken bij anouarquote:Op woensdag 2 november 2016 19:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja maar helaas ging zijn bebaarde reetriddertje die samen met hem die drank gejat heeft vol in de bres voor hem. Ugh.
en die chick die ruzie had met donald ook, melissa toch? En die met dr gebroken arm is ook zo dom.quote:
Altijd rond 19:47 tochquote:Op woensdag 2 november 2016 19:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ligt het aan mij, of is het erg vroeg afgelopen?
Had ik ook verwacht, maar nu gooit hij het op "ja je gaat eigen rechtertje spelen dat doe je toch niet en hij heeft er niet eens iets mee te maken blablabla".quote:Op woensdag 2 november 2016 19:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik vond omed meer iemand die nu vol zich ging inlikken bij anouar
alsjeblieft niet deze Idiotquote:Op woensdag 2 november 2016 19:48 schreef rowan634 het volgende:
Mag Boy nu een enkeltje naar Laren?
Met zn kapotte doos utopia in
quote:
je vind hem mooi?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:48 schreef rowan634 het volgende:
Mag Boy nu een enkeltje naar Laren?
Met zn kapotte doos utopia in
dat dus dat bij zoveel mensen ook Sukkels dabij zijnquote:Op woensdag 2 november 2016 19:53 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee maar ik gun ze wel wat fitties
En het mooiste is; RTL5 WIST dat dit de grote 'welkom terug'-aflevering moest worden. De recap was fantastischquote:
Ik snap werkelijk niks van je post?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En het mooiste is; RTL5 WIST dat dit de grote 'welkom terug'-aflevering moest worden. De recap was fantastisch
ik hadde het al om 17:00 gekijktquote:Op woensdag 2 november 2016 19:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En het mooiste is; RTL5 WIST dat dit de grote 'welkom terug'-aflevering moest worden. De recap was fantastisch
Ik weet zelfs eindelijk wat er met John is gebeurd, awesome callback!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |