SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 spelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBOX ONE spelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige cheat-sheet voor alle characters uit de game !
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Aawh ik had NERF THIS als tt
Volgende hero mag trouwens wel een roomblanke man zijn !They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Had je de lapo moeten maken.quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aawh ik had NERF THIS als tt
Volgende hero mag trouwens wel een roomblanke man zijn !
Maar als het echt superbelangrijk voor je is, mag je een TR aanmaken voor een tt-change. Maar alleen als het superbelangrijk voor je is.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nerf this komt wel weerquote:Op dinsdag 1 november 2016 14:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Had je de lapo moeten maken.
Maar als het echt superbelangrijk voor je is, mag je een TR aanmaken voor een tt-change. Maar alleen als het superbelangrijk voor je is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is wachten op quickplay games waar je 6 spelers hebt die met Sombra gaan spelen
Ik blijf in ieder geval Ana oefenen zodat ik bij de start van een nieuwe season Ana kan mainen, ik heb het gevoel dat je in soloQ de meeste invloed kan hebben als je een goede support class speelt. Tot nu toe speelde ik vooral DSP in de placement matches, en vaker viel het me op dat de support classes vaak werden gekozen door spelers die de pech hadden een hero als laatste te moeten kiezen. Ik merk dat Ana voor mij de leukste support class is en dat je met een goede Ult timing op bv genji of roadhog beslissend kunt zijn voor je team.![]()
Ik heb alle Halloween-skins behalve de twee die ik wilde.(Junkenstein en Mercy the Witch)
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485![]()
Gisteren flipte Junkrat's revenge helemaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb 3 junkensteins gekregen en voor de rest heb ik Mercy, roadhog en die epic van soldier maar even zelf gekocht. Had toch 7.5k gold waar ik niets mee deed.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:01 schreef nomar83 het volgende:
Ik heb alle Halloween-skins behalve de twee die ik wilde.(Junkenstein en Mercy the Witch)
Conscience do cost.![]()
Ik heb ze allemaal op Anna na.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik ben een beetje Sombra moe..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind dat hele gedoe met allemaal verstopte referenties eromheen ook vermoeiend. Op zich niet zo'n probleem want ik kan het makkelijk negeren maar geef mij maar de relatief spontane releases zoals bij Ana.quote:
Maarja, sommige mensen leven voor de hype
Conscience do cost.![]()
Release gewoon ipv van dat stomme hacker gedoe.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Link?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Windows PC players will get to test out Sombra, as well as other new Overwatch modes and a new map, as part of an update to the PTR next week. She's also playable on the floor at BlizzCon this weekend, for those lucky enough to be in attendance
Wat bedoelen ze daarmee ga toch niet vertellen dat wij op de console nog langer moeten wachten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PTR is de test realm, die is alleen beschikbaar op pc.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat bedoelen ze daarmee ga toch niet vertellen dat wij op de console nog langer moeten wachten.![]()
*zucht* PS4 weer uitzet...quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
PTR is de test realm, die is alleen beschikbaar op pc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sombra ziet er echt leuk uit. Had wel een support char verwacht. Nu krijgen we alleen nog maar assault comps in quick play de komende tijd.![]()
Ik heb gisteren van 20:30 tot 01:30 de World Cup Overwatch gekeken, maar dat is toch erg leuk om te zien zo groot op je TV met commentaar, wedstrijd analyses en herhalingen etc
Vanavond de wedstrijd voor de derde plek en daarna de finale
USA met Seagull heeft iig verloren van Zuid Korea, ik denk dat die ook wel gaan winnen, ze waren echt heel sterk
Wel jammer aan die wedstrijden dat er een bepaalde meta in zit en dat het aantal gekozen heroes minimaal is, wat eigenlijk tegen het principe in gaat van het concept dat Overwatch heet![]()
![]()
USA heeft een erg statisch team, weinig variatie gezien en een aantal erg vaste rollen. Ben nog steeds niet echt fan van deze opzet (invitational), ik zie liever teams die compleet op elkaar ingespeeld zijn, dan heb je een echt toernooi. Verder wel geinig om te zien, dat welquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:02 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb gisteren van 20:30 tot 01:30 de World Cup Overwatch gekeken, maar dat is toch erg leuk om te zien zo groot op je TV met commentaar, wedstrijd analyses en herhalingen etc
Vanavond de wedstrijd voor de derde plek en daarna de finale
USA met Seagull heeft iig verloren van Zuid Korea, ik denk dat die ook wel gaan winnen, ze waren echt heel sterk
Wel jammer aan die wedstrijden dat er een bepaalde meta in zit en dat het aantal gekozen heroes minimaal is, wat eigenlijk tegen het principe in gaat van het concept dat Overwatch heet
En een game zal altijd een bepaalde meta hebben, ik denk dat daarom ook deels Sombra nu wordt toegevoegd. Lucio, Zarya en Reinhardt maken allemaal gebruik van shield en bublles. Laat Sombra die nu net erg eenvoudig kunnen hacken / kunnen neutraliseren met haar ult![]()
![]()
Heel benieuwd naar die 3v3 elimination arcade modes. Soort van last man standing team deathmatch. Zie dat eigenlijk ook wel potentie hebben voor een competitief platform.
Toernooitje was trouwens ook erg goed te doen! Voor het eerst dat ik uberhaupt iets van E-Sports kijk dus was best wel verrast dat ik om 2 uur vannacht nog acter m'n pc die stream zat te kijken.
Om 18:00 onze tijd de troostfinale tussen Finland en Zweden en daarna de grand final tussen Korea en Rusland
Mijn gedacht!![]()
Sombra op de console kan dus nog wel een weekje of twee duren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op pc ook, wellicht zelfs nog langer. Eerst PTR, wellicht zien ze dan wel een aantal problemen met de balans / uitvoering, dan komt er vertraging.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sombra op de console kan dus nog wel een weekje of twee duren.
Sowieso heeft pc altijd prio, consoles komt altijd later.![]()
De wedstrijd voor de derde plek tussen Finland en Zweden was erg tofquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
USA heeft een erg statisch team, weinig variatie gezien en een aantal erg vaste rollen. Ben nog steeds niet echt fan van deze opzet (invitational), ik zie liever teams die compleet op elkaar ingespeeld zijn, dan heb je een echt toernooi. Verder wel geinig om te zien, dat wel
En een game zal altijd een bepaalde meta hebben, ik denk dat daarom ook deels Sombra nu wordt toegevoegd. Lucio, Zarya en Reinhardt maken allemaal gebruik van shield en bublles. Laat Sombra die nu net erg eenvoudig kunnen hacken / kunnen neutraliseren met haar ult
Rusland wordt een beetje geownd door Zuid-Korea nu![]()
https://www.twitch.tv/blizzard![]()
Zoals wel vaker was de troost-finale de echte finale inderdaadquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:27 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
De wedstrijd voor de derde plek tussen Finland en Zweden was erg tof
Rusland wordt een beetje geownd door Zuid-Korea nu![]()
https://www.twitch.tv/blizzardZ-K is oppermachtig. Ergens ook wel mooi om te zien
![]()
![]()
Vrijdag aanschaft en yes eindelijk weer een leuke online shooter
Merk wel dat ik veel meer naar de support aan het gaan ben, terwijl ik normaal veel meer offensive speel in games.![]()
Met de komst van Sombra en Ana heb je een extra DPS/support hero erbij, zou de volgende dan een nieuwe tank class zijn?![]()
![]()
Grappigquote:Op zondag 6 november 2016 13:57 schreef Fipotje het volgende:
Merk wel dat ik veel meer naar de support aan het gaan ben, terwijl ik normaal veel meer offensive speel in games.
Ik speel normaal in MMO's en games als Heroes of the Storm vaak support, maar in Overwatch vaak als DPS![]()
![]()
Doomfistquote:Op maandag 7 november 2016 07:46 schreef Questular het volgende:
Met de komst van Sombra en Ana heb je een extra DPS/support hero erbij, zou de volgende dan een nieuwe tank class zijn?![]()
![]()
Zelfde hier, ik begon met classes als Soldier, McCree en tracer en qua speel uren staat Ana nu al op de 2e plek. Support is in deze game gewoon echt goed ingevuld. Niks is zo lekker als een ult van genji of roadhog te stoppen door een lullig sleep dartje van Anaquote:Op zondag 6 november 2016 13:57 schreef Fipotje het volgende:
Merk wel dat ik veel meer naar de support aan het gaan ben, terwijl ik normaal veel meer offensive speel in games.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2016 08:50 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Grappig
Ik speel normaal in MMO's en games als Heroes of the Storm vaak support, maar in Overwatch vaak als DPSMooi toch, kan je ook eens flamen op slechte support
![]()
![]()
Ik speel echt alles door elkaarZeker met Overwatch waar de characters vrij eenvoudig onder de knie te krijgen zijn.
Vriend van mij is echt het tegenovergestelde. Die dude is vrijwel altijd soort van zenuwachtig als hij iets anders speelt dan z'n 'mains'.Conscience do cost.![]()
Tot voor kort Zenyatta. Maar daar lijkt iets mee te zijn gebeurd. In sommige gevallen ben ik gewoon door middel van een schot dood. Dat was eerder niet het geval.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik denk dat dat de macht van suggestie is want sinds de vorige patch heeft hij voor zover ik weet alleen maar meer survivability gekregen.quote:Op maandag 7 november 2016 18:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Tot voor kort Zenyatta. Maar daar lijkt iets mee te zijn gebeurd. In sommige gevallen ben ik gewoon door middel van een schot dood. Dat was eerder niet het geval.Conscience do cost.![]()
Misschien ben ik slechter geworden de afgelopen weken.quote:Op maandag 7 november 2016 18:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de macht van suggestie is want sinds de vorige patch heeft hij voor zover ik weet alleen maar meer survivability gekregen.
VBL / De stylist
Welnee, de tegenstand heeft gewoon meer geluk gehadquote:Op maandag 7 november 2016 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien ben ik slechter geworden de afgelopen weken.
Conscience do cost.![]()
Met Zen kun je echt tanks slayen. Discord en headshotte, meer hoef je niet te weten.quote:Op maandag 7 november 2016 18:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Tot voor kort Zenyatta. Maar daar lijkt iets mee te zijn gebeurd. In sommige gevallen ben ik gewoon door middel van een schot dood. Dat was eerder niet het geval.
Hij heeft idd 50 shields erbij gekregen, dus overleven zou makkelijker moeten zijn.![]()
Ik wil ook Sombra.quote:Op maandag 7 november 2016 21:26 schreef Noppie2000 het volgende:
Sombra nu op PTR, queue van 20000 manThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind Zen ook lekker spelen. Alleen als ze een goede Roadhog/Genji/Tracer hebben ben ik vaak snel doodquote:Op maandag 7 november 2016 20:07 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Met Zen kun je echt tanks slayen. Discord en headshotte, meer hoef je niet te weten.
Hij heeft idd 50 shields erbij gekregen, dus overleven zou makkelijker moeten zijn.![]()
![]()
Denk dat ik eens wat vaker Winston ga spelen, kan dr nog geen klote van maar de kills stapelen zich op als je hem speelt.![]()
??quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:16 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)el-aan-oorcorrectie/
Edwin Evers heeft een oorcorrectie gedaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op console hebben de meesten gelukkig sucky aimquote:Op dinsdag 8 november 2016 09:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik vind Zen ook lekker spelen. Alleen als ze een goede Roadhog/Genji/Tracer hebben ben ik vaak snel dood
Headshots met Zen is wel zo fijn, heb echt het gevoel dat hij die makkelijker raakt.![]()
Komt denk ik ook omdat je met die orb locker een extra vizier gebruikt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Op console hebben de meesten gelukkig sucky aim
Headshots met Zen is wel zo fijn, heb echt het gevoel dat hij die makkelijker raakt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Hij raakt ook 'makkelijker', omdat hij projectiles schiet. Projectiles hebben een grotere hitbox, maar wel travel time.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Op console hebben de meesten gelukkig sucky aim
Headshots met Zen is wel zo fijn, heb echt het gevoel dat hij die makkelijker raakt.Doe eens niet.![]()
Gisteren voor het eerst tegen een overduidelijke cheater gespeeld. Hij speelde op McCree en raakte echt alles. Het maakte niet uit of ik nu als tracer om hem heen aan het teleporten was of met winston probeerde hem neer te halen....al zn stuns waren raak en headshot na headshot. Uiteindelijk had ie 44 kills gemaakt dat potje, op lvl 75 met een gold ranked rating....![]()
Ik geloof je, maar dat laatste zegt dan weer niks.quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:01 schreef Questular het volgende:
Gisteren voor het eerst tegen een overduidelijke cheater gespeeld. Hij speelde op McCree en raakte echt alles. Het maakte niet uit of ik nu als tracer om hem heen aan het teleporten was of met winston probeerde hem neer te halen....al zn stuns waren raak en headshot na headshot. Uiteindelijk had ie 44 kills gemaakt dat potje, op lvl 75 met een gold ranked rating....Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Ik heb helaas ook te weinig tijd om te spelen. Heb ook nog een backlog van heb-ik-jou-daar.quote:Op maandag 7 november 2016 20:07 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Met Zen kun je echt tanks slayen. Discord en headshotte, meer hoef je niet te weten.
Hij heeft idd 50 shields erbij gekregen, dus overleven zou makkelijker moeten zijn.
VBL / De stylist
Of een goede Zen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik vind Zen ook lekker spelen. Alleen als ze een goede Roadhog/Genji/Tracer hebben ben ik vaak snel dood
VBL / De stylist
Hoi, ik meld me hier ook maar als PC speler. Ik ben momenteel stijgendelij gold rating 2081 en speel veelal mercy of zenyatta. Als er mensen zijn die interesse hebben in duo potjes 's avonds mag je me toevoegen. Battletag: Najietô#2925![]()
Wat mij de laatste tijd opvalt is waar mn hero zich bevindt op het moment dat ik in de killcam van iemand zie hoe ik geraakt wordt. Vaak lijkt het bij mij dat ik bv al de hoek om ben als ik uiteindelijk geraakt word en als ik dan in de killcam kijk zie ik mn hero nog overduidelijk in beeld. Verbinding etc is prima dus sprake van lag op packetloss zal het niet zijn.![]()
Gezien het gratis weekend en psn die maar 1x in de week update zou ze er vandaag toch moeten zijn?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gezien het gratis weekend en psn die maar 1x in de week update zou ze er vandaag toch moeten zijn?![]()
Jij kan echt niet wachten om Sombra onder handen te nemen hè.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gezien het gratis weekend en psn die maar 1x in de week update zou ze er vandaag toch moeten zijn?Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Haha ja best wel,quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jij kan echt niet wachten om Sombra onder handen te nemen hè.
Afgelopen nacht vanochtend en vanmiddag hoopvol de ps4 aangezet, Ik las dat ze haar voor het gratis weekend erin wil droppen,
Maar omdat spelers haar niet moeten kopen zitten ze niet vast aan de weekselijke update dag van PSN toch?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze is in ieder geval wel hawt. Toch knap hoe Blizzard zulke cartoony computerpoppetjes iedere keer zulks een sex appeal weet te geven.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:57 schreef Noppie2000 het volgende:
Sombra is dan ook een echte bazin, dat moet ik hem nagevenGeen idee, ik heb nog geen aankondigingen gezien buiten de PTR. Patience, young padawan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ja best wel,
Afgelopen nacht vanochtend en vanmiddag hoopvol de ps4 aangezet, Ik las dat ze haar voor het gratis weekend erin wil droppen,
Maar omdat spelers haar niet moeten kopen zitten ze niet vast aan de weekselijke update dag van PSN toch?Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Ze zijn bezig met een update krijg ik net als melding op de ps4.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yup Sombra is live, Gelukkig gaat downloaden op de psn altijd razendsnel !.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toch wel? Nice! En game zequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yup Sombra is live, Gelukkig gaat downloaden op de psn altijd razendsnel !.![]()
![]()
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Thanks 2dopequote:Op woensdag 16 november 2016 09:49 schreef 2dope het volgende:
Pets-noots:
Overwatch-update: Sombra live, balanswijzigingen![]()
![]()
Yw. Aparrte tweak trouwens van Torbjörn - gedropte scrap verminderd met 40%. Dat betekent dus dat je 15 scrap per keer oppakt en je hebt dan met drie nog net niet genoeg om een shield te droppen. Dat zal die auto-regenerate dan wel weer compenseren...Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Ana:
Nano boost zorgt niet langer voor een toename in bewegingssnelheid
Dit vind ik persoonlijk echt een hele vreemde nerf. Dit maakt haar Ultimate nu juist geweldig, en overpowered vind ik het helemaal niet vergeleken met de ults van andere heroes.![]()
Hele nuttige tweak, die auto-regenerate is het beste dat ze konden doenquote:Op woensdag 16 november 2016 09:59 schreef 2dope het volgende:
Yw. Aparrte tweak trouwens van Torbjörn - gedropte scrap verminderd met 40%. Dat betekent dus dat je 15 scrap per keer oppakt en je hebt dan met drie nog net niet genoeg om een shield te droppen. Dat zal die auto-regenerate dan wel weer compenseren...Torb geeft veeeel meer shields dan hiervoor voelt het, je hebt er altijd wel 1 of 2 klaarstaan.
Die speedboost maakte het juist OP, de normale effecten zijn meer dan genoeg. Zorgt er enkel voor dat het iets slimmer moet worden gebruikt.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:10 schreef Questular het volgende:
Ana:
Dit vind ik persoonlijk echt een hele vreemde nerf. Dit maakt haar Ultimate nu juist geweldig, en overpowered vind ik het helemaal niet vergeleken met de ults van andere heroes.
Welke vind je dan meer OP?![]()
Ik vind de range van genji's ult wat aan de ruimte kant, en de manier waarop de dmg van mccree stacked zodat zelfs een reinhardt schield er niks tegen kan doen is iets waar naar gekeken kan worden. Maar goed aan de andere kant zijn al die ults ook goed te counteren. Maar goed er zijn ook ults die een stuk minder zijn zoals bv die van tracer, dat vind ik echt een van de mindere ults in de game. Misschien is het ook gewoon omdat ik veel Ana speel dat ik liever geen nerfs zie![]()
![]()
Mwa. Ana was al tijden onderdeel van het superteam. In tournaments was ana/lucio bijna standaard als support.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:10 schreef Questular het volgende:
Ana:
Dit vind ik persoonlijk echt een hele vreemde nerf. Dit maakt haar Ultimate nu juist geweldig, en overpowered vind ik het helemaal niet vergeleken met de ults van andere heroes.
Ik denk dat ze uiteindelijk toch om het hoogste niveau heen buffen/nerfen, en dat is maar goed ook
Conscience do cost.![]()
Precies, ze willen de meta veranderen.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Mwa. Ana was al tijden onderdeel van het superteam. In tournaments was ana/lucio bijna standaard als support.
Ik denk dat ze uiteindelijk toch om het hoogste niveau heen buffen/nerfen, en dat is maar goed ook![]()
Ik vind het helemaal geen rare nerf, zodra er een nanoboosted Reinhardt achter je aan zit is er gewoon simpelweg geen ontkomen aan - zelfs niet met een Lucio speedboost. Als jouw Ana hem niet sleepdart, dan is het vaak gewoon dagdag zwaaien naar je team..quote:Op woensdag 16 november 2016 10:10 schreef Questular het volgende:
Ana:
Dit vind ik persoonlijk echt een hele vreemde nerf. Dit maakt haar Ultimate nu juist geweldig, en overpowered vind ik het helemaal niet vergeleken met de ults van andere heroes.![]()
Grappig ook om de nieuwe quickplay tegelijk met Sombra te releasen mensen gaan gewoon weg als Sombra al gekozen is. En die andere mode waar je wel met dubbele heroes kan spelen zit goed verstopt.
Trouwens al veel plezier gehad aan mysterie heroes 1 vs 1.
Ana nerf is inderdaad jammer ze is al niet super makkelijk om mee te killen en je moet maar geluk hebben dat de persoon die de boost krijgt er iets goeds mee doet maken ze het minder snel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
D.va is wel echt een monster nu
R.I.P DTS.![]()
Heeft het voor een game zoals Overwatch een meerwaarde als je met een 7.1 headset gamed ipv een stereo headset?![]()
Mwah. Je hoort wat eerder waar er een enemy loopt. Maar of het echt super veel meerwaarde heeft tegenover bv counterstrike waar het vaak cruciaal is dat je weet waar iemand loopt.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:09 schreef Questular het volgende:
Heeft het voor een game zoals Overwatch een meerwaarde als je met een 7.1 headset gamed ipv een stereo headset?![]()
Game sense is zeer behulpzaam in OW. Op een gegeven moment herken je zelfs voetstappen en weet je wanneer iemand zich opstelt om te ulten. Maar ik speel zelfs zonder headset, dus met vergroot je je game sense alleen maar.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:09 schreef Questular het volgende:
Ik wil hem van het Weekend proberen maar zie nergens een download verschijnen bij Battle.net
I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Als er mensen zijn die zin hebben om af en toe in een party te spelenFeel free to add me, speel vooral support, maar kan alles gewoon. spunk#1157 ben lvl 22 atm.
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil hem van het Weekend proberen maar zie nergens een download verschijnen bij Battle.net
bronOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Ohquote:had een stille hoop dat de download eerder zou mogen
I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Vriend van mij kan hem nog niet vinden in de psn Store.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Iedereen sterft weer na de resquote:Op maandag 21 november 2016 22:31 schreef ArtistA het volgende:
Mn eerste 5 man res
Kreeg eerder vandaag ook nog die skin. Verwendagje voor die dame
Doe eens niet.![]()
We wonnen wel door die res. Jeetje wat een domme reacties, dacht dat fokkers dit spelletje wel doorhadden. Ik ren namelijk niet 'weg', maar naar dekking, zodat ik daarna weer kan healen. Denken is ook moeilijk he.![]()
Niet zo beledigd johquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:52 schreef ArtistA het volgende:
We wonnen wel door die res. Jeetje wat een domme reacties, dacht dat fokkers dit spelletje wel doorhadden. Ik ren namelijk niet 'weg', maar naar dekking, zodat ik daarna weer kan healen. Denken is ook moeilijk he.Het viel me gewoon op.
Wil je dan een goed gedaan, toppertje!? Bij deze![]()
![]()
Ana is echt een briljant ontworpen hero. Heb er pas 8 uurtjes in of zo, maar ik ga haar nog vaak spelen weet ik wel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:23 schreef Questular het volgende:
Ana nu mn meest gespeelde character. Ana![]()
/dagboek![]()
Je hoeft je ook niet zo kinderlijk te gedragen, schieten we niks mee op.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:20 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Niet zo beledigd johHet viel me gewoon op.
Wil je dan een goed gedaan, toppertje!? Bij deze
Ik was gewoon erg verbaasd door jullie reacties en had geen gebash verwacht op zo'n filmpje... Misschien heb ik het spelletje wat vaker gespeeld dan sommigen hier.![]()
Jij noemt ons dom, vind je dat niet kinderlijk?quote:Op woensdag 23 november 2016 18:13 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet zo kinderlijk te gedragen, schieten we niks mee op.
Ik was gewoon erg verbaasd door jullie reacties en had geen gebash verwacht op zo'n filmpje... Misschien heb ik het spelletje wat vaker gespeeld dan sommigen hier.
Het is toch ook zeker geen gebash? De res was mooi, maar daarna gaat Bastion dood en zien we nog 2 anderen met kritieke health. Dat mag toch opgemerkt worden?
Maar goed
Iemand hier al met Symmetra gespeeld? Werkt ze tof? Is ze viable?.![]()
Nog alleen op PTR toch? Ik speel nu al veel met Symmetra. Ik ben dus ook erg benieuwd hoe het speelt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Overwatch krijgt 'stay with group'-functie
Best wel verdomde handig, maar zou van mij ook wel naar Quick Play mogen komen.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Op de PlayStation weinig tot geen last van buiten de free weekend om.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze discussie kunnen we tot in de eindigheid doortrekken. Ik zal me excuseren als ik insinueerde jullie dom te vinden, dat had inderdaad niet gehoeven.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Jij noemt ons dom, vind je dat niet kinderlijk?
Het is toch ook zeker geen gebash? De res was mooi, maar daarna gaat Bastion dood en zien we nog 2 anderen met kritieke health. Dat mag toch opgemerkt worden?
Maar goed
Iemand hier al met Symmetra gespeeld? Werkt ze tof? Is ze viable?.![]()
Wat vinden jullie eigenlijk van Sombra? Ik heb altijd al een hekel gehad aan stealth classes in elke game die ik heb gespeeld dus ik vind dr niet heel veel aan![]()
![]()
Tofste hero die er is, maar ik speel dan ook altijd stealth classes of iets vergelijkbaars in gamesquote:Op vrijdag 25 november 2016 08:03 schreef Questular het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Sombra? Ik heb altijd al een hekel gehad aan stealth classes in elke game die ik heb gespeeld dus ik vind dr niet heel veel aan
Maar speel haar minder vaak dan ik zou willen.![]()
Minder sterk als gehoopt. Voornamelijk goed om de health packs onder controle te houden. Haar SMG kan ook dikke damage doen, maar het hacken duurt lang en moet line of sight hebben. De PTR lijkt haar nu wel een stuk beter te maken (ze kan daar nu door schilden heen hacken).quote:Op vrijdag 25 november 2016 08:03 schreef Questular het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Sombra? Ik heb altijd al een hekel gehad aan stealth classes in elke game die ik heb gespeeld dus ik vind dr niet heel veel aan
Interessant personage, dat zeker![]()
![]()
Jammer dat je niet kan hacken/schieten als je onzichtbaar bent.quote:Op vrijdag 25 november 2016 08:03 schreef Questular het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Sombra? Ik heb altijd al een hekel gehad aan stealth classes in elke game die ik heb gespeeld dus ik vind dr niet heel veel aanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zou OP zijn. Die vertraging van Stealthen / uit Stealth gaan mag wel korter.quote:Op zondag 27 november 2016 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan hacken/schieten als je onzichtbaar bent.![]()
Ben ik het mee eens.quote:Op zondag 27 november 2016 18:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat zou OP zijn. Die vertraging van Stealthen / uit Stealth gaan mag wel korter.
Bij TF2 met de Spy bv was het wel nodig, omdat je een instakill hebt, maar Sombra heeft dat niet.Doe eens niet.![]()
Wat een waardeloze matchmaking zeg...vorig seizoen nog diamond rank, nu na 7 placement matches pas 1 gewonnen.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Zeg dat wel -.-. Met een hoop valt gewoon niet te spelen. Mja ff doorbijten. Placements voltooien en dan hopen op een winstreak om die mongolen achter je te latenquote:Op donderdag 1 december 2016 23:02 schreef iPat het volgende:
Wat een waardeloze matchmaking zeg...vorig seizoen nog diamond rank, nu na 7 placement matches pas 1 gewonnen.![]()
Is dat 'stay with group' nog niet live?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:07 schreef Najieto het volgende:
[..]
Zeg dat wel -.-. Met een hoop valt gewoon niet te spelen. Mja ff doorbijten. Placements voltooien en dan hopen op een winstreak om die mongolen achter je te latenOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Geen idee. Ik speel solo want ik heb niemand om mee te samen te spelen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Is dat 'stay with group' nog niet live?![]()
Daar is die functie juist voor, zie deze post. Geen wondermiddel maar lijkt me best handig, in het verleden deed ik dat al wel eens maar dan moest je handmatig die lui terug gaan zoeken waar je mee gespeeld had.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:30 schreef Najieto het volgende:
[..]
Geen idee. Ik speel solo want ik heb niemand om mee te samen te spelen.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
1980 geranked na 1 D 5 L 4 W
Nu al 10 keer meer plezier dan vorig seizoen. Nu 2040 na een paar leuke potjes.
Leuke POTG in QP ook nog, eindelijk die trophy met mccree
![]()
Ik ben benieuwd hoe de placement matches voor me gaan lopen. Als ik op Ana speel denk ik dat ik qua persoonlijke skill wel op platinum moet zitten, nu maar hopen dat overwatch het met me eens is![]()
![]()
Had een krankzinnige match waarbij ik met D.Va uiteindelijk op 75-7 ben geeindigd, en met 44.000 damage done
It's never over..
It's never over..
Sick. Welke map?quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:44 schreef iPat het volgende:
Had een krankzinnige match waarbij ik met D.Va uiteindelijk op 75-7 ben geeindigd, en met 44.000 damage done![]()
Nepal. Ging over de volle 5 rondes, en ik denk dat de hele match bij elkaar misschien bijna een uur duurde. Heb de R2 knop ook bijna niet losgelatenquote:
Ik merk trouwens bij dit seizoen dat er groot verschil is tussen het aantal punten wat je verliest of wint. Zouden ze ook kijken naar individuele stats wat bepaalt hoeveel erbij/eraf gaat? Zo verloor ik een match kansloos, maar had ik wel 4x goud. Ging maar 10 CP af.It's never over..
It's never over..
Gisteren voor het eerst zo een 6v6 mystery brawl gedaan maar dat is best lachen. Beginnen met Mei op att kingsrow en eindigen met 2 bastions op the payload die alles afknallen![]()
![]()
Een uur? Gaat me wat te ver. Ja, je persoonlijke prestaties dragen bij aan de winst of verlies van sr.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:15 schreef iPat het volgende:
[..]
Nepal. Ging over de volle 5 rondes, en ik denk dat de hele match bij elkaar misschien bijna een uur duurde. Heb de R2 knop ook bijna niet losgelaten
Ik merk trouwens bij dit seizoen dat er groot verschil is tussen het aantal punten wat je verliest of wint. Zouden ze ook kijken naar individuele stats wat bepaalt hoeveel erbij/eraf gaat? Zo verloor ik een match kansloos, maar had ik wel 4x goud. Ging maar 10 CP af.![]()
Het nieuwe seizoen is echt niet te spelen. Potje na potjes alleen maar trolls in ranked die de meest achterlijke picks hebben. Proberen we minuten lang een point te cappen, lukt niet. Na de switch heeft het andere team gewonnen binnen een minuut. Ga lekker trollen in quick ofzo -.-![]()
Group up!quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:33 schreef Najieto het volgende:
Het nieuwe seizoen is echt niet te spelen. Potje na potjes alleen maar trolls in ranked die de meest achterlijke picks hebben. Proberen we minuten lang een point te cappen, lukt niet. Na de switch heeft het andere team gewonnen binnen een minuut. Ga lekker trollen in quick ofzo -.-![]()
Met miljoenen mensen die de game spelen, kun je heus wel links en rechts een oproepje plaatsen om eens met iemand samen te spelenFOK!, Reddit, Blizzard Overwatchforum en ga maar door.
Anders wordt het inderdaad doorbijten en er het beste van maken
EDIT: Ik ben er trouwens achtergekomen dat naast een Santa Claus Winston ik in het winterevent ook een Roadhog skin wil met een Candy Cane als hook![]()
![]()
Roadhog heeft net zijn monster Skin gehad met Halloween.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:37 schreef Noppie2000 het volgende:
Met miljoenen mensen die de game spelen, kun je heus wel links en rechts een oproepje plaatsen om eens met iemand samen te spelenFOK!, Reddit, Blizzard Overwatchforum en ga maar door.
Anders wordt het inderdaad doorbijten en er het beste van maken
EDIT: Ik ben er trouwens achtergekomen dat naast een Santa Claus Winston ik in het winterevent ook een Roadhog skin wil met een Candy Cane als hook
Is het nu niet de beurt aan personages die nog nooit een extra Skin hebben gekregen bij events zo als inderdaad Winston en Sombra bijvoorbeeld.
Overwatch is gelukkig niet zo als Streetfighter en Mortaliteit Kombat waar ze 100 skins voor een Ryu of Scorpion verzinnen terwijl anderen niks krijgen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wellicht. Sommige personages hebben back-to-back skins gekregen bij Summer en Halloween, dus het sluit niets uit. Maar het past gewoon zo perfect dat het me grappig leekquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Roadhog heeft net zijn monster Skin gehad met Halloween.
Is het nu niet de beurt aan personages die nog nooit een extra Skin hebben gekregen bij events zo als inderdaad Winston en Sombra bijvoorbeeld.
Overwatch is gelukkig niet zo als Streetfighter en Mortaliteit Kombat waar ze 100 skins voor een Ryu of Scorpion verzinnen terwijl anderen niks krijgen.
Ben ook benieuwd naar Mei, Miss Santa![]()
![]()
Ik merk dat dit seizoen de troll-gehalte behoorlijk is toegenomen. Waarschijnlijk te maken met het feit dat QP nu ook de hero-limit heeft, waardoor het voor de trolls ook niet meer uitmaakt of ze nou QP of Competitive doen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:33 schreef Najieto het volgende:
Het nieuwe seizoen is echt niet te spelen. Potje na potjes alleen maar trolls in ranked die de meest achterlijke picks hebben. Proberen we minuten lang een point te cappen, lukt niet. Na de switch heeft het andere team gewonnen binnen een minuut. Ga lekker trollen in quick ofzo -.-
Overigens pleit ik ervoor dat Blizzard een soort systeem moet ontwikkelen waarbij er wordt gekeken naar 'leave'-percentage. En dat je als speler de keus moet hebben om alleen gematcht te kunnen worden met spelers met een zo laag mogelijk leave-percentage.
Ongelofelijk hoeveel matches ik heb verloren door leavers.It's never over..
It's never over..
Ik denk dat ik alleen maar ranked ga spelen om te kijken wat mn rank nu ongeveer is, de rest speel ik wel in quickplay. Of ik moet aangenaam verrast worden in de 10 ranked potjes die je moet spelen.![]()
Ik vind ranked wel verbeterd juist. Ben er ook achtergekomen dat ik zelf vaak de oorzaak was van een hoop frustratie.![]()
Ik ben gewoon blij dat Ana eindelijk meta is, nu wordt ik niet meer geflamed als ik Ana pick!(Ik speel alleen haar)![]()
Dus ik speel mn placements games, win er 7 haal continu gold medals in healing en een hoop votes, nergens meer deaths dan kills. Sommige potjes zelfs 15-2 en 14-3 tegen gold en hoger spelers, spelers complimenteren me zelfs met hoe ik Ana speel en mn rank is silver? Achterlijker kan het niet worden.![]()
Wat waren je ranks van de vorige twee seasons?quote:Op zondag 11 december 2016 17:16 schreef Questular het volgende:
Dus ik speel mn placements games, win er 7 haal continu gold medals in healing en een hoop votes, nergens meer deaths dan kills. Sommige potjes zelfs 15-2 en 14-3 tegen gold en hoger spelers, spelers complimenteren me zelfs met hoe ik Ana speel en mn rank is silver? Achterlijker kan het niet worden.
Edits: sowieso niet naar golds kijken trouwens, zegt niet erg veel over je performance over het algemeen.![]()
Heel veel meer mensen moeten dit echt in gaan zien.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:15 schreef ArtistA het volgende:
Ik vind ranked wel verbeterd juist. Ben er ook achtergekomen dat ik zelf vaak de oorzaak was van een hoop frustratie.
Dit spel, en heel veel andere spellen, zijn echt veel leuker wanneer je de frustratie achter je laat.
Om wat voor reden die frustratie er ook is.
Dat is ook precies waarom ik met Lucio de "Why are you so angry?" en met Ana de "Children, behave" voicelines gebruik.Doe eens niet.![]()
Season 1 heb ik niet gespeeld en season 2 had ik gold na de placements maar heb ik verder niet ranked gespeeld omdat ik eerst beter wilde worden. En ik kan ook oprecht zeggen dat ik nu, vooral in de support rol, zo veel beter ben dan tijdens de placements in season 2 dat ik er echt niks van snap dat ik nu zo laag geranked wordt. Ik vraag me af welke data ze gebruiken tijdens je rank bepalen als je in season 2 niks heb gespeeld behalve in quickplay.quote:Op zondag 11 december 2016 17:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wat waren je ranks van de vorige twee seasons?
Edits: sowieso niet naar golds kijken trouwens, zegt niet erg veel over je performance over het algemeen.![]()
Ze gebruiken naast je huidige performance ook je rank uit season 1 en 2 als basis en een klein beetje QP. In season 3 hebben ze het systeem iets verandert, zodat iedereen in principe lager geplaatst wordt dan de vorige seizoenen, omdat veel mensen onterecht te hoog zaten en daarna enkel zakten. Nu hebben meer mensen meer kans om daadwerkelijk te klimmen.quote:Op zondag 11 december 2016 18:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Season 1 heb ik niet gespeeld en season 2 had ik gold na de placements maar heb ik verder niet ranked gespeeld omdat ik eerst beter wilde worden. En ik kan ook oprecht zeggen dat ik nu, vooral in de support rol, zo veel beter ben dan tijdens de placements in season 2 dat ik er echt niks van snap dat ik nu zo laag geranked wordt. Ik vraag me af welke data ze gebruiken tijdens je rank bepalen als je in season 2 niks heb gespeeld behalve in quickplay.
Dat was de logica in ieder geval. Als je dan enkel season 2 en QP als basis hebt (waarin S2 zwaarder meetelt en je daar amper hebt gespeeld + gold geplaatst bent) is silver in het huidige systeem wel ongeveer waar je geplaatst 'hoort' te worden.
Prettig? Gezien je performance waarschijnlijk niet, maar als je zo doorspeelt zou je wel snel richting gold en diamond moeten gaan![]()
![]()
Ligt eraan. Ik klom S1 van 56 --> 60, solo. Alles kan. Communiceer, speel goed, speel wat nodig is en je komt er wel![]()
![]()
Ik had eerste 2 seizoenen gold waarbij vorig jaar uiteindelijk 2400 het hogst was. Ik won in placement 6 van de 10 en kreeg toch een bronze ranking 1340. Meerdere keren potg gehad en ook stond ik meer dan de helft van de 10 matches bij te kiezen vier spelers.
Op mijn dochters account, die vorig jaar 2520 als hoogste had. Zelf ook een 4 keer gespeeld op haar placement battles. Ze wint er 4 van de 10, en krijgt ranking 2080.
Die ranking was echt bizar. Inmiddels ben ik opgeklommen tot ruim 2100 als season best.
Verder toch een paar keer een gekke situatie mee gemaakt in het spel.
Een D.Va ult die naast een bastion ontploft die blijft leven.
In de Kill Cam dat mijn tegenstander van 4 health naar 2 gaat toen ik hem raakte terwijl hij geen healing kreeg.
Dat ik in mijn mech ben (zelfs in de killcam duidelijk) maar toch door 1 slag van Reinhardt direct dood ben alsof ik er niet n zat.
Verder wel meer twijfelachtige zaken. En die zullen vast ook in mijn voordeel zijn gebeurd. Maar dat zijn toch vreemde momenten alsof er glitches in het spel zitten.
Verder blijft het een leuk spel, probeer ook wat relaxer te blijven, maar toch al regelmatig zonder healers gespeeld. Want als ik 2-3 keer heb switch naar een healer, dan heb ik er op een gegeven moment ook geen zin meer in"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |