Is dit serieus?quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dat is toch niet in eigen hand, figuur
Haal hem eruit zou ik zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:52 schreef Pascalus het volgende:
Godverdomme staat die kut Olumpiėr weer in de OP
Ik heb een scoop te pakken merk ikquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ga ik meteen doen met mijn modkrachten
madquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:52 schreef Pascalus het volgende:
Godverdomme staat die kut Olumpiėr weer in de OP
Je bent zelf schijtlolligquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:55 schreef Pascalus het volgende:
en Mex krijgt een ban voor dit schijtlollige gedoe
Je uitspraken na de eerste 3 speelronden dat ADO wel eens hoge ogen kan gooien dit seizoen zal je nu wel terugnemen?quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een kut wedstrijd om naar te kijken zeg. Gvd
allang gedaan. Dat werd half september al vervangen met dat we in november onderaan bungelen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je uitspraken na de eerste 3 speelronden dat ADO wel eens hoge ogen kan gooien dit seizoen zal je nu wel terugnemen?
waar spelen die, ajaks?quote:
Dat soort scheidsrechters moet je opheffen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:55 schreef Tagliano het volgende:
We fluiten ieder lichaamscontact af en iedere spelhervatting moet op de centimeter nauwkeurig op de goede plek genomen worden
Jippie
Hopelijk kijkt onlogisch ook naar de wedstrijd.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Tien minuten gezien en ik wil niet meer verder leven.
Nog 2 weken en dan staan we boven jullie!quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een kut wedstrijd om naar te kijken zeg. Gvd
Sluit het niet uit. ADO is echt treurnis alom.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog 2 weken en dan staan we boven jullie!
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog 2 weken en dan staan we boven jullie!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:43 schreef hafcfan het volgende:
Als we niet van Sparta winnen moeten we ermee stoppen
Wel raar. Op papier best aardig elftalquote:Op zondag 30 oktober 2016 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sluit het niet uit. ADO is echt treurnis alom.
Viel wel mee. Maar ben er wel klaar mee. Klaar met Petrovic klaar met Havenaar klaar met ado.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haags gaat nu tegen muren schoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |