doe effe normaal gekquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:51 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Pascalus en ik JUICHEN
Ja god is sunrijst er niet en dan doe je ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het stadion geeft me trouwens echt het gevoel dat de treinen niet rijden.
God wat leeg.
Net je moeder op een regenachtige maandagmiddagquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
God wat leeg.
JR moet het bij got genot houdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als het aan jr had gelegen stond Sink daar dit seizoen.
Nouja, op maandagnacht is dat niet zo, heb ik de meest recente keer met eigen ogen gezien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Net je moeder op een regenachtige maandagmiddag
vind het nog meevallen, de Arena is meestal nog leger dan nuquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
God wat leeg.
Het is wel echt net het Gelredome zo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja god is sunrijst er niet en dan doe je dit
Heb ook het idee dat er veel mensen zijn die hun seizoenskaart kopen voor 4 thuiswedstrijden en voor de rest niet komen. Maarja, wat doe je eraan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
God wat leeg.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, op maandagnacht is dat niet zo, heb ik de meest recente keer met eigen ogen gezien.
Dit zijn beelden die ik niet graag wil herinneren.
Madquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel echt net het Gelredome zo.
Dat vind ik nog wel wat overdreven wat niet wegneemt dat hij belangrijk isquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het belang van Ziyech begint gelijkenissen te vertonen met zijn periode bij Twente.
heel erg belangrijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel wat overdreven wat niet wegneemt dat hij belangrijk is
Alleen mist Twente hem nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het belang van Ziyech begint gelijkenissen te vertonen met zijn periode bij Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |