Heel veel sterkte!
  Heel veel sterkte!  

Euhm.. misschien niet om 23.15 uur. Naast ons in bed gelegd en sliep na 10 seconden weer
 Euhm.. misschien niet om 23.15 uur. Naast ons in bed gelegd en sliep na 10 seconden weer   

Dit! Hij wil NIET in de wandelwagen. Niet vooruit kijkend, niet achteruit kijkend.quote:Op woensdag 2 november 2016 16:01 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind de drama-momenten eigenlijk vooral leuk om te lezen en herkenbaar.De buggy-planking bijvoorbeeld, en het dramatisch zichzelf op de grond gooien als ze iets niet mogen, waarbij de dreumes vervolgens ook z'n kop stoot en dat voor nog meer drama zorgt, enz.

Lichtjes en glittersquote:Op woensdag 2 november 2016 16:19 schreef Malteser het volgende:
Over wandelwagen gesproken: wij wandelden net samen naar het tuincentrum. Twix keek zijn ogen uit op de Kerstafdeling en heeft ook nog een dik kwartier ademloos gekeken naar het opgebouwde Kerstdorp. Kortom, ons uitje voor de komende weken is geregeld!

Ja! Check! Dat hebben we hier ook allemaal. Deze fase gaat nog even duren dus?quote:Op woensdag 2 november 2016 16:01 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind de drama-momenten eigenlijk vooral leuk om te lezen en herkenbaar.De buggy-planking bijvoorbeeld, en het dramatisch zichzelf op de grond gooien als ze iets niet mogen, waarbij de dreumes vervolgens ook z'n kop stoot en dat voor nog meer drama zorgt, enz.

En vooral leuk om te van jou te lezen nu IMA, want ik wil al een week posten of je er nog was
  En vooral leuk om te van jou te lezen nu IMA, want ik wil al een week posten of je er nog was  Mijn telepathische gedachten zijn gelukkig wel overgekomen
 Mijn telepathische gedachten zijn gelukkig wel overgekomen   

En toen we naar huis gingen meldde J "Kippie. Hek. Bofuop. Abei". (Er zaten buiten twee kippen op het hek) Lieten we de leidsters flabbergasted achter
 En toen we naar huis gingen meldde J "Kippie. Hek. Bofuop. Abei". (Er zaten buiten twee kippen op het hek) Lieten we de leidsters flabbergasted achter  

Aw liefquote:Op woensdag 2 november 2016 17:53 schreef Mineola het volgende:
Ik vind álles leuk om te lezen want allemaal kindjes van dezelfde leeftijd met zoveel verschillende interesses en featuresEn vooral leuk om te van jou te lezen nu IMA, want ik wil al een week posten of je er nog was

hoe is het bij jullie
 hoe is het bij jullie  

Ja, nou ja, ik denk dat een beetje rekening houden met elkaar geen kwaad kan op zich. Met de opschepcultuur valt het hier wel mee denk ik ja. Dat is op FB soms wel anders... Laatst zag ik ook een post van iemand a la 'kijk eens wat lief, mijn kind doet *dit*' en als reactie zoiets als 'oh ja leuk hoor! Die van mij kan dat al 2 maanden'quote:Op woensdag 2 november 2016 14:54 schreef Mariposas het volgende:
Ludann, ik vind niet dat jij moet omgaan met de onzekerheid van anderen of daar rekening mee moet houden. Althans, niet hier. Ik vind overigens ook niet dat hier bijvoorbeeld een opschep-cultuur heerst ofzo.

Ja, dit.quote:Op woensdag 2 november 2016 17:53 schreef Mineola het volgende:
Ik vind álles leuk om te lezen want allemaal kindjes van dezelfde leeftijd met zoveel verschillende interesses en featuresEn vooral leuk om te van jou te lezen nu IMA, want ik wil al een week posten of je er nog was

Ik gebruik hem maar weinig, maar als ik hem tevoorschijn haal dan probeert ze er meteen in te klimmen. Maar in de supermarkt wil ze er vervolgens wel weer uit dan om lekker alle schappen overhoop te trekken.
 Ik gebruik hem maar weinig, maar als ik hem tevoorschijn haal dan probeert ze er meteen in te klimmen. Maar in de supermarkt wil ze er vervolgens wel weer uit dan om lekker alle schappen overhoop te trekken.

Hahaha dat doet A ook als onze kat op mijn schoot zit. Dat. Kan. Echt. Niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 17:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik hield net even de baby van een vriendin vast. HOE DURF JE MAMA! Sjaak stond aan mijn benen te stervende-zwanen, het was ver-schrikkelijk! Dreumes? Hoezo...
Ik ben blij dat hij nog steeds geen 'nee' kan zeggen

dacht ook dat dat wel minder interessant zou worden na een paar dagen
 dacht ook dat dat wel minder interessant zou worden na een paar dagen 

Dat lijkt me een goed idee Jagar. Heb je enig idee waar je heenkunt met dit probleem? Ga je naar de huisarts? Want er is niet zoiets als een consultatiebureau he?quote:Op donderdag 3 november 2016 09:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik doe hetzelfde als kris. Al hebben we hier niet zo heel veel driftbuien.
Ik ga op zoek naar hulp bij het slapen. Zoals het nu gaat kan het niet meer. Vannacht sliep hij van 19.00, 23.00, 02.00, 04.00 (wakker tot 05.30) en 06.30. Gelukkig wel uitgeslapen tot 7.45, maar dit is niet meer leuk, zeker niet omdat ik aan het werk ben en m'n concentratie moet vinden....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |