SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Bakkali heeft al 82 minuten gemaakt. Het probleem ligt echt niet alleen bij Ajax.
El Ghazi speelt al heel lang matig. Dat ziet hij alleen zelf niet zo in volgens mij. Hij kan het zeker wel, maar ziet niet in wat hij nodig heeft om het maximale te halen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Jullie beste speler komt uit voor Marokko.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Weer een ontspoorde Marokkaan, waarom steken wel nog moeite in die jongens. Voortaan gaan we gewoon etnisch profileren en selecteren op De Toekomst.![]()
Nee Traore speelt lekker...quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:11 schreef Catch22- het volgende:
Bakkali heeft al 82 minuten gemaakt. Het probleem ligt echt niet alleen bij Ajax.
El Ghazi speelt al heel lang matig. Dat ziet hij alleen zelf niet zo in volgens mij. Hij kan het zeker wel, maar ziet niet in wat hij nodig heeft om het maximale te halen.
Dan heb je meer aan El Ghazi op rechts.![]()
Hoop dat het weer gaat lopen bij Anwar, zitten prima mensen bij Jong Ajax met Keizer, Ogararu en Heitinga. Ook frisser voetbal dan bij Ajax 1.![]()
El Ghazi
Niet blij zijn met het feit dat je uit de selectie bent gezet, oké. Een sneer uitdelen aan de trainer, niet slim maar in dit geval nog wel begrijpelijk. Maar je trainer omver duwen![]()
![]()
![]()
Stelling:
Marokkanen hebben een mentaliteitsprobleem[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dan ben je gewoon echt niet geschikt voor profvoetbal.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:20 schreef Heeinz het volgende:
El Ghazi
Niet blij zijn met het feit dat je uit de selectie bent gezet, oké. Een sneer uitdelen aan de trainer, niet slim maar in dit geval nog wel begrijpelijk. Maar je trainer omver duwen![]()
Dacht altijd dat hij wel zelfkritisch genoeg was maar blijkbaar denkt hij van zichzelf dat hij de nieuwe Ronaldo is.Oh.![]()
Goh. Dat wist je na die calma calma onzin toch al?quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon echt niet geschikt voor profvoetbal.
Dacht altijd dat hij wel zelfkritisch genoeg was maar blijkbaar denkt hij van zichzelf dat hij de nieuwe Ronaldo is.![]()
In interviews kwam hij altijd wel goed over. Maar dit soort figuren moet je meteen weg doen. Walgelijk dat soort spelers met 0,0 zelfkritiek terwijl ze er niks van bakken.quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goh. Dat wist je na die calma calma onzin toch al?Oh.![]()
Oneensquote:Op maandag 31 oktober 2016 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling:
Marokkanen hebben een mentaliteitsprobleem
Heeft niks met Marokkaan zijn te maken ,ook genoeg Nederlanders of Turken of wat dan ook die een mentaliteitsprobleem hebben.
Is menselijk.![]()
Dan had Mike het wel eerder gemeld.quote:
En ja, er zijn veel Marokkanen met een mentaliteitsprobleem.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Ook veel Nederlandersquote:Op dinsdag 1 november 2016 00:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan had Mike het wel eerder gemeld.
En ja, er zijn veel Marokkanen met een mentaliteitsprobleem.![]()
Roep gelijk even dat alle Hollanders pedos zijn, hebben we dat ook gehad.ga even lekker naar je eigen topicquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
rip El GhaziRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Het opvallende is dat die jongen eerst nog best normaal leek te zijn, altijd rustig, gemotiveerd, deed geen gekke dingen.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Dat laatste vonden vooral veel mensen op dit forum.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dacht altijd dat hij wel zelfkritisch genoeg was maar blijkbaar denkt hij van zichzelf dat hij de nieuwe Ronaldo is.![]()
Bij Marokkanen is het naar mijn idee wel boven gemiddeld. Uitgezonderd van El Ahmadi kan ik mij geen Marokkaan bedenken die nog niet voor problemen heeft gezorgd of met een mentaliteitsprobleem kampt.quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Oneens
Heeft niks met Marokkaan zijn te maken ,ook genoeg Nederlanders of Turken of wat dan ook die een mentaliteitsprobleem hebben.
Is menselijk.![]()
Dat dacht men in het begin van Badr Hari ook. Hoewel dat volgens PSVCL ook een keurige jongen is die zich inzet voor de maatschappij, weet de rest van de wereld inmiddels wel beter.quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:51 schreef Ingolstadt het volgende:
Het opvallende is dat die jongen eerst nog best normaal leek te zijn, altijd rustig, gemotiveerd, deed geen gekke dingen.![]()
El Ahmadi is, als het even niet mee zit op het veld, ook een vuile achterbakse rat.quote:Op dinsdag 1 november 2016 06:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bij Marokkanen is het naar mijn idee wel boven gemiddeld. Uitgezonderd van El Ahmadi kan ik mij geen Marokkaan bedenken die nog niet voor problemen heeft gezorgd of met een mentaliteitsprobleem kampt.
Noem dan Bakkal als voorbeeld. Misschien geen geweldige voetballer, maar wel een voorbeeld prof.![]()
Een vuile rat op het veld maakt je niet gelijk een voetballer met een mentaliteitsprobleem. Sterker nog, hij gaat juist altijd voorop in de strijd en wordt een vuile rat als het wat minder loopt.quote:Op dinsdag 1 november 2016 06:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
El Ahmadi is, als het even niet mee zit op het veld, ook een vuile achterbakse rat.
Noem dan Bakkal als voorbeeld. Misschien geen geweldige voetballer, maar wel een voorbeeld prof.![]()
Dan hebben wij een andere definitie van mentaliteitsprobleem.quote:Op dinsdag 1 november 2016 07:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Een vuile rat op het veld maakt je niet gelijk een voetballer met een mentaliteitsprobleem. Sterker nog, hij gaat juist altijd voorop in de strijd en wordt een vuile rat als het wat minder loopt.
Niets mis met 'voorop in de strijd gaan' natuurlijk, maar dat kan ook op een faire manier.![]()
Hij gaat idd vaak tot het randje. Aan de scheidsrechter om te bepalen wat fair is. Buiten het veld is hij gewoon een heer. Een mentaliteitsprobleem is in mijn eigen ogen dit:quote:Op dinsdag 1 november 2016 07:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan hebben wij een andere definitie van mentaliteitsprobleem.
Niets mis met 'voorop in de strijd gaan' natuurlijk, maar dat kan ook op een faire manier.
Ziyech: “"Kijk, aan het begin van het seizoen had ik er eigenlijk totaal geen zin meer in. Op een gegeven moment heb je gewoon iets nieuws nodig. Dat heb ik nu. Dan zal ik gewoon weer normaal doen en ook gewoon weer gaan verdedigen."![]()
Een heerquote:Op dinsdag 1 november 2016 07:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij gaat idd vaak tot het randje. Aan de scheidsrechter om te bepalen wat fair is. Buiten het veld is hij gewoon een heer. Een mentaliteitsprobleem is in mijn eigen ogen dit:
Ziyech: “"Kijk, aan het begin van het seizoen had ik er eigenlijk totaal geen zin meer in. Op een gegeven moment heb je gewoon iets nieuws nodig. Dat heb ik nu. Dan zal ik gewoon weer normaal doen en ook gewoon weer gaan verdedigen."
Hij verwent je wel goed zeg!![]()
El Ghazi heeft nog geluk met een maandje Jong Ajax. Die hoeft wat mij betreft niet eens meer terug in het eerste elftal. Dan gok ik er nog liever op dat Traoré het ineens per ongeluk eens laat zien. Van hem weten we in ieder geval zeker dat hij een meerwaarde kan zijn, ondanks het feit dat hij een huurling is. Dat is bij Ghazi nooit echt duidelijk geworden.![]()
Als Bosz 'm nog in genade neemt kan je Bosz ook niet langer serieus nemen. Evenals de directie van Ajax. Ze moeten per direct zijn contract ontbinden. Wat voor signaal geef je hiermee af als je hem straks gewoon weer bij de selectie toelaat?![]()
Direct ontbinden? En daarmee een paar miljoen mislopen? Dat gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 1 november 2016 08:48 schreef onlogisch het volgende:
Als Bosz 'm nog in genade neemt kan je Bosz ook niet langer serieus nemen. Evenals de directie van Ajax. Ze moeten per direct zijn contract ontbinden. Wat voor signaal geef je hiermee af als je hem straks gewoon weer bij de selectie toelaat?
gr gr
Marc![]()
Een teken van goede mentaliteit is echter de afstand die hij in een gemiddelde wedstrijd aflegt en het verdedigende werk dat hij verrichtquote:Op dinsdag 1 november 2016 07:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij gaat idd vaak tot het randje. Aan de scheidsrechter om te bepalen wat fair is. Buiten het veld is hij gewoon een heer. Een mentaliteitsprobleem is in mijn eigen ogen dit:
Ziyech: “"Kijk, aan het begin van het seizoen had ik er eigenlijk totaal geen zin meer in. Op een gegeven moment heb je gewoon iets nieuws nodig. Dat heb ik nu. Dan zal ik gewoon weer normaal doen en ook gewoon weer gaan verdedigen."![]()
Ligt aan de positie. Van bepaalde spelers wil je helemaal niet dat ze meeverdedigen. Omdat ze er niet goed in zijn (denk eens aan hoe vaak een aanvaller knullig een penalty weggeeft), maar vooral omdat je ze explosief wil hebben in een aanval.quote:Op dinsdag 1 november 2016 09:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een teken van goede mentaliteit is echter de afstand die hij in een gemiddelde wedstrijd aflegt en het verdedigende werk dat hij verricht![]()
Zal niet lang meer duren voordat dat ook weer minder wordt. Zoals alle Marokkanen die het in het begin leuk doen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 09:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een teken van goede mentaliteit is echter de afstand die hij in een gemiddelde wedstrijd aflegt en het verdedigende werk dat hij verricht![]()
Behalve IKEA he die is wel echt zo goedquote:Op dinsdag 1 november 2016 09:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zal niet lang meer duren voordat dat ook weer minder wordt. Zoals alle Marokkanen die het in het begin leuk doen.![]()
Heb jij daar qua motivatie wat op aan te merken? Hij zorgt ook niet voor problemen in de groep.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Behalve IKEA he die is wel echt zo goed
Van zo'n Ziyech die roept dat hij er geen zin meer in had en ook niet meer mee verdedigde.... Daar gaan bij mij de haren van omhoog staan.
Net zoals dit nieuwsbericht van vandaag: "Ziyech ontfermt zich over Nouri en El Ghazi". Lekker Marokkaans kliekje.![]()
![]()
Heeft 'ie dat gedaan ja?quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:20 schreef Heeinz het volgende:
El Ghazi
![]()
Genot. Jammer dat er geen beelden van zijn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat Boeit mij die kneusquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heb jij daar qua motivatie wat op aan te merken? Hij zorgt ook niet voor problemen in de groep.
Van zo'n Ziyech die roept dat hij er geen zin meer in had en ook niet meer mee verdedigde.... Daar gaan bij mij de haren van omhoog staan.
Net zoals dit nieuwsbericht van vandaag: "Ziyech ontfermt zich over Nouri en El Ghazi". Lekker Marokkaans kliekje.![]()
Als Ziyech blijft doen wat hij doet dan hoeft hij van mij nooit mee te verdedigen.
Net alsof wij dat niet doen.
Ga nu maar weg.![]()
niemand geeft een neuk wat jij vindt.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heb jij daar qua motivatie wat op aan te merken? Hij zorgt ook niet voor problemen in de groep.
Net zoals dit nieuwsbericht van vandaag: "Ziyech ontfermt zich over Nouri en El Ghazi". Lekker Marokkaans kliekje.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Traore speelt ook kut. Ook al vind je zelf dat je kut speelt vind ik het niet gek dat je een kans wil hebben omdat de ander ook kut speelt. Dan hoef je niet eens een hoge dunk van jezelf te hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:11 schreef Catch22- het volgende:
El Ghazi speelt al heel lang matig. Dat ziet hij alleen zelf niet zo in volgens mij. Hij kan het zeker wel, maar ziet niet in wat hij nodig heeft om het maximale te halen.
Wat hij nu gedaan heeft kan niet. Of hij moet heel erg door het stof. Misschien dat Bosz hem dan nog in genade neemt, maar ik ga er niet vanuit.
Het is zonde want vorig jaar deed hij het nog zo goed en leek het zo'n groot talent.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Bazoer was vorig seizoen nog 50 mil waard volgens mensen hier. Tete was de beste verdediger van de hele eredivisie. Riedewald was het grootste talent op de 6 in de jeugdopleiding.
Ziet Bosz het niet goed of zagen jullie het niet goed?![]()
fixedquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:57 schreef nickhguitar het volgende:
Bazoer was vorig seizoen nog 50 30 mil waard volgens mensen hier. Tete was is de beste verdediger van de hele eredivisie. Riedewald was is het grootste talent op de 6 in de jeugdopleiding Eredivisie.
Ziet Bosz het niet goed of zagen jullie het niet goed?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Bosz ziet een hoop goed, maar;quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oke bedankt. Beantwoord je ook even de vraag die eronder staat?
-Veltman op rechts snap ik geen pepernoot van. Tete is aanvallend niet slechter, en verdedigend veel beter.
-Schone op 6 is een goede keus gebleken, echter de weg ernaartoe (met kreten als:" Riedewald is onze enige 6) is wat dubieus.
-Sink op LB is een leuk experiment, en lijkt niet verkeerd uit te pakken.
-Bazoer moet geduld hebben, net als Ghazi
-Traore is een raar verhaal maar wel verklaarbaar, vooraf als ene buitenkansje gezien. Is nu niet in goede doen, althans hij maakt zijn kansen niet af. Ghazi deed het niet goed, maar heeft moeite met "het lievelingetje" van Bosz aangezien deze het ook niet goed doet. Dat Bosz Traore er "nog" niet uithaalt is verklaarbaar want dan zet hij zichzelf voor schut. maar dat komt heus wel als Traore zo blijft spelen. Ghazi heeft het zichzelf vooral lastig gemaakt omdat hij nu een maand lang sowieso niet in het eerste zal spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tegen slechte clubs inderdaad. Als hij een beetje tegenstand heeft dan is hij ontzettend zwak.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sink op LB is een leuk experiment, en lijkt niet verkeerd uit te pakken.![]()
wellus nietus discussie, geen zin meer in.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tegen slechte clubs inderdaad. Als hij een beetje tegenstand heeft dan is hij ontzettend zwak.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je verhaal klopt in grote lijnen denk ik wel, maar ik zie ook wel heel veel dat mensen (jij ook wel een beetje) Bosz gaan indekken. Het komt Bosz ook totaal niet slecht uit dat El Ghazi waarschijnlijk iets heeft geroepen, maar om zo'n jongen dan een maand te verbannen is buitensporig en gewoon kapitaalvernietiging. Daarnaast moet iedereen presteren anders sta je wissel. Tete en Dijks zijn hier o.a. slachtoffer van geworden. Waarom geldt dat dan niet voor Traore? Je zegt dat Bosz zichzelf dan voor lul zet, maar ik vind dat je als trainer juist groot bent als je dat soort dingen durft te doen. Nu is het een beetje schoolmeester Bosz die heel stug aan zijn eigen mening blijft vasthouden, ook al wijst de praktijk anders uit.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Bosz ziet een hoop goed, maar;
-Veltman op rechts snap ik geen pepernoot van. Tete is aanvallend niet slechter, en verdedigend veel beter.
-Schone op 6 is een goede keus gebleken, echter de weg ernaartoe (met kreten als:" Riedewald is onze enige 6) is wat dubieus.
-Sink op LB is een leuk experiment, en lijkt niet verkeerd uit te pakken.
-Bazoer moet geduld hebben, net als Ghazi
-Traore is een raar verhaal maar wel verklaarbaar, vooraf als ene buitenkansje gezien. Is nu niet in goede doen, althans hij maakt zijn kansen niet af. Ghazi deed het niet goed, maar heeft moeite met "het lievelingetje" van Bosz aangezien deze het ook niet goed doet. Dat Bosz Traore er "nog" niet uithaalt is verklaarbaar want dan zet hij zichzelf voor schut. maar dat komt heus wel als Traore zo blijft spelen. Ghazi heeft het zichzelf vooral lastig gemaakt omdat hij nu een maand lang sowieso niet in het eerste zal spelen.![]()
Geroepen? Hij heeft een duw gegeven. Hij mag blij zijn dat ie niet ontslagen is.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je verhaal klopt in grote lijnen denk ik wel, maar ik zie ook wel heel veel dat mensen (jij ook wel een beetje) Bosz gaan indekken. Het komt Bosz ook totaal niet slecht uit dat El Ghazi waarschijnlijk iets heeft geroepen, maar om zo'n jongen dan een maand te verbannen is buitensporig en gewoon kapitaalvernietiging. Daarnaast moet iedereen presteren anders sta je wissel. Tete en Dijks zijn hier o.a. slachtoffer van geworden. Waarom geldt dat dan niet voor Traore? Je zegt dat Bosz zichzelf dan voor lul zet, maar ik vind dat je als trainer juist groot bent als je dat soort dingen durft te doen. Nu is het een beetje schoolmeester Bosz die heel stug aan zijn eigen mening blijft vasthouden, ook al wijst de praktijk anders uit.
Gaat er nooit komen, deze jongen.![]()
Hoeft ook niet, kijk donderdag maar gewoon.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wellus nietus discussie, geen zin meer in.![]()
![]()
Zo, een duw. Ik ga het niet goedpraten, maar niemand heeft zijn tanden verloren of een blauw oog gekregen toch? Dit is voetbal en daar lopen de spanningen af en toe hoog op. Het zou raar zijn als El Ghazi lachend met deze situatie om zou gaan toch? Wat ze gisteren bij VI zeiden kon ik me wel in vinden: Ga eens zitten met die jongen en praat het uit. Dit is gewoon een goedkope manier om iemand die je (blijkbaar?) toch al niet kon gebruiken definitief te lozen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geroepen? Hij heeft een duw gegeven. Hij mag blij zijn dat ie niet ontslagen is.
Gaat er nooit komen, deze jongen.![]()
ik heb erg veel vertrouwen in Bosz, maar ik vind dat hij met Traore een fout heeft gemaakt, echter wel een fout die hij op voorhand niet had kunnen weten.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je verhaal klopt in grote lijnen denk ik wel, maar ik zie ook wel heel veel dat mensen (jij ook wel een beetje) Bosz gaan indekken. Het komt Bosz ook totaal niet slecht uit dat El Ghazi waarschijnlijk iets heeft geroepen, maar om zo'n jongen dan een maand te verbannen is buitensporig en gewoon kapitaalvernietiging. Daarnaast moet iedereen presteren anders sta je wissel. Tete en Dijks zijn hier o.a. slachtoffer van geworden. Waarom geldt dat dan niet voor Traore? Je zegt dat Bosz zichzelf dan voor lul zet, maar ik vind dat je als trainer juist groot bent als je dat soort dingen durft te doen. Nu is het een beetje schoolmeester Bosz die heel stug aan zijn eigen mening blijft vasthouden, ook al wijst de praktijk anders uit.
ik zou traore altijd halen, echter met de kennis van nu had Ghazi beter nog een jaar de kans kunnen krijgen.
Natuurlijk komt het Bosz stiekem goed uit, ik denk dat hij hoopt dat riedewald en bazoer hetzelfde doen. Probleem voor het middenveld opgelost.
ik hoop dat hij zo snel mogelijk zijn fout toegeeft een gahzi op rechts zet, of cerny dan for the time being.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Een vriend van mij zei gisteren: "Eigenlijk kan je het ook zo bekijken, dat El gewoon heel gedreven is ene hij Traoré niet goed vind spelen (zoals de gemiddelde teletekst supporter ook wel weet). Ondanks dat de actie niet juist is... is het wel een bepaalde arrogantie die een Ajacied mag hebben"
Daar gaf ik die maat van mij wel gelijk in.
Andere kant, als het verhaal van Mr Perez waar is, is het niet normaal om je trainer een zetje te geven.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Naar het schijnt wel, staat op beveiligingsbeeldenquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft 'ie dat gedaan ja?![]()
Genot. Jammer dat er geen beelden van zijn.![]()
Haha, zoiets accepteren en 'uitpraten' kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zo, een duw. Ik ga het niet goedpraten, maar niemand heeft zijn tanden verloren of een blauw oog gekregen toch? Dit is voetbal en daar lopen de spanningen af en toe hoog op. Het zou raar zijn als El Ghazi lachend met deze situatie om zou gaan toch? Wat ze gisteren bij VI zeiden kon ik me wel in vinden: Ga eens zitten met die jongen en praat het uit. Dit is gewoon een goedkope manier om iemand die je (blijkbaar?) toch al niet kon gebruiken definitief te lozen.
Ongelofelijk dat mensen hier nog de zijde van El Ghazi kiezen.
![]()
Oke bedankt voor je voorspellingquote:Op dinsdag 1 november 2016 09:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zal niet lang meer duren voordat dat ook weer minder wordt. Zoals alle Marokkanen die het in het begin leuk doen.![]()
Mwah, goedpraten kan niet maar om hem nu definitief af te serveren is ook weer overdreven, als hij laat zien dat hij in het eerste hoort mag die van mij gewoon terugkomen maar dan moet hij wel diep door het stof gaan en laten zien dat hij niet meer zulk gedrag gaat vertonenquote:Op dinsdag 1 november 2016 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, zoiets accepteren en 'uitpraten' kan gewoon niet.
Ongelofelijk dat mensen hier nog de zijde van El Ghazi kiezen.
![]()
Als hij in en na die maand Jong Neuzen gewoon zijn best doet is er niets aan de hand nee. Het is dat ie geld waard is, anders was ie gewoon ontslagen geweest.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah, goedpraten kan niet maar om hem nu definitief af te serveren is ook weer overdreven, als hij laat zien dat hij in het eerste hoort mag die van mij gewoon terugkomen maar dan moet hij wel diep door het stof gaan en laten zien dat hij niet meer zulk gedrag gaat vertonen![]()
El Ghazi laat al een jaar een triest niveau zien en nu haalt hij ook nog eens dit soort dingen uit. Als er geen verbetering komt vóór de winter, denk ik dat het snel afgelopen is met die jongen. Dan krijgen we uiteraard achteraf nog een natrapinterview met Mike als hij uiteindelijk weg is.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah, goedpraten kan niet maar om hem nu definitief af te serveren is ook weer overdreven, als hij laat zien dat hij in het eerste hoort mag die van mij gewoon terugkomen maar dan moet hij wel diep door het stof gaan en laten zien dat hij niet meer zulk gedrag gaat vertonen![]()
Oh ja absoluut, hij bakt er geen klote van maar ik vind wel dat er talent zit in hem. Het gaat uiteindelijk ook alleen maar om voetbal, emoties horen erbij alleen moet hij die laten zien op het veld en niet door de trainer een douw te gevenquote:Op dinsdag 1 november 2016 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ghazi laat al een jaar een triest niveau zien en nu haalt hij ook nog eens dit soort dingen uit. Als er geen verbetering komt vóór de winter, denk ik dat het snel afgelopen is met die jongen. Dan krijgen we uiteraard achteraf nog een natrapinterview met Mike als hij uiteindelijk weg is.![]()
Mik heeft dat interview al in de kalender staan denk ik.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ghazi laat al een jaar een triest niveau zien en nu haalt hij ook nog eens dit soort dingen uit. Als er geen verbetering komt vóór de winter, denk ik dat het snel afgelopen is met die jongen. Dan krijgen we uiteraard achteraf nog een natrapinterview met Mike als hij uiteindelijk weg is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je verwacht het niettwitter:SkySportsNewsHQ twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 11:10:28BREAKING: Sky Sources: @Inter sack coach Frank de Boer. #SSNHQ reageer retweet
![]()
Terug naar Ajax!quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:42 schreef Heeinz het volgende:
Je verwacht het niettwitter:SkySportsNewsHQ twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 11:10:28BREAKING: Sky Sources: @Inter sack coach Frank de Boer. #SSNHQ reageer retweet
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Ik ben steeds minder overtuigd van zijn kwaliteiten. De één-op-één acties zijn echt bizar. Hij maakt een dribbel, doet iets geks en hoopt dan dat hij de bal langs de linksback futselt. Het enige waar hij geïnvesteerd in heeft is zijn afwerking, voor de rest is het schrikbarend. Dan krijg je een trainer die kiest voor veel individuele kwaliteit en op basis daarvan een team probeert te maken. Dan krijg je dit, jammer genoeg voor hem. Laten we niet vergeten dat Frank het ook wel met hem gezien had aan het eind van het vorige seizoen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh ja absoluut, hij bakt er geen klote van maar ik vind wel dat er talent zit in hem. Het gaat uiteindelijk ook alleen maar om voetbal, emoties horen erbij alleen moet hij die laten zien op het veld en niet door de trainer een douw te geven![]()
Tuurlijk, maar hij heeft ook wel laten zien dat hij prima een mannetje voorbij kan komen. Denk dat hij gewoon lekker minuten moet maken om zijn vorm te hervinden, dan kan het nog wel een bruikbare speler zijnquote:Op dinsdag 1 november 2016 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben steeds minder overtuigd van zijn kwaliteiten. De één-op-één acties zijn echt bizar. Hij maakt een dribbel, doet iets geks en hoopt dan dat hij de bal langs de linksback futselt. Het enige waar hij geïnvesteerd in heeft is zijn afwerking, voor de rest is het schrikbarend. Dan krijg je een trainer die kiest voor veel individuele kwaliteit en op basis daarvan een team probeert te maken. Dan krijg je dit, jammer genoeg voor hem. Laten we niet vergeten dat Frank het ook wel met hem gezien had aan het eind van het vorige seizoen.![]()
Alleen laat hij dat al een anderhalf seizoen niet meer zien. Alles van wat ik bij hem zag in 2014/15 is compleet verdwenen. Het goed breed houden van het veld, slimme loopacties, goede voorzetten..quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij heeft ook wel laten zien dat hij prima een mannetje voorbij kan komen.![]()
wat ook kwam/komt door gebrek aan concurrentie op de rechterflank.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen laat hij dat al een anderhalf seizoen niet meer zien. Alles van wat ik bij hem zag in 2014/15 is compleet verdwenen. Het goed breed houden van het veld, slimme loopacties, goede voorzetten..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hahahaquote:Op dinsdag 1 november 2016 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als hij in en na die maand Jong Neuzen gewoon zijn best doet is er niets aan de hand nee. Het is dat ie geld waard is, anders was ie gewoon ontslagen geweest.wooblabalurg![]()
Wtf, deed ie dit echt? Wat een held.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:20 schreef Heeinz het volgende:
El Ghazi
![]()
Kishna 2.0quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ghazi laat al een jaar een triest niveau zien en nu haalt hij ook nog eens dit soort dingen uit. Als er geen verbetering komt vóór de winter, denk ik dat het snel afgelopen is met die jongen. Dan krijgen we uiteraard achteraf nog een natrapinterview met Mike als hij uiteindelijk weg is.![]()
Ajax ontslaat geen spelers. Kijk naar El Azzouzi. Die mag samen met nog 2 spelers van Ajax een agente molesteren en mag gewoon blijven. Of Tete die vecht in een coffeeshop en daarna een agent beledigd.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als hij in en na die maand Jong Neuzen gewoon zijn best doet is er niets aan de hand nee. Het is dat ie geld waard is, anders was ie gewoon ontslagen geweest.![]()
krijgen we dat weer... die eeuwige obsessie van je wordt steeds saaier.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ajax ontslaat geen spelers. Kijk naar El Azzouzi. Die mag samen met nog 2 spelers van Ajax een agente molesteren en mag gewoon blijven. Of Tete die vecht in een coffeeshop en daarna een agent beledigd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: