Dit stukje kan wel uit de openingspost.quote:Ieder team heeft een eigen topic
o Team Mystic
o Team Instinct
o Team Valor
Het deel van Utrecht waar ik woon is echt totaal vergeeld. Ik weet zo 6 lvl 10 gele die in de afgelopen 3 weken niet langer dan een dag een andere kleur hebben gehad, als het al gebeurd is.quote:Die blijven wel overheersen hoor, ik zie zo 2 level 10 blauwe gyms vanaf hier en kwam er net nog 3 tegen tijdens m'n tochtje.
Ik wil nog steeds remote view voor gyms, ik wil weten met wie mijn Nidoqueen allemaal in een gym zit en wat mijn Poli allemaal ziet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:07 schreef Vanyel het volgende:
Ja ik woon praktisch bovenop een sloot.
[..]
Het deel van Utrecht waar ik woon is echt totaal vergeeld. Ik weet zo 6 lvl 10 gele die in de afgelopen 3 weken niet langer dan een dag een andere kleur hebben gehad, als het al gebeurd is.
Ook errug matig dan ja. ik maal er niet zoveel om in dit geval, ik heb er een met Poison Jab -quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:43 schreef Vanyel het volgende:
Ik voel je pijn.
Eindelijk een venusaur. Razor leaf en sludge bomb... En ik zoek geen verdedigers, ik wil kunnen aanvallen.
Krijg je ook dubbele candy voor evoluties?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:26 schreef Rabieluh het volgende:
Vergeet niet op tijd je troeppokemon te transferen voordat Halloween voorbij is, nu is het nog dubbele candy.
Nee gek genoeg niet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Krijg je ook dubbele candy voor evoluties?
Ik ga pas normaal doen als het begint te regenenquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:51 schreef Murmeli het volgende:
Op dratinijacht geweest in Utrecht, na mn werk. 2 stuks gevangen, 1 op de sightings en vlak bij huis ook nog 1 op de sightings.
Heb nu 81 Candies dus hoop er morgen nog te vinden
Ook nog ponyta uit ei, daar kan ik rapidash van maken. En genoeg Doduo Candies voor een evo.
Nu charmander als buddy. Daar moet ik nog flink wat candy van.
Morgen nog ff op oddishjacht op Kijkduinen dan ga ik weer normaal doen hoor
Dat zie je toch niet aan hoeveel je zit en hoeveel je nog nodig hebt tijdens het battlen???quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet ook stoppen met vechten zodra je binnen bent. Als je nog maar 300 prestige hoeft, stop je na de eerste pokemon.
Ik doe dit uit m'n hoofd, nattekat komt dadelijk met de precieze aantallen, met een goeie foon kan je de 90 halen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoeveel evolves kan je doen met lucky egg? Iemand een idee?
Ik hoorde 100 omdat ze de tijd verkort zouden hebben die een evolve kost. Ik doe het rustig aan. Ik krijg er straks twee dus ik heb geen haast.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoeveel evolves kan je doen met lucky egg? Iemand een idee?
Oh ja, goeie ,zou dat bijna vergeten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:26 schreef Rabieluh het volgende:
Vergeet niet op tijd je troeppokemon te transferen voordat Halloween voorbij is, nu is het nog dubbele candy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |