quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:01 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Mocht ik aangenomen worden daar mag je altijd een stukje taart proeven van mij. :-)
quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze weten ook wel dat dat er een beetje bij hoort. Als ze in de stad rondlopen, is het niet netjes om ze aan te spreken, maar na zo'n training kan het toch wel?
Misschien reageert hij wel heel positief als je zegt dat je geobsedeerd bent door hem. Niet geschoten is altijd mis
Dat hoef je niet te zeggen, hè.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij ziet me al aankomen, z'n zoveelste groupie. Misschien is hij wel homohater, het is een stoere Slowaakse macho.
En dan stiekem per ongeluk hand op bil laten rusten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te zeggen, hè.
Gewoon foto en klaar
Net als bij die A&F modellen die voor de winkel in NY regelmatig aangeranf worden tijdens een foto?quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dan stiekem per ongeluk hand op bil laten rusten.
Moet dat dan, als t alsnog lekker is?quote:Op donderdag 3 november 2016 17:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Na zoveel mannen voel ik me niet speciaal.
Pas je op met die beweging? Straks moet je een nieuwe knie of heup!quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet dat dan, als t alsnog lekker is?
Zie t als oefening baart kunst.
Ja die heup is al bijna versleten een die knie ook.....nou ja, de peesplaat van knie naar heup. Die is overbelast, geirriteerd, ontstoken, WHATEVER!quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Pas je op met die beweging? Straks moet je een nieuwe knie of heup!
Dat zou jij doenquote:Op vrijdag 4 november 2016 08:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dan stiekem per ongeluk hand op bil laten rusten.
Doe een Gerard Jolinkje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:23 schreef Renesite het volgende:
Kapper weer geweest.
Haar wordt maar dunner en dunner. Make-it-stahp
Ik ben ook bij de kapper geweest vandaag, wat een toevalquote:Op vrijdag 4 november 2016 10:23 schreef Renesite het volgende:
Kapper weer geweest.
Haar wordt maar dunner en dunner. Make-it-stahp
Ik zag jequote:Op vrijdag 4 november 2016 11:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ook bij de kapper geweest vandaag, wat een toeval
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij spot me wel erg vaak zeg
Begroet me volgende keer even
Is goed is goedquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij spot me wel erg vaak zeg
Begroet me volgende keer even
'Rusnak! Rusnak! I would love to have your baby!'quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij ziet me al aankomen, z'n zoveelste groupie. Misschien is hij wel homohater, het is een stoere Slowaakse macho.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:37 schreef Peter het volgende:
[..]
'Rusnak! Rusnak! I would love to have your baby!'
Hij: 'But you're a boy!'
'We Will have to keep trying forever I guesspritty puhlease?'
Pax die harde sales gaat doen, dat kan ik me echt niet voorstellen. Het is ook het enige baantje ooit (zit al op 15 baantjes of zo :S) waar ik gewoon na enkele weken nog in de proeftijd zomaar mee ben gestopt, omdat ik er doodongelukkig van werd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:12 schreef Renesite het volgende:
Nog een bijbaan nodig Pax?
12,50 per uur is niet gek:
http://www.top-vacatures-(...)&utm_campaign=Indeed
gewoon in winkelquote:Op zaterdag 5 november 2016 10:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pax die harde sales gaat doen, dat kan ik me echt niet voorstellen. Het is ook het enige baantje ooit (zit al op 15 baantjes of zo :S) waar ik gewoon na enkele weken nog in de proeftijd zomaar mee ben gestopt, omdat ik er doodongelukkig van werd.
Edit: oh het is geen cold calling of zo zie ik nu
Ja? Dus?quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oy je deelt nu een pic van dezelfde persoon als ik gisteren of eergisteren.
Denk dat het de meeste hier al gelukt is hoorquote:Op zaterdag 5 november 2016 14:51 schreef Etsu het volgende:
Een twinkje ontmaagd en complimenten gekregen.
Beat that guys.
Nouen, mij nu ook.quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:54 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Denk dat het de meeste hier al gelukt is hoor
Horen deze 2 gebeurtenissen bij elkaar?quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:51 schreef Etsu het volgende:
Beat that guys.
Je zou denken van niet hè?quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Horen deze 2 gebeurtenissen bij elkaar?
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 november 2016 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga het vieren met een bezoekje naar de kapper. M'n haar is net een kraaiennest.
Op zich geen slechte dag.quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:51 schreef Etsu het volgende:
Beat that guys.
Ik herkende zijn gezicht.quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is goed, grappig, opmerkelijk, whatever.
Maak je maar geen zorgen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgorde is ook belangrijk.
Op een zuigzoen na.quote:
Behalve dat iedereen nu gaat vragen van wie het is.quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niks mis met wat sporen van wilde seks.
Dan zeg je gewoonweg het is. De meesten mensen zijn niet achterlijk weten het direct en houden hun mond. Ze zullen alleen wat vaker glimlachen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Behalve dat iedereen nu gaat vragen van wie het is.
Ik kreeg vorige maand een zuigzoen en werd toen een beetje boos op die persoon. Is gvd superlang zichtbaar.quote:
Ach, gewoon random mensen aanwijzenquote:Op zaterdag 5 november 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Behalve dat iedereen nu gaat vragen van wie het is.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoonweg het is. De meesten mensen zijn niet achterlijk weten het direct en houden hun mond. Ze zullen alleen wat vaker glimlachen.
Ik zal jou eens aanwijzen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ach, gewoon random mensen aanwijzen
Wat heb je met hem gedaan?quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die ander loopt nu moeilijk zei ie net![]()
"He, waarom loop je zo raar?"![]()
Oke, halloquote:
Die loopt sowieso met een seksglimlach rond. Ook zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wow, randomquote:Op zondag 6 november 2016 00:17 schreef Kaas- het volgende:
Op dit feest waren bijna alleen homo's en ze deden lekker ghb in elkaars drankjes eentje ook bij mij maar ik heb gepasseerd en ben vertrokken
Gelukkig woont er nog een lief persoon in de buurt waar ik crashen kan
GHB is eigenlijk best een beetje sneu.quote:Op zondag 6 november 2016 00:17 schreef Kaas- het volgende:
Op dit feest waren bijna alleen homo's en ze deden lekker ghb in elkaars drankjes eentje ook bij mij maar ik heb gepasseerd en ben vertrokken
Gelukkig woont er nog een lief persoon in de buurt waar ik crashen kan
Iedereen moet zelf doen wat ze voor zichzelf prettig vinden (aangezien hetzelfde gezegd kan worden van alcohol), maar het onvrijwillig bij een ander in een drankje doen da's idd vrfij triest.quote:Op zondag 6 november 2016 09:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
GHB is eigenlijk best een beetje sneu.
Gevaarlijke van de gay scene en drugs (tov techno feestjes) is de combinatie van drugsgebruik met seks. Zeker crystal meth (Tina) schijnt link te zijn als je het gebruikt op seksfeestjes.quote:Op zondag 6 november 2016 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iedereen moet zelf doen wat ze voor zichzelf prettig vinden (aangezien hetzelfde gezegd kan worden van alcohol), maar het onvrijwillig bij een ander in een drankje doen da's idd vrfij triest.
De gay party scene en drugs gaan helaas hand in hand. Was op circuit ook. Daarentegen, de techno scene ook. Of de gerard joling barlal scene. Of de..... alsof niemand kan feesten zonder drugs (en alcohol is ook een drug, dus ik spreek vanuit hypocrisie)
Het wordt ook als triest gezien als men zich helemaal niet meer kan beheersen en als school, werk en het algemene leven erdoor beïnvloed wordt. Heel veel drugs kunnen recreatief gebruikt worden, anderen moet je ver weg van blijven omdat ze zeer verslavend zijn, echter is de drempel weer vrij hoog en de mensen die deze gebruiken willen zich meestal vooral verdoven.quote:Op zondag 6 november 2016 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iedereen moet zelf doen wat ze voor zichzelf prettig vinden (aangezien hetzelfde gezegd kan worden van alcohol), maar het onvrijwillig bij een ander in een drankje doen da's idd vrfij triest.
De gay party scene en drugs gaan helaas hand in hand. Was op circuit ook. Daarentegen, de techno scene ook. Of de gerard joling barlal scene. Of de..... alsof niemand kan feesten zonder drugs (en alcohol is ook een drug, dus ik spreek vanuit hypocrisie)
London heeft sowieso een naam op het gebied van rondneukende homo's. Waar zou dat gedrag vandaan komen?quote:
Chill.quote:Op maandag 7 november 2016 09:54 schreef Rezania het volgende:
Symposium. Lekker hele dag naar mensen luisteren en gratis eten en drinken. Lui daggie.
Vanwege de drank of vanwege wat ze zeggen?quote:Op maandag 7 november 2016 10:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap er nu al niks meer van haha.
Duitser met een zwaar accent over een complex onderwerp. Eerste vijf minuten waren interessant en te volgen, daarna. Tja.quote:Op maandag 7 november 2016 10:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vanwege de drank of vanwege wat ze zeggen?
Ach, hoe dan ook hoef je enkel te chillen.
Pose aannemen die eruit ziet alsof je luistert en genieten van dat je niks hoeft te doen.quote:Op maandag 7 november 2016 10:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duitser met een zwaar accent over een complex onderwerp. Eerste vijf minuten waren interessant en te volgen, daarna. Tja.
Guten tag, meine Kinder.quote:Op maandag 7 november 2016 10:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duitser met een zwaar accent over een complex onderwerp. Eerste vijf minuten waren interessant en te volgen, daarna. Tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |