Altijd Spooky.quote:Op zondag 11 december 2016 14:41 schreef Myraela het volgende:
Er stonden twee vrouwen die erg op elkaar leken.
Er zaten meerdere mensen met zo'n bon. En bij een ander tafeltje was ze er vanuit gegaan dat ze een bon hadden, terwijl ze die dus niet hadden. Dus die konden ook uit maar 3 opties kiezen. Ze kwam er pas achter toen ze klaar waren met eten. Ben benieuwd of ze daar nog iets voor heeft gedaan.quote:Op zondag 11 december 2016 16:50 schreef Iwanius het volgende:
Ze staan er al vanaf de opening. Dus dat is al heel lang. Misschien dat je kortingsbon de reden was hoe de tweede zich gedroeg? Ik weet niet?
Leuk, daar liep ik langs op weg naar San San. :-)quote:Op zondag 18 december 2016 22:44 schreef robdriessen het volgende:
Waar? Hinoki Noodle Soup, Keizerstraat 52, Rotterdam
Wanneer? Zondag 11 december 2016
Wat at je? Hij: Gyoza, Tan Tan Men, Sapporo biertje. Zij: Toriteri, Hinoki Tsukemen, Sapporo biertje
Impressie? Prima gegeten. Geen poespas, attente bediening. Gyoza leken huisgemaakt, veel malser dan de taaie diepvries-gyoza van de gemiddelde all-you-can-eat Japanner. Teriyaki kip was mals en op smaak. Tan tan men had genoeg hitte om je tong te prikkelen en je neus te doen lopen. Tsukemen daarentegen was een minder succes. De noedels werden (bewust) koud geserveerd om deze vervolgens in miso soep te dippen. Er werd extra soep in een kan bijgeserveerd om je soep op temperatuur te houden. Mijn vriendin is wat dat betreft meer gecharmeerd van de Tsukemen bij Set Noodle waar de noedels warm zijn, er een keuze is voor pittige miso en er een kommetje rijst bij wordt geserveerd. Desondanks allebei lekker de buik vol om daarna de kou van Rotterdam weer te trotseren.
Kosten? Net geen 50 euro voor 2 personen.
Cijfer? 8-
Ach, alles beter dan slagroomsoesjes toch.quote:Op zondag 18 december 2016 23:16 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Leuk, daar liep ik langs op weg naar San San. :-)
Binnenkort misschien ook eens aandoen. Hoewel ik eigenlijk niet zo van noodles hou...
Absoluut.quote:Op zondag 18 december 2016 23:22 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan slagroomsoesjes toch.
Mooie hamquote:Op zondag 11 december 2016 16:50 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Schaaltje nummer zoveel met Iberico ham
Verbaast mij dat je er heen bent gegaan. Van de buitenkant had je al kunnen weten dat het naar alle waarschijnlijkheid niets voor jou zou zijn. Daarbij, was ik er ook al geweest en vond het ook maar zo zo en weinig bijzonders.quote:Op zondag 18 december 2016 23:15 schreef RobinOok het volgende:
Sichuan Restaurant Red Pepper op Groenendaal 45F in Rotterdam
Wonton in chili olie
Koude sichuan noodles
Dungesneden koud varkensvlees in sojasaus met verse knoflook
Lam met komijn
Gebakken sperziebonen
Gongbao kip
Ik vond het best een fijn restaurant qua inrichting, bediening, sfeer en de gerechten zijn ook wel lekker, maar lomp. Het is het allemaal net niet. En de gongbao kip was het he-le-maal niet. Echt te erg voor woorden. Die maakt de Chinees in het dorp van mijn ouders nog beter. Dan heeft het ook niks Sichuan te maken, maar is het in ieder geval lekkerder! Man, man, man, ik vond het zo erg dat het zijn weerslag had op alle andere gerechten.
Cijfer : 7
Nou...ik vind het het eten daar verre van karakter hebben. Als je bedoelt "it brings back memories"dan ken ik wel betere zaken in bijvoorbeeld Amsterdam. Nee, ik ben er minder enthousiast over om redenen die ik al eerder heb opgesomd,laat staan dat ik het een 9 geef.quote:
Sichuan Restaurant San San op de Hang in Rotterdam.
Theegerookte eendenborst
Gongbao kip
Drooggebakken sperzieboontjes
Lam met komijn.
Dan Sichuan Restaurant San San. Zoveel verfijnder, zoveel beter, gewoon al in de basis, de ingrediėnten, hun keuze voor het varkensvlees, dat soort dingen. Alles smaakt zoals het in China smaakt. Het heeft karakter. Spot on. Helemaal goed.
Cijfer : 9
In de herkansing geweest bij de satebar. De sate geprobeerd. Was geen aanrader (in tegenstelling tot het vlees in zoetzure saus de dag ervoor). De rijst was echt slecht (alsof deze te lang voorverwarmd is in de magnetron). De kiploempia droop van het vet. En de bediening wederom niet vlot (waar de dame niet veel aan kon doen want ze stond alleen). Jammer. Gemiste kans.quote:Op donderdag 22 december 2016 20:29 schreef Mojo.jojo het volgende:
Waar?
Saighon caphe. Centraal station Amsterdam (ij-zijde)
Wanneer?
Vandaag
Wat at je?
Kiploempia's en rijst met spare ribs
Impressie?
Net zo lekker als bij hun filiaal boven de mc donalds bij Leidseplein. Bij CS ook afhaal mogelijk, wat ik gedaan heb en vervolgens in de trein gegeten.
Kosten?
14 euro.
Cijfer?
8,5
Aanwinst op CS.
De sate bar ernaast heb ik gister gegeten, ook prima, maar die waren nog aan het proefdraaien.
Juist ja. Als ik eerlijk ben vind ik het een zaak van niks en gerechten van niks, op de steak na die er lekker juicy uitziet. Eerdere gerechten had ik allemaal teruggestuurd,was opgestaan en weggegaan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:52 schreef golfer het volgende:
Waar: Restaurant de Vleeschouwerij in Heemstede.
Wanneer: 24-12-2016
Wat:
Restaurant de Vleeschouwerij doet z'n naam eer aan, want is ontstaan vanuit een slagerij (Ton de Wit) aan de overkant van de straat.
Echt een restaurant voor carnivoren.
Bistro-achtig ingericht. Vlotte leuke meisjes in de bediening.
[ afbeelding ]
Eerst wat lekker brood, genuttigd samen met een glas Chileens sauvignon blanc.
Daarna voor Bluezz de vitello tonato:
[ afbeelding ]
en voor mij de steak tartare:
[ afbeelding ]
Jammer dat ie niet met de hand gesneden was, maar duidelijk machinaal gemalen en dat gebakken eitje er bovenop sloeg nergens op. Moet natuurlijk gewoon alleen een eidooier zijn. Verder wel goed op smaak.
Bij de hoofdgerechten dronken wij een rode Spaande rioja.
Als hoofdgerecht voor Bluezz een Heemsteeds stoofpotje met aardappelpuree:
[ afbeelding ]
Voor mij een gegrilde Angusbeef ribeye met patat:
[ afbeelding ]
Jammer dat er geen goed steakmes bij geleverd werd. Moest nu wel erg mijn best doen om het vlees te snijden met het gewone bestek.
Gebruik makend van onze restaurantkaart waren we alles bij elkaar (inclusief de korting) 52 euro kwijt.
Prijs-kwaliteit:
7/10
Was een last-minute boeking met die restaurantkaart in het kader van B. en mijn 18-jarige jubileum waar we eigenlijk niks aan zouden doen.quote:Op zondag 25 december 2016 23:29 schreef Iwanius het volgende:
Ben ook oprecht verbaast dat je er heen bent gegaan gezien je eigen culinaire ervaringen, of speelde de prijs heel zwaar mee dit keer? Dan heb ik niks gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |