Hmm heb je een goed punt ja.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:41 schreef chroestjov het volgende:
Dit is toch niet meer dan logisch? Het diagonaal heeft betrekking op de hoogte en de breedte waardoor het dus iets zegt over het totale oppervlak. Als je enkel de breedte meet, weet je nog niets over het totale oppervlak.
quote:Bij de allereerste beeldbuizen werd dat al gedaan. Die buizen waren behoorlijk rond aan de zijkanten. Als je dan de breedte had genomen, was de uitkomst afhankelijk geweest van de hoogte waar je had gemeten. In het midden was de buis veel breder dan aan de boven of onderkant. Het was dus praktischer om de diagonaal te meten.
Je meet dan altijd dezelfde waarde. Om nu na zoveel jaren om te schakelen zou alleen maar verwarring opleveren, dus is het maar zo gebleven. Je kon toen ook niet vermoeden dat we rechthoekige schermen zouden krijgen. Het is dus geen misleiding maar altijd al zo geweest.
Ah, dat wist ik niet! Maar die vriend (Petjesmeneer #1) Vond het wel interessant, en vond dat ik dit als onderwerp voor een vlog moest gebruikenquote:
Is ook zeer zeker een leuke vraag!quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet! Maar die vriend (Petjesmeneer #1) Vond het wel interessant, en vond dat ik dit als onderwerp voor een vlog moest gebruiken
quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben dat filmpje aan het kijken, gaat die post weg
Nee, die anderquote:
Hier kunnen wij helaas geen uitspraken over doen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:58 schreef DeBaba het volgende:
Dat is waarschijnlijk de persvoorlichting van Bradgetv
Een mooi tijdstip om in te schakelen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Petjes zijn er rond een uurtje of 8 schat ik.
bradge ga je nog live streamen?! mis jequote:
geen zin vandaag?quote:
uurtje of twee?quote:Op dinsdag 1 november 2016 01:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga met +- 30 minuten slapen, morgen vroeg op. Dus ik denk het niet
wat doen?quote:Op dinsdag 1 november 2016 01:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Laten we daar maar 10 van maken, moet met de buurman mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |