Even optimistisch als altijd. Doe je die opleiding tot hackerstuig nog? Alles op de rails?quote:
Behalve dat zijn nieuwe badkamer een soort Cliffs of Dover schijnt te zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:40 schreef timmmmm het volgende:
Geen buurtkinderen gestoken, geen deuren ingeschopt, blij met je nieuwe huis etc
checkquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:40 schreef Uccie het volgende:
hebben we nog een vergeten ster voor de OP...Hans van der Togt!
Het is een beetje aangepast naar de verlengde versie. Maar die papieren zijn alleen nodig voor een beter inkomen of eigen bedrijf, of voor dat laatste niet eens perse. Als ambtenaar werken verdient te weinig in deze bizz.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Even optimistisch als altijd. Doe je die opleiding tot hackerstuig nog? Alles op de rails?
Heb ik bang gemaakt.quote:
Of hij is kerstliedjes luisterenquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een soort foute uur en luister nu dit
In Spaarnwoude?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:08 schreef d4v1d het volgende:
Volgensmij is het het idee dat ik over 8 maanden met collega's een mudrun ga doen
Ik ben het er nog niet mee eens, maar collega's staan d'r op dat ik mee doe
Bekijk het positief, je hebt 8 maanden om een nieuwe baan te vinden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:08 schreef d4v1d het volgende:
Volgensmij is het het idee dat ik over 8 maanden met collega's een mudrun ga doen
Ik ben het er nog niet mee eens, maar collega's staan d'r op dat ik mee doe
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bekijk het positief, je hebt 8 maanden om een nieuwe baan te vinden.
Ik schop je er wel overheen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:10 schreef d4v1d het volgende:
Maar ik kan echt niet 12 kilometer rennen en over obstakels heen hoor
je kan trainen met Fokkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:10 schreef d4v1d het volgende:
Maar ik kan echt niet 12 kilometer rennen en over obstakels heen hoor
RIP d4v1dquote:
Zo'n mudrun is wel ultiem voor teambuilding. Gewoon doen, terug naar de oertijd.. als een fucking viking helemaal los en lekker door de modder en stuk gaan.quote:
Doe je mee? Gaan we David slopen. Gaan wij gewoon als Team FOK!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:15 schreef timmmmm het volgende:
ik heb gehoord dat we gaan trainen voor een mudrun?
Als je dichterbij zou wonen voor gezamelijke training, had ik het gedaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe je mee? Gaan we David slopen. Gaan wij gewoon als Team FOK!
Mijn innerluxepop says noquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo'n mudrun is wel ultiem voor teambuilding. Gewoon doen, terug naar de oertijd.. als een fucking viking helemaal los en lekker door de modder en stuk gaan.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe je mee? Gaan we David slopen. Gaan wij gewoon als Team FOK!
Waar wij tot onze enkels in de modder staan, zou jij ook meteen tot je middel onder staan. Is niet echt eerlijkquote:
Dat ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar wij tot onze enkels in de modder staan, zou jij ook meteen tot je middel onder staan. Is niet echt eerlijk
Ik ken wel wat jongens bij je in de buurt die je kunnen helpen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je dichterbij zou wonen voor gezamelijke training, had ik het gedaan
Ik weet ook wel wat mensen te vindenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ken wel wat jongens bij je in de buurt die je kunnen helpen.
Die ja, die hebben een leuke hindernisbaan, Hollandia heet die. Kan je prima los op gaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet ook wel wat mensen te vinden
Je moet Uccie er gewoon doorheen slepenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar wij tot onze enkels in de modder staan, zou jij ook meteen tot je middel onder staan. Is niet echt eerlijk
Op de schouders nemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je moet Uccie er gewoon doorheen slepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |