Ik denk dat dat de macht van suggestie is want sinds de vorige patch heeft hij voor zover ik weet alleen maar meer survivability gekregen.quote:Op maandag 7 november 2016 18:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Tot voor kort Zenyatta. Maar daar lijkt iets mee te zijn gebeurd. In sommige gevallen ben ik gewoon door middel van een schot dood. Dat was eerder niet het geval.
Misschien ben ik slechter geworden de afgelopen weken.quote:Op maandag 7 november 2016 18:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de macht van suggestie is want sinds de vorige patch heeft hij voor zover ik weet alleen maar meer survivability gekregen.
Welnee, de tegenstand heeft gewoon meer geluk gehadquote:Op maandag 7 november 2016 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien ben ik slechter geworden de afgelopen weken.
Met Zen kun je echt tanks slayen. Discord en headshotte, meer hoef je niet te weten.quote:Op maandag 7 november 2016 18:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Tot voor kort Zenyatta. Maar daar lijkt iets mee te zijn gebeurd. In sommige gevallen ben ik gewoon door middel van een schot dood. Dat was eerder niet het geval.
Ik wil ook Sombra.quote:Op maandag 7 november 2016 21:26 schreef Noppie2000 het volgende:
Sombra nu op PTR, queue van 20000 man
Ik vind Zen ook lekker spelen. Alleen als ze een goede Roadhog/Genji/Tracer hebben ben ik vaak snel doodquote:Op maandag 7 november 2016 20:07 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Met Zen kun je echt tanks slayen. Discord en headshotte, meer hoef je niet te weten.
Hij heeft idd 50 shields erbij gekregen, dus overleven zou makkelijker moeten zijn.
??quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:16 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)el-aan-oorcorrectie/
Edwin Evers heeft een oorcorrectie gedaan
Op console hebben de meesten gelukkig sucky aimquote:Op dinsdag 8 november 2016 09:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik vind Zen ook lekker spelen. Alleen als ze een goede Roadhog/Genji/Tracer hebben ben ik vaak snel dood
Komt denk ik ook omdat je met die orb locker een extra vizier gebruikt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Op console hebben de meesten gelukkig sucky aim
Headshots met Zen is wel zo fijn, heb echt het gevoel dat hij die makkelijker raakt.
Hij raakt ook 'makkelijker', omdat hij projectiles schiet. Projectiles hebben een grotere hitbox, maar wel travel time.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Op console hebben de meesten gelukkig sucky aim
Headshots met Zen is wel zo fijn, heb echt het gevoel dat hij die makkelijker raakt.
Ik geloof je, maar dat laatste zegt dan weer niks.quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:01 schreef Questular het volgende:
Gisteren voor het eerst tegen een overduidelijke cheater gespeeld. Hij speelde op McCree en raakte echt alles. Het maakte niet uit of ik nu als tracer om hem heen aan het teleporten was of met winston probeerde hem neer te halen....al zn stuns waren raak en headshot na headshot. Uiteindelijk had ie 44 kills gemaakt dat potje, op lvl 75 met een gold ranked rating....
Ik heb helaas ook te weinig tijd om te spelen. Heb ook nog een backlog van heb-ik-jou-daar.quote:Op maandag 7 november 2016 20:07 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Met Zen kun je echt tanks slayen. Discord en headshotte, meer hoef je niet te weten.
Hij heeft idd 50 shields erbij gekregen, dus overleven zou makkelijker moeten zijn.
Of een goede Zen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik vind Zen ook lekker spelen. Alleen als ze een goede Roadhog/Genji/Tracer hebben ben ik vaak snel dood
Nee.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gezien het gratis weekend en psn die maar 1x in de week update zou ze er vandaag toch moeten zijn?
Jij kan echt niet wachten om Sombra onder handen te nemen hč.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gezien het gratis weekend en psn die maar 1x in de week update zou ze er vandaag toch moeten zijn?
Haha ja best wel,quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jij kan echt niet wachten om Sombra onder handen te nemen hč.
Ze is in ieder geval wel hawt. Toch knap hoe Blizzard zulke cartoony computerpoppetjes iedere keer zulks een sex appeal weet te geven.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:57 schreef Noppie2000 het volgende:
Sombra is dan ook een echte bazin, dat moet ik hem nageven
Geen idee, ik heb nog geen aankondigingen gezien buiten de PTR. Patience, young padawan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ja best wel,
Afgelopen nacht vanochtend en vanmiddag hoopvol de ps4 aangezet, Ik las dat ze haar voor het gratis weekend erin wil droppen,
Maar omdat spelers haar niet moeten kopen zitten ze niet vast aan de weekselijke update dag van PSN toch?
Toch wel? Nice! En game zequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yup Sombra is live, Gelukkig gaat downloaden op de psn altijd razendsnel !.
Thanks 2dopequote:Op woensdag 16 november 2016 09:49 schreef 2dope het volgende:
Pets-noots:
Overwatch-update: Sombra live, balanswijzigingen
Hele nuttige tweak, die auto-regenerate is het beste dat ze konden doenquote:Op woensdag 16 november 2016 09:59 schreef 2dope het volgende:
Yw. Aparrte tweak trouwens van Torbjörn - gedropte scrap verminderd met 40%. Dat betekent dus dat je 15 scrap per keer oppakt en je hebt dan met drie nog net niet genoeg om een shield te droppen. Dat zal die auto-regenerate dan wel weer compenseren...
Die speedboost maakte het juist OP, de normale effecten zijn meer dan genoeg. Zorgt er enkel voor dat het iets slimmer moet worden gebruikt.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:10 schreef Questular het volgende:
Ana:
Nano boost zorgt niet langer voor een toename in bewegingssnelheid
Dit vind ik persoonlijk echt een hele vreemde nerf. Dit maakt haar Ultimate nu juist geweldig, en overpowered vind ik het helemaal niet vergeleken met de ults van andere heroes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |