abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166322167
L-e. Sticker toch :o
Kon je zijn antwoord handelen op dat moment? :*

Kwak, welkom met je peuter

Razz _O-
pi_166322236
Oh, de :D in mijn reactie is een teken dat ik het grappig vind mensen :7

Kwak gefeliciteerd met je peuter!
pi_166322450
Mnoh, "in de donkere nacht", wat mooi Mabawa O+ Het donker is ook wel indrukwekkend voor ze, ik vind het zelf nog wel eens spannend dus dat snap ik wel!

Ze zijn nog echt het centrum van hun eigen universum hè L-E :D ik vind dat ook wel mooi. Lekker ongecompliceerd. Het doet me ook denken aan een boekje wat we ooit bij Frans lazen, over kleine kindjes, wat begon met een gesprek tussen een peutertje en de meester. Dat ging ongeveer zo:

"Hallo! Ik ben de docent. Ik heet Mr. <insert naam>, en jij?"
"Ik niet!"

Zonder luier, spannend Sac ik duim! Ik vind dat leuk aan dit topic, weer een beeld krijgen waar we naartoe gaan straks.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2016 10:58:32 ]
pi_166326892
Ik moest vanmorgen bij het ophalen van de PSZ voor het eerst even goed nadenken hoe ik ging reageren in een situatie met mijn kind en een ander kindje. Nu ze ouder wordt vind ik dat een stuk lastiger :D omdat je toch moet afwegen wat je haar meegeeft in hoe ze reageert naar anderen.. Ze was aan het wipkippen bij de PSZ en er lagen overal herfstbladeren, dus de andere kindjes waren armen vol met blaadjes naar elkaar aan het gooien.

Annie zat natuurlijk lekker in d'r eigen bubbeltje, want zo is ze daar, en ineens kwam er achter haar een enorm lompe bijnakleuter heel blij jongetje aangerend wat een werkelijk e n o r m e berg bladeren en zand op het hoofd van mijn peuter plempte.

Ze keek mij aan, ik zag een bibberlipje, en ik moest echt moeite doen om mijn innerlijkegepestekindvanvroeger te onderdrukken dat meteen aan het bedenken was hoe ik dat jongetje kon terugpakken :@ .

Maar het lukte! Ik riep iets in de trant van "Wat leuk hè lieverd, allemaal blaadjes! Doe je ook mee!" en kon daarna tevreden toekijken hoe mijn kind dat terugpakken prima zelf onder de knie heeft, toen ze hem een fijne natte klont herfstmeuk in z'n gezicht duwde en riep: "JA LEUK! ANNIE OOK MEEDOEN!" en afsloot met een voldaan "Zo. Annie nu naar huis mama. Kentebolletje ete." :7 .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2016 15:06:19 ]
pi_166327143
Knap van annie en goed opgepakt razz
pi_166327415
Held annie! Echt knap :D
pi_166327889
Annie O+ Goed gedaan Razz!
En sticker *;
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 31 oktober 2016 @ 16:12:57 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166328122
Razz _O-
En goed gedaan idd. Lastig he.

LE, herkenbaar ja. Ik was een keer zo kapot dat ik gewoon in huilen uitbarstte bij het naar bed brengen, en E keek eerst heel verbaasd en moest toen lachen :')
Ze snapte het gewoon niet. Als ik pijn heb krijg ik altijd wel een kusje erop, of een check up met de volledige dokterskoffer O+

En sterkte met alle buikvirussen :X
pi_166328151
Haha, Razz. Herkenbaar. Overigens van beide kanten: soms zie ik kindjes iets bij I doen waar ik niet zo blij van word, maar andersom dus ook net zo goed. Soms is het een beetje op je handen zitten, maar meestal regelt het zich vanzelf. Behalve natuurlijk als er echt pijn wordt gedaan.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166328217
Goed gehandeld Razz

Hier heeft Riley afgelopen zaterdag sneeuwwitje ontdekt op Netflix. We kijken hem nu voor de vierde keer :o
  maandag 31 oktober 2016 @ 16:21:35 #36
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166328291
Hoe vindt zij die scène met de jager in het bos? Ik was een beetje vergeten hoe eng die is :')

E vindt t trouwens meestal wel ok, de enige keer dat ze echt reageerde was bij deel 2 van de Kleine Zeemeermin, toen Ariel door de zeeheks werd gegrepen. Hoorde ik ineens een paniekhuilerig stemmetje naast me: "hij wil hem pakken!!! :o :'( "
pi_166328323
Echt toevallig zijn we op dat stukje. Heel haar gezichtje stond vol spanning. Maar verder reageert ze er niet echt op :D
pi_166330924
Jarigen gefeliciteerd!
Ferrari wauw top zonder luier de deur uit!

Ik ben zo blij! DE laatste tijd eet Teun zo goed opeens, geen gepluk in het eten, geen gedoe gewoon gezellig aan tafel en lekker rustig aan alles op eten... Ik ben dit niet gewend Jan draakte vanaf dat hij 2 werd en nu 2 jaar later nog steeds. Tenminste een kind wat op mij lijkt gewoon lekker groente eten nog liever dan vlees *O*
  maandag 31 oktober 2016 @ 20:17:38 #39
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_166333184
Wat voor soort melk geven jullie je peuter?

Mijn meisje lijkt namelijk over haar koemelkallergie heen te zijn gegroeid *O* (nu ei en soja nog).

En hoe is het gegaan met sac fr?

Wat vervelend Gotc. Ik herken het niet S.is gewoon altijd wagen ziek.
pi_166333263
Fijn voor d'r bubsel

Met sac is het goed gegaan. Wel poep in d'r onderbroek. Maar dat komt ook door de medicijnen.
pi_166333513
Wat fijn Goitske! Zomaar ineens?

Ik vergeet gewoon helemaal een hilarisch verhaal te vertellen van het feestje gisteren:

Meisje van 6 vroeg aan mijn vrouw 'Wie van jullie is eigenlijk de vader van B? Jij of die andere vrouw?' Echt je kon me toen al opvegen zegt ze er achteraan 'maar jij hebt een lagere stem, je bent dus geen vader van B?' Ik kreeg de slappe lach en kon niet meer ophouden. En B snapte wederom alle commotie niet.
pi_166334276
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 20:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat voor soort melk geven jullie je peuter?

Mijn meisje lijkt namelijk over haar koemelkallergie heen te zijn gegroeid *O* (nu ei en soja nog).

En hoe is het gegaan met sac fr?

Wat vervelend Gotc. Ik herken het niet S.is gewoon altijd wagen ziek.
optimel of karnemelk. Gewone melk zijn ze geen fan van. Eten verder alle soorten vla/yoghurt zonder problemen. Groot favoriet is griekse yoghurt aardbei
pi_166334340
Exode nou eigenlijk wel ineens. Hij vond de meeste groente niet zo geweldig maar eet ineens echt alles wat ik voorzet. Als baby ook makkelijke eter, daarna was het wat gemier en ineens wil hij proeven en eten.
Jan daarintegen blijft een draak aan tafel -O-
pi_166334897
Hier krijgen ze gewone halfvolle melk. En pure yoghurt of vanille yoghurt.

Verder las ik leuke verhaaltjes en acties over peuters. O+

L-E, wij hadden iets soortgelijks toen we het over verjaardag VIERen hadden. Is natuurlijk wel een gezelliger onderwerp dan verDRIEt :*
pi_166335153
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:17 schreef Omentielvo het volgende:
Goed gehandeld Razz

Hier heeft Riley afgelopen zaterdag sneeuwwitje ontdekt op Netflix. We kijken hem nu voor de vierde keer :o
Ik word gek van assepoester II, Zeemeermin II en sneeuwwitje. Die heb ik de afgelopen weken echt tig keer gezien. Vandaag hebben we met zn 3 naar merlinn de Tovernaar gekeken O+
En ik wil Mary Poppins. Maar dies engels mam dus niet leuk want versta ik niet. :{
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:33:21 #46
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_166335776
Hier halfvolle melk en volle yoghurt :)
Fijn dat ze eroverheen is gegroeid Bubs!
pi_166335891
Goitske wat fijn. Laat hij het ean en sac ook uitleggen. Eten ja daag mam. Al begint ean nu af en toe iets te proeven, sac weigert daarin tegen zo ongeveer alles.
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:51:05 #48
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_166336280
Hier milde yoghurt, halfvolle melk, kwark.

En qua films. Lange tijd was Cars2 favoriet, maar J is nu into Baas in eigen Bos. Ik moet er alleen wel bij blijven zitten, want hij wordt er soms (ook niet elke keer?) verdrietig van als de beer met de helikopter naar het bos wordt weggebracht omdat ie 'stout is geweest'. J was bang dat als hij een keer stout zou zijn, dat ie dan ook naar het bos zou moeten en niet meer thuis zou mogen wonen. Zo sneu, tranen met tuiten. Sowieso gebruik ik het woord stout niet, maar hoe ze alles op zichzelf betrekken, moest echt ff schakelen.
pi_166340296
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Goitske wat fijn. Laat hij het ean en sac ook uitleggen. Eten ja daag mam. Al begint ean nu af en toe iets te proeven, sac weigert daarin tegen zo ongeveer alles.
Bij Jan werkt het ook nog niet, die is te eigenwijs

Favoriete films hier frozen, ice age serie, madagscar serie, incredibles, als kat en hond
pi_166340412
Hier volle melk, karnemelk en griekse yoghurt.

Razz wat heb je dat positief opgelost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')