SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:15 schreef mschol het volgende:
wat een gigantische hoeveelheid NL versie van coco tov de OV versie; de OV versie draaiy ook nog eens op klote tijden
nu maar in imax; Is zowaar geen 3D (maarja wel imax dus 2,50 toeslagquote:Op vrijdag 8 december 2017 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]vonden wij ook! We moesten echt even kijken wanneer de ov versie werd gedraaid. Alles Nederlands.
in spuimarkt iig welquote:Op zaterdag 9 december 2017 13:04 schreef Kansenjongere het volgende:
Bijzonder dat de imax variant wel in 2D is, binnenkort ook maar heen dan.
je betaald de toeslag toch pas in het theater? dan vervalt 10 of 20 min voor de voorstelling je kaartje gewoon (iig, zo werkte het een paar jaar terug)quote:Op maandag 11 december 2017 22:46 schreef Kansenjongere het volgende:
Als je met Pathé Unlimited een ticket met toeslag (imax en/of 3d) reserveert en je komt niet opdagen zonder je ticket te annuleren, heeft dat dan nog gevolgen?
Dat nam ik ook aan, maar ik wil even zeker weten dat als ik het "niet helemaal netjes speel" ik niet opeens voor onaangename verrassingen kom te staan.quote:Op maandag 11 december 2017 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
je betaald de toeslag toch pas in het theater? dan vervalt 10 of 20 min voor de voorstelling je kaartje gewoon (iig, zo werkte het een paar jaar terug)
Nope, geen gevolgenquote:Op maandag 11 december 2017 22:46 schreef Kansenjongere het volgende:
Als je met Pathé Unlimited een ticket met toeslag (imax en/of 3d) reserveert en je komt niet opdagen zonder je ticket te annuleren, heeft dat dan nog gevolgen?
Tickets annuleren kan tegenwoordig gewoon via de app, dus doe dat gewoon. Doordat we nu makkelijker kunnen annuleren is de voorwaarde van 10 min vooraf aanwezig mogelijk, voorheen was dat 30 min en dat zien we niet graag.quote:Op maandag 11 december 2017 23:22 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat nam ik ook aan, maar ik wil even zeker weten dat als ik het "niet helemaal netjes speel" ik niet opeens voor onaangename verrassingen kom te staan.
Hij draait in meer steden...quote:Op maandag 18 december 2017 19:52 schreef -Mo- het volgende:
The Disaster Artist is opeens een PAC-film die alleen in Amsterdam draait?
De eerste week alleen in Amsterdam, ben er expres heengegaan, nu in Den Haag pas rond 22 00 uurquote:
http://patheplanner.nl/quote:Op zaterdag 14 april 2018 14:59 schreef mschol het volgende:
vraagje, er was ooit eens een site waarbij je heel makkelijk meerdere films achter elkaar kon plannen over verschillende biosocopen, iemand een idee wat die site was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |