daarom ben ik zo blij met de tripptrapp stoelenquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:58 schreef Fazzoletti het volgende:
Dat bedje isSQ! En je eigen bed
maar de prijs per nacht valt best mee als je hem de komende 35 jaar blijft gebruiken
![]()
Zo'n stoel lijkt me ook handig maar dat zou betekenen dat de kinderstoel nog meer in de weg gaat staan. Of die moet dan maar weg en dan kopen we tzt wel weer een andere voor de baby. Hmm..
Dat kan ik me wel voorstellenquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nog niet helemaal eigenlijk. Mijn man wil tegelijk de badkamer gaan uitbreken en dus weer een stukje van een slaapkamer afsnoepen zodat er een groter bad in kan en een dubbele wastafel maar ik krijg echt het zuur bij de gedachte alleen al dus ik ben dat echt heel hard aan het negeren
Ik ben zo bang dat dat ook weer een vijfjarenplan wordt...
En een Stokke Steps?quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik ben zo'n beetje de enige mens ter wereld die tripp trapp tot in de grond van haar hart haat dus zoeken we andere oplossingen
ze zitten er qua houding gewoon veel beter in. Als we ergens zijn en hebben een kinderstoel van bijv een restaurant daar zakten ze compleet in weg ruimte was te groot. Ook de fysiotherapeut van Jan zei toen dat het de beste keuze was een tripptrapp voor de houding van het kind.quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik ben zo'n beetje de enige mens ter wereld die tripp trapp tot in de grond van haar hart haat dus zoeken we andere oplossingen
oh maar mijn kind zit altijd kaarsrecht rechtopquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
ze zitten er qua houding gewoon veel beter in. Als we ergens zijn en hebben een kinderstoel van bijv een restaurant daar zakten ze compleet in weg ruimte was te groot. Ook de fysiotherapeut van Jan zei toen dat het de beste keuze was een tripptrapp voor de houding van het kind.
Daarnaast hebben we die van Jan van opa en oma gekregen en de andere is van de arts waarvoor ik werk. Ze ging verhuizen en kwam hem op zolder tegen haar jongste is 15 dus die stoel werd ff door haar gebracht kon ik zo krijgen![]()
Hier een medestander!quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha dat klinkt herkenbaarquote:Op zaterdag 5 november 2016 10:12 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Hier een medestander!
Ik ben alleen verder niet heel pricipieel. Indien ik iets lelijks doch functioneel goedkoop zou kunnen bemachtigen dan doe ik dat. Die krengen zijn me echter veel te duur.
Wij hebben trouwens onhandige laatjes onder onze tafel waardoor Franske alsnog laag op de stoel moet zitten. Eigenlijk wil ik over naar dat hij bij ons aan tafel zit, alleen is de tafel op dat plekje vaak volgepakt met papieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |