doe effe normaal gekquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:51 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Pascalus en ik JUICHEN
Ja god is sunrijst er niet en dan doe je ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het stadion geeft me trouwens echt het gevoel dat de treinen niet rijden.
God wat leeg.
Net je moeder op een regenachtige maandagmiddagquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
God wat leeg.
JR moet het bij got genot houdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als het aan jr had gelegen stond Sink daar dit seizoen.
Nouja, op maandagnacht is dat niet zo, heb ik de meest recente keer met eigen ogen gezien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Net je moeder op een regenachtige maandagmiddag
vind het nog meevallen, de Arena is meestal nog leger dan nuquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
God wat leeg.
Het is wel echt net het Gelredome zo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja god is sunrijst er niet en dan doe je dit
Heb ook het idee dat er veel mensen zijn die hun seizoenskaart kopen voor 4 thuiswedstrijden en voor de rest niet komen. Maarja, wat doe je eraan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
God wat leeg.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, op maandagnacht is dat niet zo, heb ik de meest recente keer met eigen ogen gezien.
Dit zijn beelden die ik niet graag wil herinneren.
Madquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel echt net het Gelredome zo.
Dat vind ik nog wel wat overdreven wat niet wegneemt dat hij belangrijk isquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het belang van Ziyech begint gelijkenissen te vertonen met zijn periode bij Twente.
heel erg belangrijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel wat overdreven wat niet wegneemt dat hij belangrijk is
Alleen mist Twente hem nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het belang van Ziyech begint gelijkenissen te vertonen met zijn periode bij Twente.
Jij ook, maar daar moeten we het ook altijd mee doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Koolwijk is een lachwekkend figuur.
Jij hebt Sanchez in de mennetsjur, vermoed ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax wint moeten ze wel de nul houden
En als ze dat niet doen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax wint moeten ze wel de nul houden
Ik heb voorlopig best een aardige manager. Helaas besloot Twente te verneuken, maar iedereen met verstand heeft of Unal, of Celina.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt Sanchez in de mennetsjur, vermoed ik
Of doet er niet aan meequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig best een aardige manager. Helaas besloot Twente te verneuken, maar iedereen met verstand heeft of Unal, of Celina.
Dan moeten ze de nul niet houden.quote:
Ach, straks over een wedstrijd of 5 dan lukt het toevallig wel een keertje en maakt hij een mooie goal.quote:
Hij kan goed rennen, dat is het enige volgens mij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
hij kan goed voetballen, jammer dat ie geen enkel inzicht heeft.
Jij dus niet. Hersenloze manquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig best een aardige manager. Helaas besloot Twente te verneuken, maar iedereen met verstand heeft of Unal, of Celina.
Ik heb ze allebei.quote:
Dat kon Rommedahl ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hij kan goed rennen, dat is het enige volgens mij.
Daar hebben ze in Amsterdam wel ervaring mee.quote:
Die liep vooral de parkeerplaats op.quote:
Goedmakertje voor Ajax - Utrecht.quote:
Daar zijn ze in Eindhoven nog steeds boos omquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Amsterdam wel ervaring mee.
Terwijl het niet eens uitmaakte.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daar zijn ze in Eindhoven nog steeds boos om
En als ze niet boos zijn om Makkelie zijn ze weer boos dat het altijd afvallige Nederlanders zullen blijven. Altijd wat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daar zijn ze in Eindhoven nog steeds boos om
Ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
zouden ze in Eindhoven weer helemaal MAD worden?
Neemt ze altijd, als hij speeltquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:04 schreef PSVCL het volgende:
De jong wordt elk week zo naar beneden getrokken ,krijgt ze nooit mee.
Die gaat ook wekelijks om nog minder liggen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:04 schreef PSVCL het volgende:
weer een kado van makkaliquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:03 schreef Smoofie het volgende:
Waarom staat younes erin? En wat is dit voor pingel
En die strafschop?quote:
12 op 12 tot nu, ik zal maar niet refereren naar hoeveel penalty's PSV voor dat aantal doelpunten nodig zou hebben.quote:
PIEP PIEPquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:04 schreef PSVCL het volgende:
Alsof PSV geholpen wordt met een penaltyquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:04 schreef PSVCL het volgende:
Dat gevoel heb je al snel na die eerste helft natuurlijkquote:
Verhaar had ook 5 op 5. Gaat of je in de wedstrijd zitquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
12 op 12 tot nu, ik zal maar niet refereren naar hoeveel penalty's PSV voor dat aantal doelpunten nodig zou hebben.
Klaassen neemt ze al weken goed.quote:
Daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Alsof PSV geholpen wordt met een penalty
Maar Schöne staat boven Klaassen, ook dit seizoen. Klaassen nam ze alleen als Schöne niet speeldequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klaassen neemt ze al weken goed.
Ik kan me nog wel een onterechte 1-1 herinneren tegen Ajax van een club die voorlaatste stond.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:06 schreef Pascalus het volgende:
Het wordt tijd voor de onterechte 1-1 van Excelsior
Miste nog in Griekenlandquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klaassen neemt ze al weken goed.
Welke wissel zou jij doen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:06 schreef Smoofie het volgende:
Bosz is echt zo een watje, durf te wisselen eikel
90e minuutquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:06 schreef Pascalus het volgende:
Het wordt tijd voor de onterechte 1-1 van Excelsior
Oja, oke, terecht dat Schone hem nam dan.quote:
Niemand zit echt in de wedstrijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:05 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Verhaar had ook 5 op 5. Gaat of je in de wedstrijd zit
Dat valt toch reuze mee?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom gaat het hier over teams die niet spelen en niet meedoen om de prijzen?
Ik zie Traore af en toe prima meeverdedigenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Younes en klaassen. Traore mag ook wel eens meer ibzet tonen
Ze proberen een mooiere passing map te creëren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom spelen ze allemaal mensen aan in de dekking?
Wat liefquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze proberen een mooiere passing map te creëren.
Aanvalled...zo vaak is hij traag of staat hij verkeerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Traore af en toe prima meeverdedigen
die scoort zo nogquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Klaassen zoals altijd onzichtbaar en hinderlijk voor de ploeg
Dat valt ook wel weer meequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:10 schreef franske19 het volgende:
Mannen hebben er geen zin in. Echt een de Boer wedstrijdje vandaag.
Maar hij is altijd het eerste op het veld bij de warming upquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Klaassen zoals altijd onzichtbaar en hinderlijk voor de ploeg
Leuke.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:10 schreef Pascalus het volgende:
De halve Arena wil Nouri
(de andere helft is leeg xd)
Ja eigenlijk wel. Alleen 1 psv fan.quote:
man man man geef die band dan aan Heikoquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Maar hij is altijd het eerste op het veld bij de warming up
Aanvoerdersband
Gewoon z'n posts wegfilterenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:12 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoop niet dat Sunri5e ziet dat Nouri erin komt anders krijgen we allemaal "Nouri is beter dan Messi" onzin in dit topic.
Niet het Ajax topic. Want tete en riedewald bankenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Boszgod.
Leest gewoon mee met Smoofie.
Tete moeten ze alleen niet in de opbouw aanspelen. Wat. was. dat. slecht. woensdag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet het Ajax topic. Want tete en riedewald banken
Het Ajaxtopic is dan ook een vergaarbak voor pure aids waar je beter niet kunt komen de laatste tijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In het Ajax topic posten alleen maar gekken. In het Feyenoordtopic ook trouwens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben ook opgehouden met dat hele Ajaxtopic. Schei uit, niks meer aan te reddenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
In het Ajax topic posten alleen maar gekken. In het Feyenoordtopic ook trouwens.
Die had er ook totaal geen zin in volgens mijquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tete moeten ze alleen niet in de opbouw aanspelen. Wat. was. dat. slecht. woensdag.
Alleen maar veilig de prutsende AEG aanspelen die heel dicht bij hem speelde.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die had er ook totaal geen zin in volgens mij
`quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:17 schreef Brammess het volgende:
Koolwijk kan een moord plegen en er mee wegkomen.
Nou ga je gang, ouwe reusquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat overweeg ik bij Mex en een mod ook te doen soms
En standaard even klagen dat het tempo hoger moetquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron de Rijk zit volgens mij liever bij een guur kunstgrasveld van Excelsior te kijken hoe ze ploeteren tegen Roda JC. Lekker in een safespace allemaal risicoloos voetbal spelen, geen vermaak voor de kijker, lekker communistisch, wat een leven.
Ben je niet aan het genieten dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Ik hoop dat er niet al te veel blessuretijd bij komt
Ik moet schijtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:23 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ben je niet aan het genieten dan?
Schijten op Ajax, altijd goed.quote:
We worden niet bepaald verwend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Ik hoop dat er niet al te veel blessuretijd bij komt
Ik ken de strugglequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik maak me nu puur druk om het commentaar van Ron de Rijk.
nou nou nouquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
In concentratiekampen hadden ze het beter.
Is het ook, is het niet dat de club die jij aanhangt ook redelijk voorop staat op dat soort lijstjes met die godsgruwelijkvervelende stadionspeaker waar je bijna moordneigingen van krijgt als je hem aanhoort. Die vent is nog irritanter dan Sylvana.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, kan ik veilig zeggen dat ik Heracles een van de grootste kutclubs van Nederland vind.
Sfeerloze bende.
Die van Roda is nog oneindig veel ergerquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is het ook, is het niet dat de club die jij aanhangt ook redelijk voorop staat op dat soort lijstjes met die godsgruwelijkvervelende stadionspeaker waar je bijna moordneigingen van krijgt als je hem aanhoort. Die vent is nog irritanter dan Sylvana.
De vorige stadionspeaker was een stuk beter inderdaad. Maar PSV en Ajax zijn bij thuiswedstrijden echt sfeerloos voor zulke grote clubs, ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is het ook, is het niet dat de club die jij aanhangt ook redelijk voorop staat op dat soort lijstjes met die godsgruwelijkvervelende stadionspeaker waar je bijna moordneigingen van krijgt als je hem aanhoort. Die vent is nog irritanter dan Sylvana.
Ongezien PSV.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:27 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet niet wie treuriger was vanavond, PSV of Ajax.
Wat denk je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe kan een mens in slaap tyfen ?
Ben daar nog niet geweest maar ik ben in ieder geval gewaarschuwd. Die moet dan wel heel erg zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die van Roda is nog oneindig veel erger
Nouja, ik oordeel alleen op basis van wat ik op tv zie maar wat een verschrikkingquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben daar nog niet geweest maar ik ben in ieder geval gewaarschuwd. Die moet dan wel heel erg zijn.
Als je maar niet Bosz de schuld geeft, mag je van mij de boel kapot ranten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Das gewoon de 1-1wat is Ajax toch dramatisch.
Feyenoord.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:27 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet niet wie treuriger was vanavond, PSV of Ajax.
DANKEEquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die van Roda is nog oneindig veel erger
oh ja, nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zichzelf van een schuurtje gooien
Zou knapper zijn als je er nu nog in komt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:29 schreef Pascalus het volgende:
de eerste mensen gaan al het stadion uit
Het wordt weer eens tijd om quotes zo in de periode Liefering-Ajax te zoeken over onoverbrugbare achterstanden en onderkant linkerrijtje in de winterstopquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je maar niet Bosz de schuld geeft, mag je van mij de boel kapot ranten.
Jij mag zeggen wat je wil, ouwe reusquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een ADHD-voetbal. Mag ik het zo zeggen?
6-0 bij paokquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het wordt weer eens tijd om quotes zo in de periode Liefering-Ajax te zoeken over onoverbrugbare achterstanden en onderkant linkerrijtje in de winterstop
Doe even normaal man. Tegen Excelsior.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog zes minuten zweet tussen de bilnaad overleven.
Dat mag jij, Mart.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een ADHD-voetbal. Mag ik het zo zeggen?
De angst bij een 1-0 blijft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe even normaal man. Tegen Excelsior.
Ach, ja. Zolang je clubtopics links laat liggen gaat het allemaal nog wel behalve bij onderlinge wedstrijden ofzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij Ajax, Feyenoord en PSV lopen zeer veel debielen rond helaas
As je niet schiet, dan ken je niet scorenquote:
Feyenoord wordt wel minder lijkt het. Pizzageit is zelfs erg rustig. Klaas al wel. Alleen Sunnieboy nogquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, ja. Zolang je clubtopics links laat liggen gaat het allemaal nog wel behalve bij onderlinge wedstrijden ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |