En een Stokke Steps?quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik ben zo'n beetje de enige mens ter wereld die tripp trapp tot in de grond van haar hart haat dus zoeken we andere oplossingen
ze zitten er qua houding gewoon veel beter in. Als we ergens zijn en hebben een kinderstoel van bijv een restaurant daar zakten ze compleet in weg ruimte was te groot. Ook de fysiotherapeut van Jan zei toen dat het de beste keuze was een tripptrapp voor de houding van het kind.quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik ben zo'n beetje de enige mens ter wereld die tripp trapp tot in de grond van haar hart haat dus zoeken we andere oplossingen
oh maar mijn kind zit altijd kaarsrecht rechtopquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
ze zitten er qua houding gewoon veel beter in. Als we ergens zijn en hebben een kinderstoel van bijv een restaurant daar zakten ze compleet in weg ruimte was te groot. Ook de fysiotherapeut van Jan zei toen dat het de beste keuze was een tripptrapp voor de houding van het kind.
Daarnaast hebben we die van Jan van opa en oma gekregen en de andere is van de arts waarvoor ik werk. Ze ging verhuizen en kwam hem op zolder tegen haar jongste is 15 dus die stoel werd ff door haar gebracht kon ik zo krijgen![]()
Hier een medestander!quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha dat klinkt herkenbaarquote:Op zaterdag 5 november 2016 10:12 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Hier een medestander!
Ik ben alleen verder niet heel pricipieel. Indien ik iets lelijks doch functioneel goedkoop zou kunnen bemachtigen dan doe ik dat. Die krengen zijn me echter veel te duur.
Wij hebben trouwens onhandige laatjes onder onze tafel waardoor Franske alsnog laag op de stoel moet zitten. Eigenlijk wil ik over naar dat hij bij ons aan tafel zit, alleen is de tafel op dat plekje vaak volgepakt met papieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
ik word gek vab het opruimen, dacht dat het in dit huis misschien beter zou gaan maar helaas het is nog meer werkquote:Op zaterdag 5 november 2016 12:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ons huis is ontploft het lijkt wel of ik voor niks opruim. En nu gaat het helemaal in een slakkentempo.
Ik kijk altijd heel jaloers naar de super opgeruimde huizen.
Hoe groter hoe meer zooi en dan komt dec. er nog aan. Succes met je jongens vandaag.quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:23 schreef Goitske het volgende:
[..]
ik word gek vab het opruimen, dacht dat het in dit huis misschien beter zou gaan maar helaas het is nog meer werk
Nee ik hou daar ook niet zo vanquote:Op zaterdag 5 november 2016 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ja? Slaan de hormonsters toe fazz?
(Ik hou overigens helemaal niet zo van tijdschrift/pinterest interieurs vaak)
ja en in april al weer de 3de verjaardag van Teunquote:Op zaterdag 5 november 2016 13:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hoe groter hoe meer zooi en dan komt dec. er nog aan. Succes met je jongens vandaag.
Was jij zo warm dan?quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:59 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik heb dus ean haar badpak verknalt met de vieze onderbroeken was. Ik had niet gezien dat vriend die al in de wasmachine had gestopt. Tip van Flip 95graden kan een badpak niet aan.
En als je dan nét dat hoekje op Instagrsm zet, dan is het net of alles prima gestyled is! Dan geeft dat anderen weer het gevoel dat het bij anderen altijd zo onwiiiijs tof gestyled is 😍quote:Op zaterdag 5 november 2016 16:19 schreef L-E het volgende:
Mijn wasmachine kan niet eens op 95 graden! Af en toe heet wassen is wel goed voor je wasmachine, lees/hoor ik altijd overal.
Fazz, zo herkenbaar. Ik vind ons vergeleken met anderen niet eens enorme troepmakers, maar dat hele vt-wonen-mijn-huis-is-zo-gestyled-dat-over-elk-zogenaamd-rondslingerend-kek-accessoire-is-nagedacht geeft me altijd het gevoel dat ik het niet goed doe en dat ALLES ANDERS MOET. Meteen! Dan wil ik weer van alles doen, maar dat kan ik helemaal nietWij houden van interieurstyling, maar we zijn echt heel onhandig. In de praktijk houdt dat in dat we geen plinten hebben, de badkamer en de gang nodig gedaan moeten worden, het plafond half gewit is, maar we wel een gele muur en een toffe bank hebben waar de vt-wonen soms achteloos op rondslingert vlak naast het mintgroene grafisch design-kussentje, dat is goed toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |