SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mr. Visser doet uitspraak wordt mede mogelijk gemaakt door:
[ Bericht 47% gewijzigd door JohnBercow op 01-11-2016 19:47:27 ]Order! Ordeeeeeeeeer!
Een van de mooierequote:Op maandag 31 oktober 2016 22:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik kom net binnen vallen, wat is deze?
deze is afgelopen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hysterische kattenvrouwtokkiequote:Op maandag 31 oktober 2016 22:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hopelijk stond die zak op de factuur voor minstens ¤0,05 anders krijgt de verkoper een boete.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hopelijk stond die zak op de factuur voor minstens ¤0,05 anders krijgt de verkoper een boete.
Doe maar ¤0,25 voor een wat steverigequote:Op maandag 31 oktober 2016 22:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hopelijk stond die zak op de factuur voor minstens ¤0,05 anders krijgt de verkoper een boete.
En het gaat maar doorquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:28 schreef Schuimpjes het volgende:
Deze uitzending met het gastenboek als tweede scherm gaat wel de top 3 in hoor
Er is nog wel een leuke afbeelding te plaatsen. Google maar eens afbeeldingen met als zoekterm FOKquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:34 schreef Schuimpjes het volgende:
Frank pisser31-10-16 22:31:44
Als je nu een beetje ranja in je open muil giet ben je net een vliegenvanger!
Ze is zelf stevigquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:32 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Doe maar ¤0,25 voor een wat steverige
Ik vind d'r meer het type die je in de Eksjen over de tenen rijdt met zo'n afschuwelijk boodschappenkarretjequote:
Ze heeft waarschijnlijk zo'n broodschappentrolleyquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind d'r meer het type die je in de Eksjen over de tenen rijdt met zo'n afschuwelijk boodschappenkarretje
Ik zie dit:quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
http://www.cattery-droomwereld.nl/Gastenboek.htm werkt hier nog steeds
Ja die bedoel ik.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk zo'n broodschappentrolley
http://www.tboek.nl/gastenboek/jdenbroeder/quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:43 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik zie dit:
Not Found
The requested URL /krijgderambam.nl was not found on this server.
Krijgderambamquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:43 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik zie dit:
Not Found
Bans mogen niet besproken worden op het forum.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:43 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik zie dit:
Not Found
Bij mij ookquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
http://www.cattery-droomwereld.nl/Gastenboek.htm werkt hier nog steeds
Ik zou een mailtje sturen naar de klantenservicequote:Op maandag 31 oktober 2016 22:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden op het forum.
Groetjes,
De moderators.
top, die werkt wel jaquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
http://www.tboek.nl/gastenboek/jdenbroeder/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, haar website wordt opeens wel heel druk bezocht
22,7% bezoekt het gastenboek
Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:45 schreef Schuimpjes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, haar website wordt opeens wel heel druk bezocht
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Jammer, je kunt geen recensies geven...quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:50 schreef Zelfscanner het volgende:
https://m.facebook.com/Cattery-Droomwereld-103446473028126/
Ik ben een echte internetheld, lekker anoniem trollen. Maar dat ga ik niet via mijn Facebook doenquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jammer, je kunt geen recensies geven...
Daarvoor hebben we natuurlijk een trol accountquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik ben een echte internetheld, lekker anoniem trollen. Maar dat ga ik niet via mijn Facebook doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:58 schreef frietenstamp het volgende:
Gastenboek Cattery DroomwereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
Pussyquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik ben een echte internetheld, lekker anoniem trollen. Maar dat ga ik niet via mijn Facebook doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |