Als hij commentaar geeft bij een andere wedstrijd dan Ajax gaat hij altijd mooi op mute of naar een andere wedstrijdquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tagliano en ik hopen dat Ron de Rijk zo Feyenoord - Heerenveen doet
Ik pleitte ook al voor de oude OPquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat leuk dat het PSV plaatje uit de OP is.
Mad
Wasn't me.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik pleitte ook al voor de oude OP
We hadden blijkbaar.. weer.. te.. maken.. met.. een.. of.. andere.. idiote.. troll..
De steden in het Ruhrgebied zijn niet 'mooi' inderdaad. Wel veel tofs te bezoeken in het gebied + genoeg keuze aan leuke voetbalclubs en -stadions.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stad is gewoon saai eigenlijk. Als ik naar een wedstrijd ga zit ik altijd in dat hotel, 200 mtr van het stadion af. Meestal pak ik dan de metro naar de binnenstad en eet daar dan tapas ofzo. Prima tentje wel.
Ik vond hem niet zo erg gisteren.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij commentaar geeft bij een andere wedstrijd dan Ajax gaat hij altijd mooi op mute of naar een andere wedstrijd
VBL / [Live Eredivisie #702] n1ek- heeft er kijk op..quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik pleitte ook al voor de oude OP
We hadden blijkbaar.. weer.. te.. maken.. met.. een.. of.. andere.. idiote.. troll..
Dat klopt. Moet nog steeds naar Schalke maar dat lukt me maar niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
De steden in het Ruhrgebied zijn niet 'mooi' inderdaad. Wel veel tofs te bezoeken in het gebied + genoeg keuze aan leuke voetbalclubs en -stadions.
Ik heb hem erger meegemaakt maar ik zat toch verdomd dicht tegen muten aanquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo erg gisteren.
Dat Blind-gifje is wel mooiquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat leuk dat het PSV plaatje uit de OP is.
Mad
Dat heb je snel gevondenquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / [Live Eredivisie #702] n1ek- heeft er kijk op..
Ik wil alleen nog Koln. Vooralsnog staat bmg op 1quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat klopt. Moet nog steeds naar Schalke maar dat lukt me maar niet.
Ja erg tof. Stuk minder toeristen ook das wel fijnquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent toch laatst naar BMG geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |