Mwa, wat is t scorelijstje? 4x winst en 5x verlies, of net andersom? Hij heeft niet echt voldoende tijd gekregen om alles op de rails te krijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:53 schreef Pleun2011 het volgende:
De Boer dacht dat het mijn zijn 'filosofie' wel zou lukken bij Inter. Helaas pindakaas.
Hij presteerde bij dit Ajax boven verwachting. Er zijn veel trainers met kleine dipjes op hun CV. Hiddink heeft ze ook gehad bij Rusland en Turkije. Maar het zijn de prestaties die op de wereldwijde schaal blijven staan.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:13 schreef TheJanitor het volgende:
En bij zijn volgende club gaat hij ook niet presteren. Zal dan ook weer aan die club liggen.
Boven verwachting? Heeft in 5.5 jaar tijd nooit een fatsoenlijk puntenaantal gehaald en afschuwelijk voetbal gespeeld. Dat mensen ook zeggen dat hij meer tijd had moeten krijgen bij Inter... we hebben allemaal kunnen zien bij Ajax dat zelfs 5.5 jaar de tijd krijgen niet genoeg is.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij presteerde bij dit Ajax boven verwachting. Er zijn veel trainers met kleine dipjes op hun CV. Hiddink heeft ze ook gehad bij Rusland en Turkije. Maar het zijn de prestaties die op de wereldwijde schaal blijven staan.
Hij heeft een succesvolle reeks gekend en Inter vond zn prestaties bij Ajax voldoende om 'm naar Milaan te halen.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:23 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Boven verwachting? Heeft in 5.5 jaar tijd nooit een fatsoenlijk puntenaantal gehaald en afschuwelijk voetbal gespeeld. Dat mensen ook zeggen dat hij meer tijd had moeten krijgen bij Inter... we hebben allemaal kunnen zien bij Ajax dat zelfs 5.5 jaar de tijd krijgen niet genoeg is.
Ik verwacht helemaal geen wonderen en niet het voetbal van '60 en '90. Ben nu al zat tevreden met Bosz.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij heeft een succesvolle reeks gekend en Inter vond zn prestaties bij Ajax voldoende om 'm naar Milaan te halen.
Qua sierlijk voetbal waarmee ook nog eens de wereld verovert moet worden moet je geen wonderen verwachten. Het zal wel eens lang kunnen duren voor de jaren '60 en '90 weer herleven. Die mijlpalen zijn in de huidige tijd nagenoeg onhaalbaar. In de genoemde periodes werkte het systeem omdat topklasse spelers de posities prima vervulden en andere teams hier niet op ingespeeld waren omdat ze Ajax onderschatten. Maar tegenwoordig zijn er andere populaire en effectieve systemen in de mode waarmee effectief successen worden behaald.
Met Frank de Boer heb ik wel het gevoel dat er iemand staat, net als met Ronald Koeman destijds. Dat Frank de Boer het gaat redden bij het Nederlands Elftal, gaat natuurlijk gepaard met de resultaten. Maar dat geldt voor elke coach, zelfs voor JC als hij nog had geleefd.quote:Op woensdag 2 november 2016 10:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hopelijk nog een paar jaar. Hoewel in FdB hoger in schat dan Blind denk ik niet dat hij het Nederlands elftal gaat redden.
Dan zou de KNVB een paar miljoen neer moeten tellen om Blind te saneren en er iemand ''met een naam'' weg te zetten. Een naam die buiten een paar leuke seizoenen bij Ajax ook nog niet echt iets heeft laten zien.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:37 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Met Frank de Boer heb ik wel het gevoel dat er iemand staat, net als met Ronald Koeman destijds. Dat Frank de Boer het gaat redden bij het Nederlands Elftal, gaat natuurlijk gepaard met de resultaten. Maar dat geldt voor elke coach, zelfs voor JC als hij nog had geleefd.
Maar je hebt daar in ieder geval een naam staan en niet zo'n naamloze figuur als Blind, die werkelijk nog geen enkel succes heeft behaald als coach.
Nee ..quote:Op maandag 7 november 2016 17:59 schreef Idisrom het volgende:
Inter won gisteren thuis met 3 - 0
Tegen de hekkensluiter, maar dat was volgens mij met Frank op de bank ook wel gelukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |