quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het draaien kwam op als kakken en ik vroeg dan ook aan Muis vlak voor 21.00 uur of ze mij in wilde roosteren.
De reden dat het uitviel tijdens het mixen van een nieuw nummer heeft vermoedelijk te maken met het feit dat ik hier boven nog draadloos zit. Even kabel trekken van de week en dan zal het wel goed komen.
Dat er nog mensen luisterden had ik niet verwacht trouwens.Dank jullie!
L2B's Mixcloud
quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]Enige zaken hiervan komen mij enigszins bekend voor!
Ook onmogelijk, het is pas zo'n 23 jaar jong.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Het kussentje oogt wel wat versleten.
Die stoel kan wat comfortabeler ja.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Het kussentje oogt wel wat versleten.
Heb je nog wat in de aanbieding, Piet?quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die stoel kan wat comfortabeler ja.
Een groter mengpaneel maar dan is je bureau te klein.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je nog wat in de aanbieding, Piet?
quote:Op woensdag 2 november 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een groter mengpaneel maar dan is je bureau te klein.
luisterde je mee? leukkquote:Op woensdag 2 november 2016 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, ToT, jouw vriendin doet het ook niet onverdienstelijk achter een microfoon, hoorde ik laatst bij Muis tijdens de show met Tail.![]()
Slapen.
quote:Op woensdag 2 november 2016 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, ToT, jouw vriendin doet het ook niet onverdienstelijk achter een microfoon, hoorde ik laatst bij Muis tijdens de show met Tail.![]()
Slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |