quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:01 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Mocht ik aangenomen worden daar mag je altijd een stukje taart proeven van mij. :-)
quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze weten ook wel dat dat er een beetje bij hoort. Als ze in de stad rondlopen, is het niet netjes om ze aan te spreken, maar na zo'n training kan het toch wel?
Misschien reageert hij wel heel positief als je zegt dat je geobsedeerd bent door hem. Niet geschoten is altijd mis
Dat hoef je niet te zeggen, hè.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij ziet me al aankomen, z'n zoveelste groupie. Misschien is hij wel homohater, het is een stoere Slowaakse macho.
En dan stiekem per ongeluk hand op bil laten rusten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te zeggen, hè.
Gewoon foto en klaar
Net als bij die A&F modellen die voor de winkel in NY regelmatig aangeranf worden tijdens een foto?quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dan stiekem per ongeluk hand op bil laten rusten.
Moet dat dan, als t alsnog lekker is?quote:Op donderdag 3 november 2016 17:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Na zoveel mannen voel ik me niet speciaal.
Pas je op met die beweging? Straks moet je een nieuwe knie of heup!quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet dat dan, als t alsnog lekker is?
Zie t als oefening baart kunst.
Ja die heup is al bijna versleten een die knie ook.....nou ja, de peesplaat van knie naar heup. Die is overbelast, geirriteerd, ontstoken, WHATEVER!quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Pas je op met die beweging? Straks moet je een nieuwe knie of heup!
Dat zou jij doenquote:Op vrijdag 4 november 2016 08:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dan stiekem per ongeluk hand op bil laten rusten.
Doe een Gerard Jolinkje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:23 schreef Renesite het volgende:
Kapper weer geweest.
Haar wordt maar dunner en dunner. Make-it-stahp
Ik ben ook bij de kapper geweest vandaag, wat een toevalquote:Op vrijdag 4 november 2016 10:23 schreef Renesite het volgende:
Kapper weer geweest.
Haar wordt maar dunner en dunner. Make-it-stahp
Ik zag jequote:Op vrijdag 4 november 2016 11:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ook bij de kapper geweest vandaag, wat een toeval
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij spot me wel erg vaak zeg
Begroet me volgende keer even
Is goed is goedquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij spot me wel erg vaak zeg
Begroet me volgende keer even
'Rusnak! Rusnak! I would love to have your baby!'quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij ziet me al aankomen, z'n zoveelste groupie. Misschien is hij wel homohater, het is een stoere Slowaakse macho.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:37 schreef Peter het volgende:
[..]
'Rusnak! Rusnak! I would love to have your baby!'
Hij: 'But you're a boy!'
'We Will have to keep trying forever I guesspritty puhlease?'
Pax die harde sales gaat doen, dat kan ik me echt niet voorstellen. Het is ook het enige baantje ooit (zit al op 15 baantjes of zo :S) waar ik gewoon na enkele weken nog in de proeftijd zomaar mee ben gestopt, omdat ik er doodongelukkig van werd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:12 schreef Renesite het volgende:
Nog een bijbaan nodig Pax?
12,50 per uur is niet gek:
http://www.top-vacatures-(...)&utm_campaign=Indeed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |