Je hebt jaren de tijd gehadquote:Op zondag 4 december 2016 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En zo kwam aan het stalken een einde![]()
In Railay stond ze achter de bar waar ik iedere avond kwam. Uiteindelijk was ze nog gisteren nog op het vliegtuig naar Bangkok gestapt en gebleven totdat ik terug naar London vloog.quote:Maarre leuk!
Waarschijnlijk wat vliegtickets en vakantiedagen gok ik zoquote:
Prima toch. Tegen de tijd dat ze over de dowry of de sin sot begint moet je uit gaan kijken.quote:Op zondag 4 december 2016 22:36 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb trouwens nu ook een Thaise vriendin
Wat dan? Vroeg ze elke ochtend om je creditcard?quote:Op maandag 5 december 2016 18:39 schreef Roces18 het volgende:
na mijn avonturen in thailand ben ik echt totaal niet meer geinteresseerd in aziaten (niet dat ik dat ooit speciaal was) bah ik moet er ook niet meer aan denken.....
nee, en ik kan het niet oprakelen dan moet ik overgeven.quote:Op maandag 5 december 2016 19:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat dan? Vroeg ze elke ochtend om je creditcard?
Grote handen zijn meestal wel een weggever dat er een piemel aan zitquote:Op maandag 5 december 2016 19:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee, en ik kan het niet oprakelen dan moet ik overgeven.
Ahaha nee, dat was hem niet. Wel iets wat ik daar geleerd heb ja. Handen verraden de boel. Zijn gewoon allemaal vieze wijven waar je zelf wel achter komt.quote:Op maandag 5 december 2016 19:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Grote handen zijn meestal wel een weggever dat er een piemel aan zit
Ik kon op straat de ladyboys er best makkelijk tussen uit pikken. Nee, ik weet heel zeker dat ze dat niet is.quote:Op maandag 5 december 2016 19:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Grote handen zijn meestal wel een weggever dat er een piemel aan zit
Je moet ook niet naar zo'n ping pong show in Patpong of naar The Windmill a-go-go willen. Of was je toevallig in Alcazar verzeilt geraakt en had je het niet door?quote:Op maandag 5 december 2016 19:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ahaha nee, dat was hem niet. Wel iets wat ik daar geleerd heb ja. Handen verraden de boel. Zijn gewoon allemaal vieze wijven waar je zelf wel achter komt.
Twee jaartjes wachten en het voldoet aan de norm van minimaal de helft van je eigen leeftijd plus zeven jaar.quote:Op maandag 5 december 2016 19:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kon op straat de ladyboys er best makkelijk tussen uit pikken. Nee, ik weet heel zeker dat ze dat niet is.
Alleen is ze wel wat jonger dan mij was ik vandaag achter gekomen. Nooit om haar leeftijd gevraagd, schatte haar op 22, misschien 23. Ze is dus 19 en ik 26. Dat zet me wel aan het twijfelen, weet niet of dat gepast is. Ze wist mijn leeftijd overigens ook niet.
Meh, in dat geval valt het mee.quote:Op maandag 5 december 2016 20:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Twee jaartjes wachten en het voldoet aan de norm van minimaal de helft van je eigen leeftijd plus zeven jaar.
Ben ik ook niet voor gekomen, maar liep daar bij toeval tegenaan. Was wel een aangename bijkomstigheidquote:Op maandag 5 december 2016 20:34 schreef 0906 het volgende:
Je bent toch niet naar Thailand gekomen voor alleen de meisjes?
Nee, dat zal niet.quote:Zou me eerder druk maken om een SOA
Zag laatst nog een kaartje voorbij komen dat Thailand de hoogste HIV geïnfecteerden heeft van heel de regio. Dat krijg je nou van al die toestanden daar met prostituees en dergelijke.quote:Op maandag 5 december 2016 20:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ben ik ook niet voor gekomen, maar liep daar bij toeval tegenaan. Was wel een aangename bijkomstigheid
[..]
Nee, dat zal niet.
Ze zijn daar in elk geval positiever dan jij.quote:Op maandag 5 december 2016 20:48 schreef 0906 het volgende:
[..]
Zag laatst nog een kaartje voorbij komen dat Thailand de hoogste HIV geïnfecteerden heeft van heel de regio. Dat krijg je nou van al die toestanden daar met prostituees en dergelijke.
Komt omdat veel jongens te snel een reis naar dat soort landen boeken om hun maagdelijkheid te verliezen.quote:Op maandag 5 december 2016 20:48 schreef 0906 het volgende:
[..]
Zag laatst nog een kaartje voorbij komen dat Thailand de hoogste HIV geïnfecteerden heeft van heel de regio. Dat krijg je nou van al die toestanden daar met prostituees en dergelijke.
Ja maar dat was helemaal mijn intentie niet, wou gewoon een rondreis zoals er zoveel mensen doen. Dat is hetzelfde als mensen Amsterdam kennen van de Wallen terwijl Nederland zoveel meer te bieden heeft.quote:Op maandag 5 december 2016 21:38 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Komt omdat veel jongens te snel een reis naar dat soort landen boeken om hun maagdelijkheid te verliezen.
Het HIV virus laat zich tegenhouden door het gebruik van condooms, behalve bij Thaise prostituees.quote:Op maandag 5 december 2016 20:48 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik lees net dat Samui, phangan tot rampgebied zijn verklaard.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het HIV virus laat zich tegenhouden door het gebruik van condooms, behalve bij Thaise prostituees.
Afijn, even een zinnige vraag voor de andere mensen: ben even goed aan het surfen naar aanleiding van wat verontruste appjes uit het glibberige Nederland, maar kan geen goed antwoord vinden. Is er zicht op of het noodweer in Thailand zich de komende dagen richting Phuket / koh Lipe gaat verplaatsen? Had morgen de transfer per boot gepland, maar het moet wel verantwoord en veilig blijven natuurlijk.
Nou, zit nu op Phuket, als lipe niet slim is, zal ik moeten gaan zoeken naar opties. Maar wil geen situatie hebben dat ik straks op een eiland zit waar ik niet meer af kan, of de terugreis van het eiland gevaarlijk is. Geloof dat het tweede gedeelte van de transfer wel per speedboat is... Ga ik veranderen in een milkshake?quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik lees net dat Samui, phangan tot rampgebied zijn verklaard.14 doden door de regenval.
In de backpackers groepen lees ik verschillende reacties over de verwachte regenval. Heb je nog een andere optie dan Koh Lipe en Phuket?
Voor Koh Lipe zou ik de speedboat trouwens afraden![]()
https://www.hieristhailand.nl/koh-phangnan-koh-samui-rampgebied/
Hmm ja ik heb dat hele stuk met speedboat gedaan maar ze hadden hem zo volgepropt dat er een groot gedeelte moest staan en duurt toch wel ruim 2 uur geloof ik. En je slaat dan de hele tijd op de het water dus :p Terugweg een ferry genomen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, zit nu op Phuket, als lipe niet slim is, zal ik moeten gaan zoeken naar opties. Maar wil geen situatie hebben dat ik straks op een eiland zit waar ik niet meer af kan, of de terugreis van het eiland gevaarlijk is. Geloof dat het tweede gedeelte van de transfer wel per speedboat is... Ga ik veranderen in een milkshake?
Het zijn gewoon feiten hoor. Blijft opmerkelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het HIV virus laat zich tegenhouden door het gebruik van condooms, behalve bij Thaise prostituees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |