quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew
Everton - Ronald Koeman
Hull City - Mike Phelan
Leicester City - Claudio Ranieri
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco GuidolinBob Bradley
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport![]()
Goede keeperquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heaton pakt voorlopig alles, het is wachten op de 1-0
Misschien een keertje avondje Burnely.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn wel eens dagen dat ik niet naar Burnley kijk.
ik kijk nooitquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn wel eens dagen dat ik niet naar Burnley kijk.
Dat is een flinke overhemd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die vies dikke gast op de tribune met zijn telefoon![]()
Zoiets?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die vies dikke gast op de tribune met zijn telefoon![]()
Ik luister al de hele middag naar Engels commentaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:25 schreef Tagliano het volgende:
Commentator heeft echt niet door dat die kaart voor Rose voor protesteren was he
Misschien ook niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Misschien een keertje avondje Burnely.
Ik ben te lui om mijn afstandsbediening te pakken en kijk best grote delen met mute, dus tjaquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik luister al de hele middag naar Engels commentaar.
Nee deze zat in het bestuur en was helemaal niet bezig met de wedstrijd.quote:
Ik kan niet zeggen dat daar iets mis mee isquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee deze zat in het bestuur en was helemaal niet bezig met de wedstrijd.
Zal wel een Thais hoertje hebben besteld.
Mijn morele kompas maakt dan toch wat bezwaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat daar iets mis mee is
Heb jij dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn morele kompas maakt dan toch wat bezwaar.
Moest ik ook maar eens aanschaffen danquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb er hier nog eentje in de keukenla liggen.
Een keukenla is best handig als je je bestek overal door je huis laat slingeren ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moest ik ook maar eens aanschaffen dan
Daaromquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een keukenla is best handig als je je bestek overal door je huis laat slingeren ja.
Wie moet hem opvolgen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor iedereen beter als die dinosaurus zijn ontslag krijgt, ook voor Mourinho. Geen afgang en dan zit hij niet meer alleen in een hotelkamertje in Mensjester.
In ieder geval een trainer die nog fris is, wil zeggen dat die nog een beetje actuele en ververste gedachten over het voetbal heeft. Een type Eddie Howe of zo.quote:
Misschien kunnen ze voor Tuchel gaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval een trainer die nog fris is, wil zeggen dat die nog een beetje actuele en ververste gedachten over het voetbal heeft. Een type Eddie Howe of zo.
Die heeft nog veel te leren dus die kunnen ze beter in Duitsland laten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze voor Tuchel gaan.
Ze hadden beter Lowietje kunnen laten zitten, die had nu gewoon de jeugdspelers de kans gegeven. Alleen dan wel iemand anders die de aankopen had gedaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft nog veel te leren dus die kunnen ze beter in Duitsland laten.
Dat zijn ze al langer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is Tottenham matig vandaag zeg.
Vorige week tegen Bournemouth niet bijzonder, werden weggevaagd door Leverkusen ondanks een gelijkspel, puntverlies bij WBA.quote:
Hoezo het PSV van Engeland?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het PSV van Engeland
inb4 PSVCaLimero die gaat huilen om deze post
Zullen blij zijn als Kane terug is, want ik vind het vaak wat pijnlijk om naar te kijken die Janssen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige week tegen Bournemouth niet bijzonder, werden weggevaagd door Leverkusen ondanks een gelijkspel, puntverlies bij WBA.
ik welquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:48 schreef KingRadler het volgende:
Ik zie Manchester geen kampioen worden
En terecht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:49 schreef franske19 het volgende:
In het VK houden ze wel van blessuretijd.
Prachtig toch? Anti-antivoetbalquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:49 schreef franske19 het volgende:
In het VK houden ze wel van blessuretijd.
Dat gaatje is zo gedicht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Manchester United gaat dus 8p achterkomen op de top.
BurnleyGodenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Manchester United gaat dus 8p achterkomen op de top.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het PSV van Engeland
inb4 PSVCaLimero die gaat huilen om deze post
Moet je eens opletten in La Liga, daar fluiten ze bij 90+3 gewoon bij 91:30 al afquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:51 schreef franske19 het volgende:
[..]
Is ook beter. Valt me gewoon op.
Vertonghen gewoon de gevaarlijkste man tweede helft.
Je verwacht dat Zlatan tegen dit soort ploegen toch wel het verschil kan maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:54 schreef Bolasie het volgende:
Blijft 0-0, ik sluit af met de statistieken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |