abonnement Unibet Coolblue
pi_166313130
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 21:23 schreef Scrummie het volgende:
Vond Jorgenson vandaag érg sterk trouwens.
Behalve dat hij breed moest leggen bij gvd 2-2.
pi_166314383
Die Jones begint jullie nu ook steeds meer problemen op te leveren. Weer een houdbare bal erin
pi_166314541
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 21:50 schreef hafcfan het volgende:
Die Jones begint jullie nu ook steeds meer problemen op te leveren. Weer een houdbare bal erin
Ja man, tijd dat we Bram Castro wegkapen bij HAFC.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_166314783
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 21:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ja man, tijd dat we Bram Castro wegkapen bij HAFC.
Jij hebt er niet zoveel verstand van zie ik.
  Moderator zondag 30 oktober 2016 @ 22:01:38 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_166314949
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 21:50 schreef hafcfan het volgende:
Die Jones begint jullie nu ook steeds meer problemen op te leveren. Weer een houdbare bal erin
'Steeds meer problemen' is overdreven. Maar onhoudbaar was deze bal niet. Overigens is ook Vermeer niet bepaald een zekerheid bij schoten van afstand.
Over het geheel genomen is Jones een prima keeper. Bij hoge ballen is hij betrouwbaar, en zijn reflexen zijn goed (kopbal De Jong blessuretijd psv).
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 30 oktober 2016 @ 22:02:49 #31
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_166314999
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 21:50 schreef hafcfan het volgende:
Die Jones begint jullie nu ook steeds meer problemen op te leveren. Weer een houdbare bal erin
Hij heeft ons inderdaad al enorm veel punten gekost.
2000 light years from home
pi_166315401
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 22:01 schreef Gert het volgende:

[..]

'Steeds meer problemen' is overdreven. Maar onhoudbaar was deze bal niet. Overigens is ook Vermeer niet bepaald een zekerheid bij schoten van afstand.
Over het geheel genomen is Jones een prima keeper. Bij hoge ballen is hij betrouwbaar, en zijn reflexen zijn goed (kopbal De Jong blessuretijd psv).
Vermeer heeft dezelfde reflexen wel hoor vind ik. Alleen Jones straalt toch wat meer rust uit. Ik ben bang dat we straks een luxeprobleem gaan krijgen.
pi_166315428
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 22:02 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij heeft ons inderdaad al enorm veel punten gekost.
Tegendoelpuntje tegen NEC was wel een fout. Maar die heeft geen punten gekost.
pi_166316051
het negatieve effect van karsdorp geen rust geven tegen excelsior zag je nu terug. hij was helemaal op in de slotfase vandaag. slecht gedaan door gio als zijn wisselbeleid vandaag.
pi_166316149
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 22:29 schreef F.M.D. het volgende:
het negatieve effect van karsdorp geen rust geven tegen excelsior zag je nu terug. hij was helemaal op in de slotfase vandaag. slecht gedaan door gio als zijn wisselbeleid vandaag.
Mja.. Aan de andere kant moet zo'n jongen ook vlieguren maken op z'n 21e.. Laat hem maar draven.. Ik denk dat Giovanni zo'n jongen tot het uiterste wil testen.. Zeker in dit soort wedstrijden die Feyenoord toch zou moeten winnen..
  zondag 30 oktober 2016 @ 22:34:24 #36
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_166316237
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 22:29 schreef F.M.D. het volgende:
het negatieve effect van karsdorp geen rust geven tegen excelsior zag je nu terug. hij was helemaal op in de slotfase vandaag. slecht gedaan door gio als zijn wisselbeleid vandaag.
Karsdorp speelde goed. Feyenoord speelde niet slecht. Heerenveen was best goed. In de afronding soms verkeerde keuzes gemaakt. Soms loopt het gewoon zo. Er is niet echt een oorzaak aan te wijzen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 30 oktober 2016 @ 22:41:32 #37
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_166316493
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 22:13 schreef Vasion het volgende:

[..]

Tegendoelpuntje tegen NEC was wel een fout. Maar die heeft geen punten gekost.
Wel raar inderdaad, andere keepers maken geen fouten nu ik er zo over nadenk.
2000 light years from home
  zondag 30 oktober 2016 @ 22:43:16 #38
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_166316548
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 22:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wel raar inderdaad, andere keepers maken geen fouten nu ik er zo over nadenk.
:D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_166317321
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 22:29 schreef F.M.D. het volgende:
het negatieve effect van karsdorp geen rust geven tegen excelsior zag je nu terug. hij was helemaal op in de slotfase vandaag. slecht gedaan door gio als zijn wisselbeleid vandaag.
Hij werd gelukkig nog wel naar de kant gehaald aan het einde van de wedstrijd, maar van mij had dat wel eerder gemogen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_166317430
Ach ik denk maar zo, als je 9 wedstrijden hebt gewonnen en je moet direct tegen de nummer twee en de nummer drie van de competitie ongeacht wie dat zijn, dan probeer je allereerst deze wedstrijden te winnen, doe je dat niet, dan is het van uiterst belang, dat je deze wedstrijden niet verliest. En daar zijn ze met deze opzet geslaagd en kun je deze verliespunten prima van te voren incalculeren.

Volgende wedstrijd tegen Go Ahead Eagels, win je gewoon weer met 5-0 en heeft niemand het meer over de vorige twee competitie wedstrijden.
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:16:53 #41
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_166317465
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:15 schreef MakkieR het volgende:
Ach ik denk maar zo, als je 9 wedstrijden hebt gewonnen en je moet direct tegen de nummer twee en de nummer drie van de competitie ongeacht wie dat zijn, dan probeer je allereerst deze wedstrijden te winnen, doe je dat niet, dan is het van uiterst belang, dat je deze wedstrijden niet verliest. En daar zijn ze met deze opzet geslaagd en kun je deze verliespunten prima van te voren incalculeren.

Volgende wedstrijd tegen Go Ahead Eagels, win je gewoon weer met 5-0 en heeft niemand het meer over de vorige twee competitie wedstrijden.
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren, maar zo'n uitslag hebben we op dit moment wel nodig. Anders gaat er wellicht twijfel in de ploeg sluipen.
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:18:43 #42
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_166317505
Zijn er dan echt mensen die denken dat we na 34 wedstrijden constant bovenaan hebben gestaan?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_166317564
Go Ahead uit wordt gewoon weer een zwaar bevochten overwinning, maar wel een overwinning verwacht ik.

Hopelijk kunnen we dan weer een klein beetje uitlopen op de concurrentie want Feyenoord kennende hebben we wel een punt of 12 voorsprong nodig om enigzins met een gerust hart de koppositie te verdedigen. :')

Kortom, dat gaat er vast niet van komen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_166317680
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Go Ahead uit wordt gewoon weer een zwaar bevochten overwinning, maar wel een overwinning verwacht ik.

Hopelijk kunnen we dan weer een klein beetje uitlopen op de concurrentie want Feyenoord kennende hebben we wel een punt of 12 voorsprong nodig om enigzins met een gerust hart de koppositie te verdedigen. :')

Kortom, dat gaat er vast niet van komen.
Go Ahead verloor van zo'n pauperclub toch? :')
  Moderator zondag 30 oktober 2016 @ 23:30:13 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_166317689
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 22:12 schreef Vasion het volgende:

[..]

Vermeer heeft dezelfde reflexen wel hoor vind ik. Alleen Jones straalt toch wat meer rust uit. Ik ben bang dat we straks een luxeprobleem gaan krijgen.
Die reflexen heeft Vermeer zeker, eens. Ik had het over afstandsschoten. Daar heeft Vermeer ook moeite mee.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_166317698
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:29 schreef Vasion het volgende:

[..]

Go Ahead verloor van zo'n pauperclub toch? :')
JODAN Boys :')
Abracadabra, tapate guarra!
pi_166317725
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Go Ahead uit wordt gewoon weer een zwaar bevochten overwinning, maar wel een overwinning verwacht ik.

Hopelijk kunnen we dan weer een klein beetje uitlopen op de concurrentie want Feyenoord kennende hebben we wel een punt of 12 voorsprong nodig om enigzins met een gerust hart de koppositie te verdedigen. :')

Kortom, dat gaat er vast niet van komen.
Afgaande op vorig seizoen hebben we zeker een voorsprong van 20 punten nodig :o

Verder heeft iedereen het over de fout van Jones, maar die knul kreeg ook alle vrijheid om uit te halen. Net zoals Larsson alle vrijheid kreeg om het halve veld over te steken bij de 0-1. Ik weet het, dit is de eredivisie en Feyenoord is geen Barcelona, maar die gemakzucht breekt je op.

De logica van Gio om niet meer te wisselen kan ik overigens niet echt volgen, leek er een beetje op dat hij bang was om te verliezen
pi_166318377
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Afgaande op vorig seizoen hebben we zeker een voorsprong van 20 punten nodig :o

Verder heeft iedereen het over de fout van Jones, maar die knul kreeg ook alle vrijheid om uit te halen. Net zoals Larsson alle vrijheid kreeg om het halve veld over te steken bij de 0-1. Ik weet het, dit is de eredivisie en Feyenoord is geen Barcelona, maar die gemakzucht breekt je op.

De logica van Gio om niet meer te wisselen kan ik overigens niet echt volgen, leek er een beetje op dat hij bang was om te verliezen
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Afgaande op vorig seizoen hebben we zeker een voorsprong van 20 punten nodig :o

Verder heeft iedereen het over de fout van Jones, maar die knul kreeg ook alle vrijheid om uit te halen. Net zoals Larsson alle vrijheid kreeg om het halve veld over te steken bij de 0-1. Ik weet het, dit is de eredivisie en Feyenoord is geen Barcelona, maar die gemakzucht breekt je op.

De logica van Gio om niet meer te wisselen kan ik overigens niet echt volgen, leek er een beetje op dat hij bang was om te verliezen
snap wel dat ie niet met 3 verdedigers durft, maar berghuis voor kuyt had wel gemogen.
pi_166320031
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:16 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat gaat gebeuren, maar zo'n uitslag hebben we op dit moment wel nodig. Anders gaat er wellicht twijfel in de ploeg sluipen.
2-0 mag ook hoor..zolang je de volgende 3 punten maar pakt. :P
pi_166320119
Hoe laat ( op maandag ) zet Feyenoord de samenvatting van feyenoord-heerenveen op youtube
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')