Pff, zeg dat! Slaap doet echt goed. Het zal nog wel een paar weken duren voordat ik echt goed bijgeslapen ben, ik duik er de meeste avonden nog vroeg in. Maar het verschil is al duidelijk merkbaar! Uit eten gaan na een dagje Artis was eerst echt uitgesloten.quote:Op zondag 30 oktober 2016 08:37 schreef geppie het volgende:
Fijn om te lezen zeg! Wat knap je er van op he als ze het truukje eenmaal een beetje doorkrijgen?!

Ik heb vanmiddag ook al plannen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 08:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Haha, helaas kunnen we niet deze ochtend. En het is te ver weg voor een middagje.

Wij ook! Zondag dan, de andere dagen kunnen we niet. We appen wel evenquote:Op zondag 30 oktober 2016 08:47 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook al plannen.
Maar volgende week vrijdag, zaterdag of zondag kan ik wel.
 (en als andere mensen mee willen, dan kan dat he!).
 (en als andere mensen mee willen, dan kan dat he!).

Heerlijk is dat, he. Je wordt er weer meer mens van, weet ik uit ervaring. En ergens las ik dat je weer sporen-van kunt eten, dat is ook fijn! Hoe staat het met Wolk, kan zij ook al weer wat meer eten of hebben jullie dat nog niet geprobeerd?
 Heerlijk is dat, he. Je wordt er weer meer mens van, weet ik uit ervaring. En ergens las ik dat je weer sporen-van kunt eten, dat is ook fijn! Hoe staat het met Wolk, kan zij ook al weer wat meer eten of hebben jullie dat nog niet geprobeerd?  maar vriend vond hem leuk en J vindt hem geweldig. Nu hoor ik dus steeds "reessssauto tenku!"
 maar vriend vond hem leuk en J vindt hem geweldig. Nu hoor ik dus steeds "reessssauto tenku!"   

Zolang kind er blij van wordt en het niet al te veel herrie maakt haal ik dat soort dingen ook wel in huis. Gelukkig vindt ze tot nu toe haar boekjes en houten puzzels/vormenstoof interessanter dan wat dan ook.
 Zolang kind er blij van wordt en het niet al te veel herrie maakt haal ik dat soort dingen ook wel in huis. Gelukkig vindt ze tot nu toe haar boekjes en houten puzzels/vormenstoof interessanter dan wat dan ook.  

en mijn regel is altijd om nooit een slapend kind wakker te maken
 en mijn regel is altijd om nooit een slapend kind wakker te maken  

Papa vindt hem eigenlijk ook wel heel erg leuk.
 Papa vindt hem eigenlijk ook wel heel erg leuk.  voor degelijke slapies voor LuDann & man & Wolk! Zo fijn voor jullie...!
 voor degelijke slapies voor LuDann & man & Wolk! Zo fijn voor jullie...!   

Hopelijk zet dit nu door! Heb je een idee hoe het komt?
 Hopelijk zet dit nu door! Heb je een idee hoe het komt? ) die de klok-memo niet gehad hebben
 ) die de klok-memo niet gehad hebben 
 Doet ze overigens meestal wel op vrije dagen.
 Doet ze overigens meestal wel op vrije dagen. 
  succes met je dreumes!
 succes met je dreumes! 
 brengt tenminste wat kleur in huis!
 brengt tenminste wat kleur in huis! 
 " Ik reken 'm goed!
 " Ik reken 'm goed!   

(en omg je taarten! Het is dat manlief een notenallergie heeft...)
 (en omg je taarten! Het is dat manlief een notenallergie heeft...) 

Hier snapt ze hem ook nog niet helemaal en mijn lijf ook niet trouwens
 Hier snapt ze hem ook nog niet helemaal en mijn lijf ook niet trouwens 

ziet eruit als een heerlijke dag!
 ziet eruit als een heerlijke dag!  Alex heeft een bui die al de hele ochtend duurt. Hij moest net een schone luier want poep, ik kwam boven met hem (in de badkamer verschonen heeft de grootste kans op slagen tegenwoordig) en hij begon al zo te brullen toen we daar binnen kwamen dat ik hem iets te grof neerzette
 Alex heeft een bui die al de hele ochtend duurt. Hij moest net een schone luier want poep, ik kwam boven met hem (in de badkamer verschonen heeft de grootste kans op slagen tegenwoordig) en hij begon al zo te brullen toen we daar binnen kwamen dat ik hem iets te grof neerzette  waardoor hij met zijn bovenlip denk ik langs mijn been/knie veegde, waardoor hij zijn lipriempje geloof ik iets langer maakte
 waardoor hij met zijn bovenlip denk ik langs mijn been/knie veegde, waardoor hij zijn lipriempje geloof ik iets langer maakte  dat bloedde flink. Inmiddels zit ik met hem een stuk chocola te delen, omdat tijdens het uitspoelen van zijn kleding hij blijkbaar een pompje handzeep te pakken heeft gekregen, waar al een hele uitgeveegde klodder van op de grond lag, dus kans dat hij er wat van heeft opgegeten
 dat bloedde flink. Inmiddels zit ik met hem een stuk chocola te delen, omdat tijdens het uitspoelen van zijn kleding hij blijkbaar een pompje handzeep te pakken heeft gekregen, waar al een hele uitgeveegde klodder van op de grond lag, dus kans dat hij er wat van heeft opgegeten  gifwijzer zegt dat ik hem iets vets moet geven dus dit
 gifwijzer zegt dat ik hem iets vets moet geven dus dit  

dus die zat al aangekleed en wel om half 7 beneden
 dus die zat al aangekleed en wel om half 7 beneden  
  die vond het zelf eigenlijk wel fijn, want veel chilltijd. Ik heb zomer nodig geloof ik
 die vond het zelf eigenlijk wel fijn, want veel chilltijd. Ik heb zomer nodig geloof ik  

. Ging alleen gisteren wat minder goed naar bed in de avond. Maar dat kan altijd wel eens.
. Ging alleen gisteren wat minder goed naar bed in de avond. Maar dat kan altijd wel eens. 

ehhh ik heb maar wat geprobeerd!quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:40 schreef Vieve6 het volgende:
Leuke foto's kwak! Die discodip taart ziet er leuk uit zeg!! Heb je daar een receptje van?
Oh Pinquit! Dat klinkt inderdaad niet echt als een goede dag tot nu toe! Hopelijk is de middag beter! Even wandelen in het zonnetje miss?
L was gisteren half 8 wakker en vandaag half 9. Prima dus. Ging alleen gisteren wat minder goed naar bed in de avond. Maar dat kan altijd wel eens.
Jagar Hoe is het met T?
 oh en zet de taart in een bak met een hoge rand. dat zal helpen. gewoon strooien op de zijkant gaat niet dus ik moest er handen tegenaan duwen
 oh en zet de taart in een bak met een hoge rand. dat zal helpen. gewoon strooien op de zijkant gaat niet dus ik moest er handen tegenaan duwen 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |