Waar heb je het over?quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:30 schreef tong80 het volgende:
Ik was bezig een topic te openen ik was de laatste poster en weer dezelfde titel
Newbies.
Degene met de laatste post in het topic opent het volgende deel. Dat is een ongeschreven wet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:31 schreef heracles het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
PS.
O ja. De titel. Sorry. Ach... Ken beuren.
Wetten zijn er om gebroken te worden! Maar toch sorryquote:Op maandag 31 oktober 2016 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Degene met de laatste post in het topic opent het volgende deel. Dat is een ongeschreven wet.
quote:
Das een goede. Maar deze is ook heel erg halloween. Een van mijn favorieten. De godmother of goth.quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:46 schreef minilot het volgende:
[..]
De volgende op de kantoorhalloweenplaylist:
Dat counter ik met mijn favoriet van Siouxsie!quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:49 schreef heracles het volgende:
[..]
Das een goede. Maar deze is ook heel erg halloween. Een van mijn favorieten. De godmother of goth.
Kate Bush kan niet ontbrekenquote:
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:33 schreef heracles het volgende:
[..]
Kate Bush kan niet ontbreken
PS.
Tragisch verhaal overigens.
Dat deed je zeer zekerquote:
Spookslotquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:13 schreef heracles het volgende:
[..]
Spookslot
Nu ga ik echt even wat anders doen. Veel plezier allen.
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Slangenkoning kan ook wel he? Zo niet, nu wel![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:07 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Well played, Voxs, well played...![]()
I bite harderquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:17 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Trusten, Voxs!
Don't let the bedbugs bite.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 02-11-2016 00:36:35 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Gilmore is mijns inziens een enorm goede muzikant (dus niet alleen een bizar goede gitarist), jammer van zijn egoquote:
quote:
Kate Bush is er als enige geslaagd om me destijds tegelijkertijd nachtmerries op te wekken en me een stijfje te bezorgen toen ik nog een kleine plakstift was...quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:33 schreef heracles het volgende:
Kate Bush kan niet ontbreken
PS.
Tragisch verhaal overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |