Dit moet goed komen.quote:
Nee hoor. Eerst drie weken detoxeren. 15 jaar lang 2 liter wijn moet er eerst uit.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Eerst drie weken detoxeren. 15 jaar lang 2 liter wijn moet er eerst uit.
Gelachen, bedankt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom verkloot jij alleen maar toics. Ben je trots op je negatieve geneuzel. Flikkerstraal toch ens en rot eind op man. Je bent nniet stoer. Je bent helemaal niks.
Toch heeft tong80 best gelijk wat dat betreft.quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:14 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gelachen, bedankt.![]()
Neem het niet zo serieus joh.
Je bent gewoon bloed irritantquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:14 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gelachen, bedankt.![]()
Neem het niet zo serieus joh.
Je bent zelf ook niet bepaald van onbesproken gedrag, maar goed,quote:
FF pissen dan!quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Eerst drie weken detoxeren. 15 jaar lang 2 liter wijn moet er eerst uit.
FF Pissenquote:
Ik stel daar een grote positieve bijdrage en briljante topics tegenover. En jij ?quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je bent zelf ook niet bepaald van onbesproken gedrag, maar goed,
2 liter per dag?quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Soms nog 6 blikjes bier.quote:
Als ik wakker werd. 8 uur of later. Ik stopte als het op was. Soms na 2 liter werd ik wakker en ging weer meer halen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Jezus. Hoe laat begon (of begin) je daar dan mee?
quote:Op dinsdag 1 november 2016 13:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik wakker werd. 8 uur of later. Ik stopte als het op was. Soms na 2 liter werd ik wakker en ging weer meer halen.
Daarom heet het verslavingquote:
Is ook een stukje gewenning denkquote:Op dinsdag 1 november 2016 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom heet het verslaving
Dus al die stoere ventjes met hun kroegverhalen één keer in de wek over hoeveel ze hebben gedronken. Ik besmuik me altijd.
Yep. En je wil steeds mer om in de roes te komen. Op het laatst was ik na 2 liter nog niet dronken. Ging ik gewoon winkelen en communiceren met mensen. Die merkten niksquote:
Hij je cynisme voor je gladjakker.quote:Op dinsdag 1 november 2016 13:54 schreef kanovinnie het volgende:
Is dat dat rock en roll leven waar je het altijd over hebt?
Was gewoon een oprechte vraag. Jij hebt het altijd over een rock en roll leven wat je gehad hebt. Ik vraag me af of dit daar ook bij hoorde.quote:
Zijn de consequentiesquote:Op dinsdag 1 november 2016 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was gewoon een oprechte vraag. Jij hebt het altijd over een rock en roll leven wat je gehad hebt. Ik vraag me af of dit daar ook bij hoorde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |