Nouja, Feyenoord heeft echt niks laten zien vanavond.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Je kunt veel beter dan dit.
Dan blijven er vast nog wel wat randfiguren over, maar goed dat de totale debielen en trolls ietsje minder wordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord wordt wel minder lijkt het. Pizzageit is zelfs erg rustig. Klaas al wel. Alleen Sunnieboy nog
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan blijven er vast nog wel wat randfiguren over, maar goed dat de totale debielen en trolls ietsje minder worden
Daar geven die mensen weinig neuks om denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die bij een 1-0 het stadion vroegtijdig verlaten. Die gun je nog een onmeunig goede 2-0.
Dat krijg je ook met een arbeiderssport en seizoenskaartprijzen van 200-300 euro per seizoen. De clubs waar het er normaal aan toe gaat zijn in de minderheid (denk aan een Heerenveen). Feyenoord, Utrecht, Ajax, PSV, NAC, Cambuur, Go Ahead, Roda, Ado, De Graafschap, Waalwijk, Twente, Heracles, Willem II, dan noem ik zomaar even een paar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij Ajax, Feyenoord en PSV lopen zeer veel debielen rond helaas
Zelfs Badder is nu rustig of het komt omdat ik hem nog geblokkeerd hebquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan blijven er vast nog wel wat randfiguren over, maar goed dat de totale debielen en trolls ietsje minder worden
SPOILER: dartsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Zag vanavond een postje geloof ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zelfs Badder is nu rustig of het komt omdat ik hem nog geblokkeerd heb
Jij bent er helemaal niet. Lekker makkelijk scoren ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die bij een 1-0 het stadion vroegtijdig verlaten. Die gun je nog een onmeunig goede 2-0.
Die NEC-fan is ook weg. Voor de liefhebbers heb ik nog een leuke variatie gemaaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:36 schreef Pascalus het volgende:
Jammer dat de gebroeders Anker uit de OP weg zijn
Roda en RKC, wat doen die hier?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat krijg je ook met een arbeiderssport en seizoenskaartprijzen van 200-300 euro per seizoen. De clubs waar het er normaal aan toe gaat zijn in de minderheid (denk aan een Heerenveen). Feyenoord, Utrecht, Ajax, PSV, NAC, Cambuur, Go Ahead, Roda, Ado, De Graafschap, Waalwijk, Twente, Heracles, Willem II, dan noem ik zomaar even een paar.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Hou dit lekker bij het daarvoor bestemde topic.SPOILER: dartsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |