was voor DDMquote:
als mijn electrische tandenborstel dat nou ook even zou willen snappen... raar ding, gaat steeds spontaan aan, ik schrik me elke keer rotquote:
Als jij dat zegt, dan is dat zo. Het kan ook dat een muis aan de kabels heeft zitten knagen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat Lucky toch een utp-kabeltje moet gaan trekken
Zou het helpen?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat Lucky toch een utp-kabeltje moet gaan trekken
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als jij dat zegt, dan is dat zo. Het kan ook dat een muis aan de kabels heeft zitten knagen.
Kud muisequote:Op dinsdag 1 november 2016 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als jij dat zegt, dan is dat zo. Het kan ook dat een muis aan de kabels heeft zitten knagen.
Tandartsenpraktijk 1984 - always watching youquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als mijn electrische tandenborstel dat nou ook even zou willen snappen... raar ding, gaat steeds spontaan aan, ik schrik me elke keer rot
Een Marie Muis, of een Bastaard Muis?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ik heb het een tijdens een koffercheck gehad... ging dat ding ook spontaan aanquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als mijn electrische tandenborstel dat nou ook even zou willen snappen... raar ding, gaat steeds spontaan aan, ik schrik me elke keer rot
Allemaal even gevaarlijkquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Een Marie Muis, of een Bastaard Muis?
Ja, zo klinkt het wel, maar hij reageert niet op de rooksignalenquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
Het geluid lijkt voornamelijk weg te vallen op momenten dat L2B een nieuwe plaat instart of inmixt.
dan staat hij buitenquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zo klinkt het wel, maar hij reageert niet op de rooksignalen
Ow, dan gaat het daar misquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik naar de mp3-tag kijk, juist het tegenovergestelde:
Lee Walker - Locked In
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
Als hij hierna S.O.S. van ABBA draait, weten we dat het écht menens is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |