1 - de voetbalrel waarbij tientallen users vertrokken. Incluis mods. Die startten, het redelijk kleine, maar wel erg leuke voetbalforum Wijzijnvoetbal.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:52 schreef Elan het volgende:
Wat is je top 3 van rellen binnen de FOK! Community
Ambitieus schatje. Pubers horen af en toe irritant te zijn. Er zijn al genoeg normen en waarden tegenwoordig.quote:
De lessen Nederlands, was goed in opstellen en ik schrijf nog steeds wekelijks een column op de FaceBook pagina van Zaltbommel. 20.000 vrienden.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:53 schreef Fylax het volgende:
Tong, wat vond je het leukste van je schooltijd?
Als jij op de middelbare school zit zal ik een brandweerladder laten aanrukken.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wanneer begin je aan de middelbare school?
Kuifje, Suske en Wiske, Asterix en Obelix en Lucky Luke.quote:
Zoveel mogelijk rukken, vingeren, blowen en zuipen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:07 schreef Fylax het volgende:
Wat voor advies zou je de jongeren graag willen meegeven?
Roze, bij een slechte lachbui, lichtelijk lilaquote:
Ik verwacht een gelijkspelletje bij pad-nosquote:Op dinsdag 1 november 2016 00:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
Serieuze vraag:
Heeft u iets van pad-nos of asperger? Indien ja, welke van de twee?
Niet lullig bedoeld, maar vraag het me gewoon af.
Waarom? Omdat dateigenlijk wel heel erg hoort bij het stereotype fokker. En omdat je nogal stereotyp gedrag vertoont.
quote:
Lesbische scene tussen de Paus en Sinterklaas met de Kerstman als cameramanquote:
Tuurlijk. Ik zou hem zo uitwonen dat ie 3 weken staand moet poepen.quote:
In de jaren 80 soms XTC. Maar ik ben meer een bierdrinker. Bij pilletjes weet je nooit zeker wat er in zit. Maar ieder zijn ding natuurlijkquote:
Tuurlijk. Ik ben lief en jij bent lief. Ik plaag alleen maar. Maar ik ga slapen.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben lief en jij bent lief. Ik plaag alleen maar. Maar ik ga slapen.
Morgen verder. Ik vind dit leuk.
Trusten jongens en trusten Amarantha
Ze zouden je keihard op moeten sluiten jou, vuile smeerlap..quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk rukken, vingeren, blowen en zuipen.
Ja dus.quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verwacht een gelijkspelletje bij pad-nos
heerlijk asperges
Ik ben geen stereotyp, ik ben uniek. De grootse FOK!ker. De Messi van deze tijd, gekruid met Cruijff. De grote Tong zal nooit geëvaard worden laat staan overwonnen. Uniek en zeldzaam. Een aanwinst voor FOK! Bederland Europa de wereld en het heelal in het algemeen.
Vooral zijn bescheidenheid siert hem
Dat heeft VBL verneuktquote:Op maandag 31 oktober 2016 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
1 - de voetbalrel waarbij tientallen users vertrokken. Incluis mods. Die startten, het redelijk kleine, maar wel erg leuke voetbalforum Wijzijnvoetbal.
2 - SHE beloofde met het hand op het hart hier naaktfotot's te plaatsen. Is nog steeds niet gebeurd
3 - De onrusten die op straat ontstonden, en door de FOK!knokploeg werden neergeslagen, in 2001, nadat FOK! down ging en er geen back up bleek te zijn. Ik verloor zelf 2000 posts, en mijn eerste post tegen m'n latere vriendin shmoopy
Goed. Drie weken valium. Daarna interne opname. Wordt wel duf van de valium en heb bijwerkingen.quote:
Klopt. De echte goede traditionele voetbal-users vertrokken massaal. Wat overbleef was een stel kleuters.quote:
Ik ben in 1962 geboren. In 1980, toen ik 18 was begon ik met het ondertekenen van mijn tekeningen met tong80. Mijn achternaam begint met Tong...... vandaar.quote:
Ben suf. Door de medicatie. Heb ook te veel genomen.quote:
Per ongeluk. Trekt wel weer bij. Eén te veel. Vanaf nu ga ik noteren als ik er één neem. Je wordt duf en vergeet soms het tijdstip. Het vreemde nu is dat ik me duf voel, misselijk ben met hoofdpijn, maar toch snelheid blijf houden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:07 schreef praadje het volgende:
Waarom heb je teveel genomen dan? Per ongeluk of over nagedacht? Beetje domme actie vind ik.
Klopt. Over drie weken een intake gesprek. Jij maakt nooit fouten zo te zien. Je kunt immers lezen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:19 schreef praadje het volgende:
Maar dat kun je toch zien? Als het goed is dan krijg je niet voor 3 weken valium mee. Een dag of 10 is de max volgens mij.
Is er een wachtlijst voor opname of weet je al zeker dat je over drie weken intern kunt?
Ik ben 2 jaar geleden gestopt na 30 jaar Drum-shag gerookt te hebben.quote:
Ik hou niet van feestjes, maar ik haal het op een zondag. Dan gaan alle FOK!kers samen voor het zingen de kerk uit.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:52 schreef Hallojo het volgende:
Op welke dag haal je de 1.000.000 posts en geef je dan een groot feest?
quote:Op dinsdag 1 november 2016 09:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed. Drie weken valium. Daarna interne opname.
Ik heb geen rijbewijs. Kan ik mezelf en anderen niet aandoen. Ik verdwaal al in de Hema.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:46 schreef Pajanus het volgende:
wat voor auto's had je?
(als je die had, heb je er nog nooit over gehoord.)
No way.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:30 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
(gelukkig, ik vreesde vannacht toen ik dit topic doorlas dat je had toegegeven aan een 'zucht').
ohh...quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs. Kan ik mezelf en anderen niet aandoen. Ik verdwaal al in de Hema.
Ik vond het bij alle drie niet zo leuk. Serieus, ik ben dan wel 54, maar ik voel me nog steeds 25.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:17 schreef KREEFTx het volgende:
Hoe voelt het om de 30 te bereiken
En de 40
En de 50
Dat kan zeker. Zo ben ik verwekt.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:22 schreef VarkensHart het volgende:
Tong80, ik heb getongt met mijn vriend kan ik nu zwanger zijn Xx onzeker anoniempje
Omdat ik in het leger heb gezeten was wachtmeester en stond altijd op m'n postquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:35 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Tong, waarom post je eigenlijk zo veel op FOK!?
Ik heb schrijven altijd leuk gevonden. Al vanaf de lagere school. Opstellen schrijven vond ik gaaf.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:23 schreef nanuk het volgende:
Je schrijft leuk. Heb je daar een opleiding in gedaan? Wat voor school heb je genoten?
Journalistiek. Daar wordt je niet zo'n suffe lul van.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:15 schreef Fylax het volgende:
Tong, ik vind schrijven ook heel erg leuk. Ik zit te twijfelen tussen accountancy en journalistiek, wat zou je me aanraden te doen?
quote:Op woensdag 2 november 2016 16:54 schreef Fera het volgende:
Tong, hoe vaak moet je eigenlijk pissen?
quote:Op woensdag 2 november 2016 14:29 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Journalistiek. Daar wordt je niet zo'n suffe lul van.
Wat is accountancy ?quote:Op woensdag 2 november 2016 14:15 schreef Fylax het volgende:
Tong, ik vind schrijven ook heel erg leuk. Ik zit te twijfelen tussen accountancy en journalistiek, wat zou je me aanraden te doen?
Beter m'n best doen op de middelbare school. Op de Havo zat ik al op een te laag niveau. Na 7 jaar ging ik van school zonder diploma. Kon het m'n ouders niet aandoen om er nog een jaar aan vast te knopen. ha ha ha.quote:Op woensdag 2 november 2016 16:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als je 1 ding anders mocht doen, wat zou je dan anders doen en waarom ?
Ik ben de laatste die zijn verslaving niet zal toegeven. Ik kan geen dag zonder. Zit in mijn systeem. Ik lees s' ochtends eerst de kranten. Dan FOK!. Ik wissel wel van site, af en toe, maar FOK! blijft de basis. Het mooie van het forum is de diversiteit. Voor ieder wat wils. Ik ben een veelvraat en zit overal en nergens. De meeste veelposters zitten in slowchats. Ik ook, maar minimaal. Ik vind het leuker om te kwissen of muziekdingen uit te wisselen, discussiëren over voetbal en andere sporten.quote:Op woensdag 2 november 2016 16:37 schreef kdricklamar het volgende:
Vind je fok verslavend?
Wat vind je zo leuk aan fok?
Dat is een vraag die net niet op het randje isquote:Op woensdag 2 november 2016 16:54 schreef Fera het volgende:
Tong, hoe vaak moet je eigenlijk pissen?
Ik denk dat je het zal moeten combineren met de digitale mogelijkheden. Geschreven zal er altijd worden. Ik heb er geen verstand van, maar de journalistiek lijkt me typisch een vak waar ze gebruik maken van de moderne technologie. Probeer eens ergens meer informatie vandaan te halen. Eén woord in Google, of bij voldoende inspiratie twee, en de wereld van de opleidingen journalistiek ligt voor je open. Leuk van je. Betekent vaak dat je een brede interesse hebt. Dat zijn de leukste mensen.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:03 schreef Unites het volgende:
Zou je een studie journalistiek aanraden vandaag de dag? Mijn docent maatschappijwetenschappen vertelde me ooit dat het een stervend beroep is.
Niet helemaal waar, lijkt me. Maar in feiten is iedereen tegenwoordig toch journalist? Ik schrijf zelf ook regelmatig stukjes (en eerlijk, je bent echt een voorbeeld voor me tong. Jouw schrijfstijl is echt), maar om het nou te studeren...
Of doe ik het journalistieke vak nu te min?
Ik had één echt doel/ambitie...profvoetballer worden. Is niet gelukt. Is ook bijna onmogelijk. Eén miljoen voetballers en een paar honderd profs. Dan moet je ook geluk hebben. Cruijff zou er toch wel zijn gekomen, maar die is geboren tegenover het Ajax stadion. Wim van Hanegem stond als jochie langs het trainingsveld van Xerxes, dat was destijds een profclub. Hij trapte de ballen terug het trainingsveld op. De trainer vond dat ie dat goed deed. Van Hanegem was niet eens lid van een club, hij wordt lid van Xerxes en speelde later met Cruijff een WK-finale. Ik was goed, maar niet goed genoeg. Verder schreef ik vroeger al veel, maar raar genoeg lagen daar nooit mijn ambities. Wel in het tekenen. Maar daar was ik nou juist niet goed genoeg in. Terecht afgewezen voor de kunstacademie. Iets wat ik nog wel zou willen, en het doen als ze me vragen, is in de redactie van Lübach of Wat is het nieuws. Grappen maken die inspelen op de actualiteit. Toen besloot ik maar de beste FOK!ker van het westelijk halfrond te worden.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:20 schreef KRT het volgende:
Welke doelen in je leven heb je al gehaald? En welke opgegeven?
Wanneer gaan we dik gedrukte terugzien?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had één echt doel/ambitie...profvoetballer worden. Is niet gelukt. Is ook bijna onmogelijk. Eén miljoen voetballers en een paar honderd profs. Dan moet je ook geluk hebben. Cruijff zou er toch wel zijn gekomen, maar die is geboren tegenover het Ajax stadion. Wim van Hanegem stond als jochie langs het trainingsveld van Xerxes, dat was destijds een profclub. Hij trapte de ballen terug het trainingsveld op. De trainer vond dat ie dat goed deed. Van Hanegem was niet eens lid van een club, hij wordt lid van Xerxes en speelde later met Cruijff een WK-finale. Ik was goed, maar niet goed genoeg. Verder schreef ik vroeger al veel, maar raar genoeg lagen daar nooit mijn ambities. Wel in het tekenen. Maar daar was ik nou juist niet goed genoeg in. Terecht afgewezen voor de kunstacademie. Iets wat ik nog wel zou willen, en het doen als ze me vragen, is in de redactie van Lübach of Wat is het nieuws. Grappen maken die inspelen op de actualiteit. Toen besloot ik maar de beste FOK!ker van het westelijk halfrond te worden.
Imca Marinaquote:Op woensdag 2 november 2016 21:56 schreef Scrummie het volgende:
Wie wint de Amerikaanse verkiezingen? Trump of Clinton?
De keiquote:
Wat moet ik met die wetenschap ? Ken wel zijn neef. Heineken te Kort.quote:
Dat moet je aan Liedwientje Walg, AKA Loeki Knol vragenquote:Op woensdag 2 november 2016 22:10 schreef vaduz het volgende:
Kun jij mij de weg naar Hamelen vertellen?
Je kunt theaterwetenschappen gaan studeren. Je hebt ook een HBO-opleiding gericht op tv. Ik zou eerst m'n idealen nastreven. Je hebt goede hersenen. Ik weet niet hoe oud je bent maar nog jing genoeg om iets te ondernemen waar eisico in zit. Of bedoel je meer dat er enig perspectief is op de arbeidsmarkt. Dan moet je je daar op oriënteren. Iets creatiefs met perspectief. Er is een bekende FOK!ker van vroeger. Verbal. Die ondertekent zijn poste met V. Die heeft Engels gestudeerd en werkt in het TV-wereldje. Die bedenkt vragen voor Eén tegen 100 en andere kwissen. Zit daar ook in de redactie. Internetvriend van me,SCH, Heeft journalistiek gestudeerd en is nu de bekendste recensent van kinderboeken en redacteur bij de NCRV. Je kunt vaak veel kanten op. Succes.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:14 schreef Unites het volgende:
Ik wil graag filmregisseur worden. De kans om deze droom te realiseren is heel klein, laat staan om überhaupt aangenomen te worden op een filmvakschool (strenge, haast onmogelijke selectie).
Ik heb nu een tussenjaar (vorig jaar m'n vwo-diploma behaald). Ik zit ook te kijken naar andere opties, zoals inderdaad journalistiek, politicologie, etc.
Maar... wat zou jij doen? De focus leggen op m'n droom en daar voor vechten? Of juist kiezen van het zekere en (sowieso) een andere hbo/wo-studie gaan volgen volgend jaar?
Was een vrijbuiter. En ben een individualist. Wisselende partners. Kan en kon me ook moeilijk binden. Benauwd me. Als het een langdurige relatie zou zijn geweest was ik ook niet getrouwd vermoed ik.quote:
Als je Zaltbommel om wat voor reden dan ook plotsklaps zou moeten verlaten, in welk dorp of stad zou je dan gaan wonen? (mag ook internationaal)quote:Op woensdag 2 november 2016 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was een vrijbuiter. En ben een individualist. Wisselende partners. Kan en kon me ook moeilijk binden. Benauwd me. Als het een langdurige relatie zou zijn geweest was ik ook niet getrouwd vermoed ik.
Ik ben tong dan wel niet, maar ook niet compleet achterlijk.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:14 schreef Unites het volgende:
Ik wil graag filmregisseur worden. De kans om deze droom te realiseren is heel klein, laat staan om überhaupt aangenomen te worden op een filmvakschool (strenge, haast onmogelijke selectie).
Ik heb nu een tussenjaar (vorig jaar m'n vwo-diploma behaald). Ik zit ook te kijken naar andere opties, zoals inderdaad journalistiek, politicologie, etc.
Maar... wat zou jij doen? De focus leggen op m'n droom en daar voor vechten? Of juist kiezen van het zekere en (sowieso) een andere hbo/wo-studie gaan volgen volgend jaar?
Den Bosch. Is vertrouwd terrein door uitgaan, voetbal, vrienden. 10 minuten met de trein naar Bommel. Ken er de weg. Leuke mensen, leuke stad. Hoef ik geen moment over na te denken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:24 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Als je Zaltbommel om wat voor reden dan ook plotsklaps zou moeten verlaten, in welk dorp of stad zou je dan gaan wonen? (mag ook internationaal)
Deze man weetquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Den Bosch. Is vertrouwd terrein door uitgaan, voetbal, vrienden. 10 minuten met de trein naar Bommel. Ken er de weg. Leuke mensen, leuke stad. Hoef ik geen moment over na te denken.
Dat zei ik ook. Las gisteren een verhaal van een Amerikaanse vrouw. Die ging op haar 50ste studeren en is nu hoogleraar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:30 schreef KRT het volgende:
[..]
Ik ben tong dan wel niet, maar ook niet compleet achterlijk.
Vecht voor je dromen, ze loslaten kan altijd nog (en later oppakken ook, maar lastiger)
En als het toch niet lukt heb je misschien een jaartje verspild. Dat lijkt nu misschien dramatisch, maar over een jaar of 20 is een jaartje helemaal niks meer.
En als Den Bosch geen optie is omdat je daar als de Kinderlokker van Bommel wordt onthaald en je dus een totaal andere omgeving moet zoeken, wattan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Den Bosch. Is vertrouwd terrein door uitgaan, voetbal, vrienden. 10 minuten met de trein naar Bommel. Ken er de weg. Leuke mensen, leuke stad. Hoef ik geen moment over na te denken.
Utrecht. Geld hetzelfde voor als Den Bosch, alleen weet ik daar minder de weg. Anders Goes. Ook leuk klein stadje waar vriend woont.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:42 schreef n1ek- het volgende:
[..]
En als Den Bosch geen optie is omdat je daar als de Kinderlokker van Bommel wordt onthaald en je dus een totaal andere omgeving moet zoeken, wattan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |