Naja op zich toch prima.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:48 schreef DeeBee het volgende:
Haha, vrij apart dat de Belgen liever hebben dat een nobuddie wint, dan een Nederlander.
Geeft al de hele wedstrijd vaag commentaar, telkens renners fout herkennen ook.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:48 schreef Wombcat het volgende:
Wuyts is de tel al een beetje kwijt, wist niet meer hoeveel ronden ze nog moeten.
Is toch niet raar dat de belgische ploeg voor een Belg gaat?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:48 schreef DeeBee het volgende:
Haha, vrij apart dat de Belgen liever hebben dat een nobuddie wint, dan een Nederlander.
Wat? (ik zit ES2 te kijken)quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:50 schreef franklop het volgende:
Van der Haar wordt door Paul op gelijke hoogte gezet als Aerts ja?
Raar idd. VDH is toch een stuk kleiner.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:50 schreef franklop het volgende:
Van der Haar wordt door Paul op gelijke hoogte gezet als Aerts ja?
quote:
Ik vind dat je zelden ziet in het veldrijden dat er een team- / landbelang geldt, maar ze zullen er vast blij mee zijn ja.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is toch niet raar dat de belgische ploeg voor een Belg gaat?
Het is ook zelden een parkoers als dit op een kampioenschap. Meestal is het ieder voor zich.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat je zelden ziet in het veldrijden dat er een team- / landbelang geldt, maar ze zullen er vast blij mee zijn ja.
Maar 1 god bij beide landen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat je zelden ziet in het veldrijden dat er een team- / landbelang geldt, maar ze zullen er vast blij mee zijn ja.
Alleen #1 telt anders geeft hij geen fuck.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:55 schreef TheArt het volgende:
Lekker opgelet door Mathieu, maar niet heus.
Boeiend.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:55 schreef TheArt het volgende:
Lekker opgelet door Mathieu, maar niet heus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |