ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Geilt stiekem op blonde S&V meisjes Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy derLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben Goverman: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is. Igen: Elektrische tractie ftw! MTL, Speelt wel eens met echte treintjes
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
Op dinsdag 1 november 2016 19:21 schreef Dr_Flash het volgende: Reservering bij Gaffel kan niet meer via de site gewijzigd worden. Ik bel ze morgen wel ff. Komt goed
Moet vast lukken. Anders annuleren en opnieuw reserveren.
Op dinsdag 1 november 2016 20:43 schreef greavy het volgende: Maar gingen ze morgen nog een soort van staken ? Iets met werkoverleg, of was dat donderdag?
Er komen 2 nieuwe Talgo-treinen te rijden. Reduceren de reistijd met 4,5 uur.
quote:
With the introduction of the new trains the westbound journey time will be cut from 24h 49min to 20h 14min while the eastbound train will complete the trip in 20h 35min, compared with 25h 56min at present.
Dan heeft NS er toch de rest van de dag last van door het totale gebrek aan flexibiliteit dat ze kenmerkt? #ookdaaromhetrondjeronddekerk
De NS heeft nergens last van hoor Wat niet rijdt, rijdt niet. De reiziger heeft er last van. Maar de reiziger kan, zoals bekend, van zowel het personeel als de directie, gewoon de klere krijgen
Ik moet morgen om 08:45 in Utrecht zijn voor mijn BOA beëdiging, kijk er nu al naar uit om op het perron te staan tussen de klagende reiziger zonder zelf te weten wat nou de bedoeling is
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende: Welkom vader renwan ^O^ Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Er komen 2 nieuwe Talgo-treinen te rijden. Reduceren de reistijd met 4,5 uur.
[..]
Aha ik lees het. 20 rijtuigen, dat is ook een serieuze trein Dat omsporen, gebeurde dat tussen Brest en Terespol, dat traject duurt ook erg lang. Of is dat enkel de grenscontrole daar?
Op dinsdag 1 november 2016 20:56 schreef renwan het volgende: Ik moet morgen om 08:45 in Utrecht zijn voor mijn BOA beëdiging, kijk er nu al naar uit om op het perron te staan tussen de klagende reiziger zonder zelf te weten wat nou de bedoeling is
Aha ik lees het. 20 rijtuigen, dat is ook een serieuze trein Dat omsporen, gebeurde dat tussen Brest en Terespol, dat traject duurt ook erg lang. Of is dat enkel de grenscontrole daar?
Aha ik lees het. 20 rijtuigen, dat is ook een serieuze trein Dat omsporen, gebeurde dat tussen Brest en Terespol, dat traject duurt ook erg lang. Of is dat enkel de grenscontrole daar?
Dikke kans op ja. Meestal loop je dan midden in de nacht tegen 4 controles in 2 km op. Nog afgezien van de draaistelwissel idd.
Is het trouwens wel dezelfde tijdzone? Anders kan er een uurtje af. Nou ja, niet helemaal maar toch een beetje.
Ik neem aan dat Wit-Rusland dezelfde tijdzone is als Litouwen en Bulgarije en dergelijke - een uurtje later dus. Vandaar dat ik ook 5 uur heb getekend (16-21u)
Ik neem aan dat Wit-Rusland dezelfde tijdzone is als Litouwen en Bulgarije en dergelijke - een uurtje later dus. Vandaar dat ik ook 5 uur heb getekend (16-21u)
Wit-Rusland is Oost-Europese Tijd (UTC+3) en de Baltische staten zijn Midden-Europese Tijd (UTC+2).
Als ik zo op de linkjes kijk wel. En beperkingen in de dienstregeling door testen van de "nieuwe" intercity over de HSL.
quote:
Op het traject Den Haag Centraal - Breda rijden er tussen 19 december 2016 en 7 januari 2017 minder treinen omdat er testritten worden uitgevoerd met een Intercity over de Hogesnelheidslijn. Deze Intercity gaat vanaf 23 januari 2017 rijden op dit traject. Bekijk wat dit voor uw reis betekent of plan uw reis in de NS Reisplanner.