Ha ha ha. Ik was overgestapt naar de mannelijke helft van het duo. Ik moest op dat moment naar haar, ze had dienst. Ik had geen keus.quote:Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Wat een eikel die huisarts.
Mag ik dat zeggen? Ja!
Mijn humor. Coolquote:Op maandag 14 november 2016 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik las 'een slok achter de deur'
Ja hoor, lekker uitgeslapen. Om 3 uur vannacht her en der goeiemorgen gepost op FOK!.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe gaat ie Tong? Slaap je al goed?
Hoelang duurt dat dan wel niet joh? Je staat nu 2/3 weken droog?quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker uitgeslapen. Om 3 uur vannacht her en der goeiemorgen gepost op FOK!.Serieus. Het valt allemaal niet mee, maar het gaat steeds beter. Zweten als ik het koud heb en honger als ik net gegeten heb. Etc. Maar het slijterijt langzaam.
Het wordt steeds minder, lichamelijk heb ik het ergste achter de rug. Maar af en toe komt er iets op je pad.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoelang duurt dat dan wel niet joh? Je staat nu 2/3 weken droog?
quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:03 schreef golfer het volgende:
Heb je vandaag een terugval?
Ik zie je soms weer onsamenhangend posten?
Vraag je wel weer hulp als het zo is?
Ben er even uit. Gaat kut. Je hebt het goed gezien Golfert. Net M'n broer aan de telefoon. Ik ga zo weer liggen. Je kent me en herkent me dan niet. Kom bed uit en dacht dat het 6 uur in de ochtend is. Ik ga liggen en hoop te slapen. Het is fucking moeilijk maat Sorry.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:03 schreef golfer het volgende:
Heb je vandaag een terugval?
Ik zie je soms weer onsamenhangend posten?
Vraag je wel weer hulp als het zo is?
Gaat je broer iet voor je regelen qua hulp? Misschien nog een keer de huisarts achter de broek zitten voor een snelle opname?quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:39 schreef tong80 het volgende:
Ben er even uit. Gaat kut. Je hebt het goed gezien Golfert. Net M'n broer aan de telefoon. Ik ga zo weer liggen. Je kent me en herkent me dan niet. Kom bed uit en dacht dat het 6 uur in de ochtend is. Ik ga liggen en hoop te slapen. Het is fucking moeilijk maat Sorry.
Net m'n broer aan de lijn. Het houdt een keer op met de instanties. Ik morgen ga weer aan de bel trekken anders m'n broer. Mooi dat je zo mee denkt en dat je ziet als ik mezelf niet ben. Je wordt dan niet kwaad maar bezorgd. Dat heet empathie of vriendschap. Ik ga zo weer liggen, ben moe. Er komt zoveel op me af. Ik ben dankbaar voor alle hulp. Ook van jou Golfert.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaat je broer iet voor je regelen qua hulp? Misschien nog een keer de huisarts achter de broek zitten voor een snelle opname?
Als wij iets kunnen doen voor je geef dan even een seintje.
Precies! Je kunt hem niet beter bedanken denk ikquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende: Laat het werk van Hans niet voor niets zijn
Heel veel succes tongquote:Op dinsdag 15 november 2016 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er even uit. Gaat kut. Je hebt het goed gezien Golfert. Net M'n broer aan de telefoon. Ik ga zo weer liggen. Je kent me en herkent me dan niet. Kom bed uit en dacht dat het 6 uur in de ochtend is. Ik ga liggen en hoop te slapen. Het is fucking moeilijk maat Sorry.
Ik word vandaan gebeld of het bericht van de huisarts is doorgekomen. Dan is het afwachten tot de intake. Die bepaalt wat voor een traject het wordt. Gisteren een vreselijke kutdag. Kon m'n verhaal gelukkig kwijt. Ben naar bed gegaan er later een uurtje uit. Vannacht redelijk geslapen.quote:Op woensdag 16 november 2016 03:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heel veel succes tong
Ik zou je toch aanraden je op te laten nemen
Dank je, zo meteen de hulp in de huishouding, kan ik een praatje mee maken. Daarna Hans om het lijstje boodschappen door te nemen en even de dag door te nemen. Even m'n hart luchten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |