Ik rookte dacht ik L&M en Pall Mall. Omgerekend zo rond 2-3 euro dacht ik omdat de prijzen per plek verschillen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
Misschien een aparte vraag, weet iemand de kwaliteit van de sigaretten in thailand? Is goed te roken? Of kan ik beter een slof taxfree halen?
Prima.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
Misschien een aparte vraag, weet iemand de kwaliteit van de sigaretten in thailand? Is goed te roken? Of kan ik beter een slof taxfree halen?
Verboden om te importeren voor zowel commercieel als persoonlij kgebruik.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Weet iemand hoe populair het elektrische roken is in Thailand en hoe ze bij de douane over de liquids denken?
Is dat even jammerquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verboden om te importeren voor zowel commercieel als persoonlij kgebruik.
Al betwijfel ik of er gehandhaaft wordt.
OP BKK koop je een slof voor 17,50 A merkquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
Dus qua prijs is het beter roken dan hier![]()
Qua kwaliteit hoor ik verschillende verhalen, als ik het zo hoor is dus niet slecht.
Wat kost een slof taxfree op Schiphol? Marlboro of luckies?
Als je de sigaretten gewoon in de Seven Eleven koopt is het heel goed te doen. Ze worden ook op straat aangeboden door vage straatverkopers. Dan zou je wel eens mindere ervaringen kunnen opdoen als je daarmee in zee gaat.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
Dus qua prijs is het beter roken dan hier![]()
Qua kwaliteit hoor ik verschillende verhalen, als ik het zo hoor is dus niet slecht.
Wat kost een slof taxfree op Schiphol? Marlboro of luckies?
Thanks. Gewoon bij de officiële verkoop punten halen dus?quote:Op zondag 25 december 2016 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je de sigaretten gewoon in de Seven Eleven koopt is het heel goed te doen. Ze worden ook op straat aangeboden door vage straatverkopers. Dan zou je wel eens mindere ervaringen kunnen opdoen als je daarmee in zee gaat.
Prijzen op schiphol weet ik niet, op BKK was het omgerekend ¤ 20,80 voor een slof Lucky Strike. Marlboro verkochten ze daar helaas niet.
Ze hebben daar wel erg expliciete afbeeldingen op de pakjes sigaretten, maar heb qua rookvriendelijkheid niks te klagen gehad daar.
Precies dat. Eigenlijk ook wel logisch, hier koop je ook geen peuken op straatquote:Op zondag 25 december 2016 17:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Thanks. Gewoon bij de officiële verkoop punten halen dus?
Ik vlieg niet over Bangkok, maar over Seoul. Morgen even kijken wat de prijzen overal doen
Thanksquote:Op zondag 25 december 2016 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies dat. Eigenlijk ook wel logisch, hier koop je ook geen peuken op straat
Maar vet, SeoulEerst nog een stedentrip, of alleen functioneel om door te reizen? Veel plezier in elk geval
Dat gaat je, gelukkig maar, ook in Thailand niet meer lukken vandaag de dag. Of je moet naar een beerbar gaan....quote:Op zondag 25 december 2016 21:14 schreef Roces18 het volgende:
in thailand voor 2 euro pakje kopen
en dan een heel pakje oproken als je uitgaat
bij elke 7 eleven haal je een pakje voor dat geld. Geen a merk maar toch.quote:Op zondag 25 december 2016 21:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat gaat je, gelukkig maar, ook in Thailand niet meer lukken vandaag de dag. Of je moet naar een beerbar gaan....
Ik doelde op een heel pakje op een avond oproken..... Marlboro toch iets van boven de 100 Bt dacht ik. Ik de tijd dat ik nog rookte was het 50 Bt max in een 7/11.quote:Op maandag 26 december 2016 12:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
bij elke 7 eleven haal je een pakje voor dat geld. Geen a merk maar toch.
Waarom vlieg je zo ver om?quote:Op zondag 25 december 2016 19:49 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Thanks
Functioneel overstap van een paar uur.
Vlieg via Seoul naar Phuket. Andere vluchten was 2 keer overstappen. En ongeveer 30 uur vliegen. Nu 18 uur
Baal ervan dat ik niet gegaan ben, anders was ik nu allang aan het chillen met een koud fles bier in me hand.quote:Op maandag 26 december 2016 12:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik doelde op een heel pakje op een avond oproken..... Marlboro toch iets van boven de 100 Bt dacht ik. Ik de tijd dat ik nog rookte was het 50 Bt max in een 7/11.
Ja, jij welquote:Op maandag 26 december 2016 13:03 schreef 0906 het volgende:
[..]
Baal ervan dat ik niet gegaan ben, anders was ik nu allang aan het chillen met een koud fles bier in me hand.
Ik zag gisteren anders nog tickets van Emirates voor vertrek begin februari voorbij komen voor 499 euro. Waarschijnlijk valt de bezettingsgraad wat tegen. Dus wat let je met 600 euro van KLM in de pocket.quote:Op maandag 26 december 2016 13:03 schreef 0906 het volgende:
[..]
Baal ervan dat ik niet gegaan ben, anders was ik nu allang aan het chillen met een koud fles bier in me hand.
Ojah, maar 90% van de tijd was ik wel buiten. Dus daar mag je gewoon rokenquote:Op maandag 26 december 2016 12:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik doelde op een heel pakje op een avond oproken..... Marlboro toch iets van boven de 100 Bt dacht ik. Ik de tijd dat ik nog rookte was het 50 Bt max in een 7/11.
Volgens mij mag je niet eens bier.quote:Op maandag 26 december 2016 13:03 schreef 0906 het volgende:
[..]
L&M 82quote:Op vrijdag 30 december 2016 06:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
Pakje Marlboro is bij 7/11 125 baht. Ng niet goedkopere gezien.
Dag 2 alweer. Straks strand en misschien White budha. Die kan ik zien vanaf m'n balkon van het hotel in karon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |