abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 november 2016 @ 16:28:15 #76
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_166371900
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nou, daar hoef ik dan ook niet meer aan te beginnen _O-

Al verwacht ik wel dat de serie terugkomt. Hoop ik.
Mijn gedachtes precies
pi_166371904
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brooklyn Nine-Nine (seizoen 3) – 2015 6
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy
Deze comedy speelt zich af op een politiebureau in Brooklyn, ver van de gevaren en uitdagingen van Manhattan.

Chernobyl Diaries – 2012 16 1:28 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Horror, Thriller
Een groep kinderen betreden de verlaten en illegale stad Chernobyl waar mysterieuze menselijke vormen hen beginnen te schaduwen...

I Give It a Year – 2013 12 1:37 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
In deze romantische comedy merken jonggehuwden Nat en Josh dat hun huwelijk bijna onmiddellijk na hun sprookjesbruiloft barsten begint te vertonen.

Letters from Mother Teresa – 2015 12 1:58 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Waargebeurd
Uit brieven die Moeder Teresa jarenlang heeft geschreven aan een spiritueel adviseur, blijkt haar innerlijke strijd in de tijd dat ze de armen in India hielp.

Meru – 2015 9 1:30 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Documentaire
Deze documentaire volgt drie bekende bergbeklimmers die de Haaienvin beklimmen op de berg Meru in India, een van de moeilijkste pieken ter wereld.

Possession, The – 2012 16 1:32 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Bovennatuurlijk, Horror, Thriller
In deze bovennatuurlijke horrorfilm laat een jong meisje per ongeluk een boze geest vrij die in een vreemde, antieke doos vol mysterieuze, oude spullen zat.

Santa Pac's Merry Berry Day – 2016 0:44 uur
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie, Comedy
Pac wil zorgen dat Berry Day de mooiste dag ooit blijft door achter het mysterie van zijn ouders te komen en het plan van Betrayus om Santa Pac te vangen, te verijdelen.

Sinister – 2012 16 1:50 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Bovennatuurlijk, Horror
Een schrijver van ware misdaadverhalen ontdekt videotapes waarop beestachtige moorden te zien zijn die plaatsvonden in het huis dat hij net heeft gekocht.

Steve Jobs: The Man in the Machine – 2015 AL 2:08 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Biografie, Documentaire
Deze oprechte documentaire gaat over de veeleisende werkomgeving die is gecreërd door de energieke CEO van Apple en zijn cultachtige invloed op de technologiecultuur.

Zambezia: De verborgen vogelstad – 2012 6 1:22 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Animatie, Avontuur, Feelgood
Wanneer een avontuurlijke jonge valk afreist naar de vogelstad Zambezia, leert hij een aantal belangrijke levenslessen over overleven en elkaar helpen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_166372431
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American Poltergeist – 2015 16 1:18 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Bovennatuurlijk, Horror
Vreselijke visies achtervolgen Taryn wanneer zij en haar studievrienden naar een berucht oud huis verhuizen. Daar worden haar bloederige hallucinaties werkelijkheid.

American Poltergeist 2 – 2014 16 1:43 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Bovennatuurlijk, Horror
Een geest achtervolgt een tiener nadat deze in het bos de strop van een beul is tegengekomen. Nu moet ze lokale mysteries oplossen om aan de boze geest te ontsnappen.

Dot 2 Dot – 2014 AL 1:29 uur
♫ Kantonees / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Turks
Genre: Drama, Romantisch
Een taaldocent die net in Hong Kong is aangekomen, is gefascineerd door de mysterieuze 'verbind-de-punten'-graffiti in metrostations en wil weten waar dit vandaan komt.

Lost Honour of Christopher Jefferies, The – 2014 12 1:54 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama, Misdaad, Waargebeurd
Wanneer een jonge vrouw wordt vermoord, hebben de media het voorzien op een gepensioneerde leraar die hooguit enigszins excentriek en zelfingenomen is.

Man from the Future, The – 2011 12 1:45 uur
♫ Portugees (BR) / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Portugees (BR)
Genre: Bizar, Breinbrekend, Comedy, Droge romantiek, Romantisch
De briljante wetenschapper Zero vindt per ongeluk een teletijdmachine uit. Zal die hem kunnen helpen zijn droomvrouw van twintig jaar geleden alsnog te veroveren?

Masha's Spooky Stories (seizoen 1) – 2012 6
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie
Masha vertelt verhalen over angsten van kinderen, zoals spoken en monsters. Ze legt op een speelse manier uit waarom je je geen zorgen hoeft te maken over deze wezens.

November Rule – 2015 6 1:34 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
Ondernemer Steve beëindigt iedere november zijn relatie met zijn huidige vriendin om niet vast te roesten, maar krijgt deze keer spijt wanneer hij zijn vriendin dumpt.

Spanish Affair 2 – 2015 1:46 uur
♫ Spaans / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Spaans
Genre: Comedy, Romantisch
De Spaanse provinciale mentaliteit wordt duidelijk wanneer een man uit Baskenland wil voorkomen dat zijn dochter met een Catalaan trouwt.

Street – 2015 12 1:25 uur
♫ Engels / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Turks
Genre: Actie, Drama, Misdaad
Een MMA-amateurvechter sluit zich aan bij een ondergronds circuit nadat hij een Russische bendeleider tegenwerkt die hem als zijn eigen vechter in de ring wil.

Under Arrest (seizoen 3) – 2016 9
♫ Engels / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands
Genre: Documentaire
In deze realityserie volgen de camera's de politieagenten terwijl ze misdaden oplossen, mensen helpen en wetsovertreders arresteren.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_166372797
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deprogrammed – 2016 9 1:27 uur
♫ Engels / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Turks
Genre: Documentaire
Deze documentaire toont hoe deprogrammeren werkt, een beweging die er op gericht is het beschadigde denkpatroon van gebrainwashte aanhangers van sektes te herstellen.

Ernst, Bobbie en het Geheim van de Monta Rossa – 2010 AL 1:09 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Avontuur, Comedy
Ernst en Bobbie willen een circusschool redden die door brand is verwoest. Ze nemen het op tegen ontvoerders, zijn criminelen te slim af en proberen een schat te vinden.

Floyd Norman: An Animated Life – 2016 9 1:34 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Biografie, Documentaire
In deze documentaire over de unieke carrière van Disney-animator Floyd Norman worden charmante originele animatiefilmpjes afgewisseld met interviews en archiefbeelden.

In Their Shoes – 2015 6 1:33 uur
♫ Hindi / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Turks
Genre: Documentaire
Filmmaker Atul Sabharwal onderzoekt de eeuwenoude schoenmakersindustrie in Agra, India, waar vaklieden die ooit succesvol waren, economisch onder druk komen te staan.

LEGO Jurassic World: The Indominus Escape – 2016 0:24 uur
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie, Comedy
De wetenschappers van Jurassic World maken een fascinerend, doodeng wezen dat dol is op hotdogs. Maar wat gebeurt er als de hotdogs op zijn?

Sommersby – 1993 12 1:53 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Romantisch
Na de Amerikaanse burgeroorlog keert een soldaat met een twijfelachtig verleden terug naar zijn vrouw, die dacht dat hij dood was en is verloofd met een andere man.

Trippel Trappel – 2014 AL 1:06 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Animatie
De stoere Fretje en twee vrienden vragen zich af waarom dieren geen cadeautjes krijgen op 5 december en gaan op pad om hun verlanglijstje aan Sinterklaas te geven.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_166373187
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Food Choices – 2016 9 1:31 uur
♫ Engels / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Turks
Genre: Documentaire
In deze documentaire worden wereldwijd eetpatronen onderzocht, waarbij de voedselkeuze wordt gezien als oorzaak van gezondheidsproblemen en klimaatverandering.

Mean Streets – 1973 16 1:51 uur
♫ Engels & Italiaans / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands
Genre: Drama, Duister, Misdaad
In de film van regisseur Martin Scorsese over Little Italy in New York probeert een kleine crimineel zich binnen de lokale maffia omhoog te werken.

One, The – 2001 12 1:27 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Sci-Fi, Thriller
In deze actiefilm wordt een een politieman gevolgd door een sinistere dubbelganger (een ontsnapte gevangene uit een parallel universum) die hem wil vermoorden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_166373363
Good Morning Call is wel echt een superleuke serie als je er van houdt. Japanse serie met humor en romantiek.
Rossoneri siamo noi.
  woensdag 2 november 2016 @ 18:01:18 #82
211083 Angelof9
I must go first
pi_166373390
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:59 schreef ForzaMilan het volgende:
Good Morning Call is wel echt een superleuke serie als je er van houdt. Japanse serie met humor en romantiek.
Ik vond het ook heel erg leuk. Twee keer gekeken :D
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_166373515
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:01 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Ik vond het ook heel erg leuk. Twee keer gekeken :D
Ik gisteren in 1 avond 6 afleveringen, vanavond weer een paar. :)
Rossoneri siamo noi.
  roze woensdag 2 november 2016 @ 18:22:10 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166373752
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:59 schreef ForzaMilan het volgende:
Good Morning Call is wel echt een superleuke serie als je er van houdt. Japanse serie met humor en romantiek.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:01 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Ik vond het ook heel erg leuk. Twee keer gekeken :D
Hmm toch maar even op mijn lijst zetten, want Japan. _O_ Heb er volgens mij paar minuten van gekeken en toen dacht ik dat het niks zou zijn maar ik ga het toch een kans geven als ik dit zo hoor.
Your beauty never ever scared me.
pi_166373858
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:22 schreef Amarantha het volgende:

[..]

[..]

Hmm toch maar even op mijn lijst zetten, want Japan. _O_ Heb er volgens mij paar minuten van gekeken en toen dacht ik dat het niks zou zijn maar ik ga het toch een kans geven als ik dit zo hoor.
Eerste aflevering is niet echt representatief voor de rest van de serie.
Rossoneri siamo noi.
  roze woensdag 2 november 2016 @ 18:29:26 #86
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166373869
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:29 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Eerste aflevering is niet echt representatief voor de rest van de serie.
Ok, goed om te weten. :D
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 2 november 2016 @ 18:31:18 #87
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166373904
Ik heb die realitysoap met Japanners ook even in mijn lijst gegooid. Ik heb weer genoeg om te kijken. Ik was ook begonnen aan Black Mirror.
Your beauty never ever scared me.
pi_166373913
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:22 schreef Amarantha het volgende:

[..]

[..]

Hmm toch maar even op mijn lijst zetten, want Japan. _O_ Heb er volgens mij paar minuten van gekeken en toen dacht ik dat het niks zou zijn maar ik ga het toch een kans geven als ik dit zo hoor.
Iemand Hibana een kans gegeven?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  roze woensdag 2 november 2016 @ 18:35:34 #89
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166373951
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:32 schreef Aether het volgende:

[..]

Iemand Hibana een kans gegeven?
Oh ik zie dat nu voor het eerst staan eigenlijk. :o Ik ga hem even in mijn lijst gooien, als ik door alles heen ben zal ik even kijken of het wat is.
Your beauty never ever scared me.
pi_166374021
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:35 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oh ik zie dat nu voor het eerst staan eigenlijk. :o Ik ga hem even in mijn lijst gooien, als ik door alles heen ben zal ik even kijken of het wat is.
Ik heb een halve aflevering gezien maar krijgt wel een 8 op IMDb.

Terrace House moet ik nog afkijken...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 2 november 2016 @ 18:46:12 #91
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_166374166
Ik was al heel blij dat ze Star Trek gingen toevoegen, maar dan doen ze het ineens uit volgorde.... We beginnen met TOS en nu ineens DS9.

Maar ja, toch maar weer aan begonnen....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_166374198
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:35 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oh ik zie dat nu voor het eerst staan eigenlijk. :o Ik ga hem even in mijn lijst gooien, als ik door alles heen ben zal ik even kijken of het wat is.
En Atelier? :P
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  roze woensdag 2 november 2016 @ 18:49:19 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166374207
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:48 schreef Aether het volgende:

[..]

En Atelier? :P
En ik maar denken dat ik die lijsten allemaal wel bekeken had. :+
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 2 november 2016 @ 18:58:01 #94
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_166374335
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 13:29 schreef Mansjester het volgende:
Wie kent er nog een goede documentaire op Netflix? Cowspiracy en The Crash Reel heb ik al gezien.
Ik heb van de week the Barkleys Marathons gekeken. Superleuke docu over één van de raarste, zwaarste marathons ter wereld. Zelfs hoe je je moet inschrijven is een mysterie. Per jaar lukt het zo'n 40 mensen. Als je die hobbel al hebt gehaald, moet je in een bos gaan kamperen. Je weet namelijk niet wanneer de wedstrijd begint. Op ieder moment kan je de toeter horen, ook midden in de nacht en dan heb je nog precies één uur om je klaar te maken. De wedstrijd is vervolgens zo heftig dat de afgelopen 25 jaar pas 15 man is gefinished. De rest valt eerder af.

Verder wil ik niet teveel verklappen, maar het is écht leuk!
  woensdag 2 november 2016 @ 19:04:36 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166374450


Erg leuk om te zien, heb het eerder al op YouTube gekeken omdat ik niet wist dat het ook naar Netflix kwam. Aanrader voor iedereen die van de Lego humor houdt (en dat zou iedereen moeten zijn).
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_166374497
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2016 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

Erg leuk om te zien, heb het eerder al op YouTube gekeken omdat ik niet wist dat het ook naar Netflix kwam. Aanrader voor iedereen die van de Lego humor houdt (en dat zou iedereen moeten zijn).
oeh, zeker even kijken vanavond ^O^
pi_166374582
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 13:29 schreef Mansjester het volgende:
Wie ke
Blackfish, Trophy Kids, The Thread, Bridegroom, Twinsters, Iris, Sicko, Being Elmo, Audrie & Daisy, en Fat, Sick & Nearly dead.

Ik houd denk ik van Amerikaanse excessen ... :')
pi_166375991
Luke Cage was trouwens toch best tof! Écht een aanrader voor mensen die houden van een semi-realistisch politiek actie-drama (zoals ik het zou omschrijven).

Ik ga nu beginnen aan Stranger Things. Ben benieuwd! Hoor er veel over, vooral positieve dingen. Maar weet echt niet wat ik er nu eigenlijk precies van moet verwachten! :P
pi_166376933
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:58 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Ik heb van de week the Barkleys Marathons gekeken. Superleuke docu over één van de raarste, zwaarste marathons ter wereld. Zelfs hoe je je moet inschrijven is een mysterie. Per jaar lukt het zo'n 40 mensen. Als je die hobbel al hebt gehaald, moet je in een bos gaan kamperen. Je weet namelijk niet wanneer de wedstrijd begint. Op ieder moment kan je de toeter horen, ook midden in de nacht en dan heb je nog precies één uur om je klaar te maken. De wedstrijd is vervolgens zo heftig dat de afgelopen 25 jaar pas 15 man is gefinished. De rest valt eerder af.

Verder wil ik niet teveel verklappen, maar het is écht leuk!
Je bent zelf écht leuk.

Ik heb hem net helemaal gezien, tof idd _O_
pi_166377445
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:02 schreef Zelva het volgende:
Te zien tot en met 1 december

Suits (2011, serie, seizoen 1 tot en met 4)
Heroes (2006, serie)
WAT? Suits weg :o :'(
Nu heb ik 1 t/m 4 wel al gezien en wacht al maanden op 5. Zal die er wel op komen nog of ook niet meer?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')