Echt niet. Ik ga Hans niet opzetten. Ze hebben net Daphne Dekkers uit Madame Tussaud gezet.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:23 schreef yvonne het volgende:
Hans is een toffe peerZet hem op Tong
Dat bedoelde iedereen met 'Wat is er Tong ? Ik herken je niet meer.'quote:Op donderdag 3 november 2016 08:17 schreef Perrin het volgende:
Hé Tong is nuchter best samenhangend (en nóg leuker)
En degene die zei dat je zoutwaarde omhoog moest weet dat je bloeddruk te hoog is?quote:Op donderdag 3 november 2016 07:12 schreef tong80 het volgende:
Kreeg vanmiddag telefoontje over m'n bloedwaarden. O.a dat mijn nitraat/zout veel te laag is. 'Dus dat moet ik aanvullen?''Ja.' Ik liters bouillon naar binnen werken. Lees ik net over te hoge bloeddruk, die bij mij extreem hoog, dat ik ter alle tijden zo min mogelijk zout tot me moet nemen.
Ach we gaan toch naar de klote.![]()
Yepquote:Op donderdag 3 november 2016 09:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En degene die zei dat je zoutwaarde omhoog moest weet dat je bloeddruk te hoog is?
80 %quote:Op donderdag 3 november 2016 09:37 schreef Remzz het volgende:
Is de verslaving ook een verklaring van alle andere klachten waar de dokter niet uitkwam in je KLB topic?
Succes en sterkte in ieder geval
Ontploffingsgevaar in Bommel.quote:
Plat blijven liggen en alleen vrolijke dingen denken.quote:
Supertof van hemquote:Op donderdag 3 november 2016 20:50 schreef tong80 het volgende:
Erg slordig van de apotheek vandaag, had een vervolgrecept doorgegeven die zouden ze komen brengen. Nada noppes. Mijn Hans gaat ze morgen halen en levert ze gelijk met de boodschappen af.
Je weet gewoon niet hoe je zo iemand moet bedanken. Je blijft het proberen en het is steeds van 'Is goed joh.'Hoe is ie nou?'Hans bedankt jongen. 'Ja ja ja is best.'
Zeg ik kan hem niet genoeg bedanken. Hij heeft ook een telefoonlijntje met moeke. Dat stelt haar gerustquote:Op donderdag 3 november 2016 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Supertof van hemsowieso een flinke stok achter de deur die Hans! En maar goed ook, zonder hulp is het veel lastiger. Zet 'm op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |