Helpen met speakers inbouwen in de auto van mijn moeder, en daarna worden de oude speakers in mijn auto gebouwd (Dat kan ik zelf nog wel, dus daarvoor hoeft hij niet zo zeer mee)quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2016 02:37 schreef KomVissen het volgende:
Braddie.
Lieve Braddie, je bent een prachtig mens. Ik vind jou een top vent, het maakt niet uit hoe vaak mensen je naar beneden proberen te halen. Je blijft je toffe zelf.
Muzikaal wonder, fijne stem , goedaardige persoon. Blijf doorgaan man, ik hoop dat jij op een dag je droom bereikt. Doe je best om goede keuzes te maken en blijf deze maken, het leven is een test.
Ben je nog online met je stream?quote:Op dinsdag 1 november 2016 02:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Lief dit
![]()
Hoop ook echt dat ik m`n droom ooit kan verwezenlijken. En natuurlijk blijf ik mezelf, ga mij niet anders voordoen dan hoe ik ben, dan verlies ik al mijn geloofwaardigheid.
Je stopt er weer mee?quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er komt zometeen een vlog online die denk ik niemand heeft zien aankomen.
Nee, je moet het deze keer even bekijken vanaf een totaal andere kantquote:
- Tijdens het weegmoment blijk je plotseling 10 kg te zijn afgevallen?quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee, dat verwacht ik nietquote:Op dinsdag 1 november 2016 15:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Tijdens het weegmoment blijk je plotseling 10 kg te zijn afgevallen?
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, je moet het deze keer even bekijken vanaf een totaal andere kantStoppen doe ik niet, het heeft daar ook totaal niet mee te maken.
Disbattle met Mapima?quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |