SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Huilen Calimero.
Misschien maar weer de finale over twee wedstrijden spelen, gewoon omdat het kan.![]()
![]()
Jammer dat we maar drie keer mogen wisselen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:32 schreef skysherrif het volgende:
Tete, Bazoer, Cerny, Cassierra, vd beek, nouri....
Wanne bankOh.![]()
Sinkgraven*quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Typisch weer dat jij Sinkgrave een goede back vind
En ja ik vind hem het prima doen op linksback, al had ik het ook niet achter hem gezocht.Oh.![]()
Dat zagen we tegen Feyenoord ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven*
En ja ik vind hem het prima doen op linksback, al had ik het ook niet achter hem gezocht.
Bosz hardleerss. Riedewald en tete godenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Tegen Feyenoord speelde hij prima op zijn fout in de eerste helft na. Een fout waar hij hopelijk van leertquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zagen we tegen Feyenoord ja.
Bosz hardleerss. Riedewald en tete goden
Oh.![]()
Megafoon is er weer hoor
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Nee. Verdedigend is het nietsquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord speelde hij prima op zijn fout in de eerste helft na. Een fout waar hij hopelijk van leertAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dit moet haast de meest slechte helft zijn die ik ooit gezien heb. Het is dat Excelsior er ook geen ene kut van kan, maar anders kom je hier niet mee weg. Echt niemand heeft er zin in, Ziyech nog wel voor op.![]()
Wat een drama, niks lukt. Passing is echt drama, zelf van Schone en Ziyech.
Dijks laat weer eens zien waarom die niet(!) in de basis hoort.
2e helft: Cerny voor Traore
Nouri voor KlaassenHey![]()
Valt wel mee, ik zie hem vaak genoeg de bal daar veroveren. Het is niet perfect, maar dat kan hij nog wel leren.quote:Oh.![]()
Ik snap die schoten van Ziyech van veel te grote afstand niet. Hou die bal lekker daar tot er iemand de 16 in gaat lopenOh.![]()
Van Duinen had Excelsior op 0-1 moeten zetten. Door een dek- en communicatie fout van zowel Viergever als Sanchez.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:37 schreef TheArt het volgende:
Dit moet haast de meest slechte helft zijn die ik ooit gezien heb. Het is dat Excelsior er ook geen ene kut van kan, maar anders kom je hier niet mee weg. Echt niemand heeft er zin in, Ziyech nog wel voor op.Hey![]()
Drama, hopen op een frisse tweede helft..As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Wat zijn ze teringslecht, godverdomme zeg. Je verlangt gewoon bijna terug naar Frank. Fucking oogaids.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wat een heerlijke goal.
Het begon allemaal bij Viergever, tot nu toe de beste speler van Ajax deze wedstrijd.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik snap die schoten van Ziyech van veel te grote afstand niet. Hou die bal lekker daar tot er iemand de 16 in gaat lopen![]()
![]()
Ik snap het welquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik snap die schoten van Ziyech van veel te grote afstand niet. Hou die bal lekker daar tot er iemand de 16 in gaat lopengr gr![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik snap die schoten van Ziyech van veel te grote afstand niet. Hou die bal lekker daar tot er iemand de 16 in gaat lopen
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Mooie jinxquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik snap die schoten van Ziyech van veel te grote afstand niet. Hou die bal lekker daar tot er iemand de 16 in gaat lopenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Het spel is echt nog steeds ronduit kut.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik snap die soloacties van Traore niet. Speel die bal lekker over naar iemand die de 16 inlooptgr gr![]()
Wie moet er van jullie in het doel staan zodra Krul fit is? Vind Onana een erg sterke indruk maken al wekenlang.Hey![]()
Wel een verschil, die zullen niet met 11 man achterin hangen denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:01 schreef Themeparktommy het volgende:
En dit speelt donderdag tegen Celta?![]()
Celta zal gezien de stand van de poule met een nederlaag geen genoegen nemen. Dus denk het ook niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:03 schreef coronatus het volgende:
[..]
Wel een verschil, die zullen niet met 11 man achterin hangen denk ik.Hey![]()
Onana lekker laten staanquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:03 schreef Dakterras het volgende:
Wie moet er van jullie in het doel staan zodra Krul fit is? Vind Onana een erg sterke indruk maken al wekenlang..
Voetbal is al drie competitiewedstrijden echt niet om aan te zien.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Omdat er geen prijs is aan het einde van het seizoen voor 'meest gevulde stadion'. Dat soort huldigingen laten we wel over aan de havenarbeiders die overal een prijs van willen maken.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Echt best was het niet, maar de tweede helft was wel iets beter dan de eerste. Drie punten zijn weer binnen zullen we maar zeggen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
en dat is in principe waar je het kampioenschap mee kan winnen
3 punten lekker in Amsterdam en op naar naar de EL!![]()
Gelukkig raakte hij die bal net wel even goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik snap die schoten van Ziyech van veel te grote afstand niet. Hou die bal lekker daar tot er iemand de 16 in gaat lopenVerder ook maar matig, net als heel Ajax
Oh.![]()
Slechtste wedstrijd tot nu toe dit seizoen. Wat een drama.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wat een rare argumentatie om je eigen clubje niet te willen steunen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Omdat er geen prijs is aan het einde van het seizoen voor 'meest gevulde stadion'. Dat soort huldigingen laten we wel over aan de havenarbeiders die overal een prijs van willen maken.blablablabla![]()
Vond Cerny wel ok invallen, wel zaadpot verder. Snel vergeten dit.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Willem II thuis was nog slechter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Slechtste wedstrijd tot nu toe dit seizoen. Wat een drama.Oh.![]()
Ajax heeft nu eenmaal veel seizoenkaarthouders die maar voor een paar belangrijke potjes komen in een jaar, en dan niet op zaterdagavond naar Excelsior-thuis willen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een rare argumentatie om je eigen clubje niet te willen steunen.
Ajax zou er goed aan doen om het systeem van Bayern in te voeren dat je een minimaal aantal wedstrijden aanwezig moet zijn op je seizoenkaart, anders mag je hem niet verlengen.Oh.![]()
Ja of kaartjes in de losse verkoop flink goedkoop maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft nu eenmaal veel seizoenkaarthouders die maar voor een paar belangrijke potjes komen in een jaar, en dan niet op zaterdagavond naar Excelsior-thuis willen.
Ajax zou er goed aan doen om het systeem van Bayern in te voeren dat je een minimaal aantal wedstrijden aanwezig moet zijn op je seizoenkaart, anders mag je hem niet verlengen.
Maarja daar dupeer je dan ook weer mensen mee die de volle mep hebben afgetikt
blablablabla![]()
Dan blijven nog steeds al die lege plekken als de seizoenskaarthouders niet komen opdagen natuurlijk. Niet dat ik daar veel over te zeggen heb, aangezien ik er zelf nauwelijks heen gaquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja of kaartjes in de losse verkoop flink goedkoop maken.
Oh.![]()
Ze zijn zelfs goedkoper geworden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja of kaartjes in de losse verkoop flink goedkoop maken.
Zo'n wedstrijd als vandaag was je lange zijde 1e ring gewoon ¤80 voor kwijt vorig seizoen.![]()
En hard ook. Celta maakt korte metten met dat gekut van vandaag, en AZ knalt er vol bovenop, en daar kunnen de tere kinderzieltjes van onze spelers niet zo goed tegen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was wel mensonterend. Dit niveau halen tegen Celta en AZ en je verliest 2x.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Youness ff bankie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gooi Cerny maar in de basis voor de volgende potjes.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Eens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:04 schreef Elan het volgende:
Jullie stellen je gigantisch aan dramasletjes
ADHD-voetbal, prima kansen gecreëerd in de tweede helft. Komt wel goed. Als je denkt dat iedere wedstrijd een tegenstander compleet wordt weggespeeld ben je redelijk krankzinnig.![]()
Statistieken spreken voor zich inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens.
ADHD-voetbal, prima kansen gecreëerd in de tweede helft. Komt wel goed. Als je denkt dat iedere wedstrijd een tegenstander compleet wordt weggespeeld ben je redelijk krankzinnig.
Totale dominantie. Alleen nog wat matig in de afwerking.blablablabla![]()
Peter Bosz wilde na afloop van het duel met Excelsior niet ingaan op de verbanning van Anwar El Ghazi uit de A-selectie van Ajax. "Ik ben met deze wedstrijd bezig geweest", aldus de trainer van Ajax. "Ik heb daar niet over nagedacht. Dat ga ik vanavond doen met een lekker wijntje en een goed sigaartje."
. Lekker man.
![]()
Dat heeft ie toch niet echt gezegd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter Bosz wilde na afloop van het duel met Excelsior niet ingaan op de verbanning van Anwar El Ghazi uit de A-selectie van Ajax. "Ik ben met deze wedstrijd bezig geweest", aldus de trainer van Ajax. "Ik heb daar niet over nagedacht. Dat ga ik vanavond doen met een lekker wijntje en een goed sigaartje."
. Lekker man.
Dit, dus.![]()
http://nos.nl/video/21403(...)en-goede-sigaar.htmlquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heeft ie toch niet echt gezegd?
Vanaf 00:50.
Lekker man![]()
Traore en younes liepen echt als dwazen over het veld heen. Geen idee wat ze aan het doen waren. Cerny is echt een verademing wat dat betreft. Dolberg mag dan niet hebben gescoord, wat kan die heerlijk lekker mee voetballen
Ik vond, wat de analisten ook zeiden, behoorlijk arrogant. 2e helft was gewoon prima, veel kansen en veel overtredinge nvan excelsior nodig geweest om ze tegen te houden. Ook een paar missers die er prima in mochten. Al met al lijkt me niet teveel energie moeten geven en dat is mooi met celta als uitgangspunt.![]()
Deze man is echt een totale idioot. Ik heb twee keer met stijgende verbazing zitten kijken. Debiel krijgt hier een nieuwe dimensie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/21403(...)en-goede-sigaar.html
Lekker manDit, dus.![]()
Die man zijn stem straalt al 10 keer meer vertrouwen uit dan die van Frank. Heerlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/21403(...)en-goede-sigaar.html
Lekker man![]()
Wat is hier mis mee man. Eens wat anders dan die saaie doerakken met hun saaie standaardorgel vol Bløf-muziek.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze man is echt een totale idioot. Ik heb twee keer met stijgende verbazing zitten kijken. Debiel krijgt hier een nieuwe dimensie.![]()
Ik deel deze conclusie, maar niet over Bosz.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze man is echt een totale idioot. Ik heb twee keer met stijgende verbazing zitten kijken. Debiel krijgt hier een nieuwe dimensie.![]()
Wat een overschoten reactie zeg jeetjequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is zo ongelofelijk nep dat zelfs Koefnoen of Jiskefet het niet op deze manier kunnen. Ik ga nog een keer kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die man zijn stem straalt al 10 keer meer vertrouwen uit dan die van Frank. Heerlijk
Dit, dus.![]()
Traore was wel schandalig slecht hoor, genoeg momenten geweest dat hij stante pede moest worden gewisseld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Traoré op links, Cerny op rechts
Cassiera een keer links? Clement miss wel ghehe![]()
Stel je niet aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is zo ongelofelijk nep dat zelfs Koefnoen of Jiskefet het niet op deze manier kunnen. Ik ga nog een keer kijken![]()
Uh.. oke.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is zo ongelofelijk nep dat zelfs Koefnoen of Jiskefet het niet op deze manier kunnen. Ik ga nog een keer kijken![]()
Hopelijk gaan ze nu een item opnemen met Peter zittend voor een haardvuur met een sigaar en wijntje, die dan zo moeilijk kijkend heel zachtjes mompelt "Anwar, wat moet ik nu met jou...?"
Televizierring.Dit, dus.![]()
Peter gaat Anwar onthoofden met het commentaar van Sierd de Vosquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:34 schreef Buitendam het volgende:
Hopelijk gaan ze nu een item opnemen met Peter zittend voor een haardvuur met een sigaar en wijntje, die dan zo moeilijk kijkend heel zachtjes mompelt "Anwar, wat moet ik nu met jou...?"
Televizierring.RED ONS HENNIEGOD![]()
http://www.foxsports.nl/v(...)nisch-moeten-spelen/
Ik vind dit meer een verademing. Gewoon het tegenovergestelde van wat Frank wilde met zijn opportunisme en janken over tegenstanders die zich ingravenOh.![]()
Ja Traoré is ook tering kut aan het spelen, maar misschien dat je er op links meer aan hebt. In elk geval moet je een van beide vleugelspitsen wisselen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Traore was wel schandalig slecht hoor, genoeg momenten geweest dat hij stante pede moest worden gewisseld.
Cassiera een keer links? Clement miss wel gheheOh.![]()
Daar word je toch niet goed van.quote:
Enfin. Traoré schrijnend, rest was niet top, maar 3 punten binnen geharkt en nu achterover leunen om te bekijken of Feyenoord een misstap maakt. #opendeur![]()
Tis trouwens wel bijna tijd voor wat lijstjes denk ik, als ik het goed heb nu al 13 wedstrijden achter elkaar ongeslagen en 11 gewonnen (2 gelijk waren uit)![]()
Rende er een paar keer prima langs met die goede voorzet waar Dolberg net niet bij kon. Verdedigend niet echt getest en ik vond dat hij voetballend vaak voor wat betere oplossingen kon kiezen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Wat vonden jullie deze wedstrijd van Dijks eigenlijk?Oh.![]()
Dan zal dat de komende week wel misgaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:41 schreef skysherrif het volgende:
Tis trouwens wel bijna tijd voor wat lijstjes denk ik, als ik het goed heb nu al 13 wedstrijden achter elkaar ongeslagen en 11 gewonnen (2 gelijk waren uit)Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: