Geen opname nodig.quote:Op maandag 28 november 2016 12:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, ben je weer thuis nu? Of ben je toch niet geweest?
Zou niks voor mij zijn geweest. Ben een sociale éénling. De verantwoordelijkheid was te veel.quote:Op maandag 28 november 2016 12:30 schreef Elan het volgende:
Tong, zou je nooit kinderen hebben gewild? Een normaal burgerlijk bestaan. Huisje, boompje beestje.
FOK! bestaat tenslotte voor het grootste deel uit passanten.
Ambulant. Krijg nog bericht.quote:
Succes dan maar. Geniet je ook nog ff van het weer? Een stukje wandelen in de uiterwaarden moet nu wel mooi zijn.quote:
Vanochtend een lekke band. Kwam verkleumd thuis.quote:Op maandag 28 november 2016 13:42 schreef nanuk het volgende:
[..]
Succes dan maar. Geniet je ook nog ff van het weer? Een stukje wandelen in de uiterwaarden moet nu wel mooi zijn.
Crisis voorbij. Red het participerend en begeleidingquote:
oké, hopelijk hou je het vol danquote:Op maandag 28 november 2016 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Crisis voorbij. Red het participerend en begeleiding
Tuurlijk dinnetje.quote:
Het hoofdrekenen is er niet meer bijquote:
Gaat steeds beter. Hans kan ik altijd bellen.quote:Op maandag 28 november 2016 14:03 schreef Nibb-it het volgende:
Hoe gaat het nu met je, tong? Helpt Hans je nog?
Dat is voor meiden. Draag wel een sport-BH inmiddels.quote:
Met Doc, Kamagurka en Mark naar The Dwarves in De Willem 2 in Den Bosch.quote:
Zal zo eens kijkenquote:Op donderdag 1 december 2016 13:32 schreef Bolasie het volgende:
Wanneer maak je een nieuw topic aan op VBL?
Olequote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:08 schreef Elan het volgende:
Wat is je huidige top 5 moderators?
Top 5 beste
Top 5 slechtste
Chocomelk met Rode wodka.quote:
Antwoord is terug te lezenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dit FOK! Fosiel was er bij toen de oerknal kwam en heeft FOK! Zien groeien als het complexe netwerk wat er is.
Deze veel poster staat nog steeds bovenaan de lijsten zoveel posten hij vroeger.
Maar wat weten we van deze man?
Is het stiekem een kloon van Danny , bestaat tong80 wel? Of zijn het 80 verschillende machines. Hier mag je deze man alles vragen.
Vraag 1 vanwaar de 80 in je username?
Dat dronk ik altijd op de vierde dag van carnaval. Gleed lekker weg.quote:
Zieke combo. Zou het eerder met witte doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat dronk ik altijd op de vierde dag van carnaval. Gleed lekker weg.
Weet ook niet waarom juist de rode. Heb het zo geleerd.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zieke combo. Zou het eerder met witte doen.
Lichamelijke klachten. Tasten ook m'n psyche aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:14 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Waarom kwam je in de WAO terecht?
Michele Obama komt aardig in de buurt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:54 schreef -Phineas- het volgende:
Hoe ziet voor jou de ideale mens van binnen en van buiten eruit?
Behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:55 schreef -Phineas- het volgende:
Wat is de meest wijze les die je hebt geleerd in je leven?
Slechtste, het overlijden van m'n vader. Beste, dat mijn vader in m'n leven kwam.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:19 schreef -Phineas- het volgende:
Wat is het slechtste wat je ooit is overkomen, en het beste?
Ben adrem. Soms te. Eerder introvert. Al zou je dat niet zeggen op FOK!quote:Op zondag 15 januari 2017 15:23 schreef -Phineas- het volgende:
Gedraag jij je net zo op fok, als in het 'echt' (als in buiten fok) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |