Ja en net ook (toch nog) voor Northside (dus 2 in totaal).quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:07 schreef Knuck-les het volgende:
Frank Ocean schijnt ook z'n eerste show te hebben bevestigd. Zou wel een hele mooie zijn voor BKS
quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:15 schreef JochemP het volgende:
Bastille als 3e headliner zie ik ze zomaar nog wel eens doen hoor
Zou wel een beetje kut zijn naast die anderen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:15 schreef JochemP het volgende:
Bastille als 3e headliner zie ik ze zomaar nog wel eens doen hoor
Die had toch z'n eigen festival dat weekend?quote:Op woensdag 30 november 2016 17:23 schreef richolio het volgende:
Niet dat ik de kans groot acht dat ze ook naar BKS komen, maar een man kan dromen.
Oh ja, dat Eaux Claires. Jammer.quote:Op woensdag 30 november 2016 17:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die had toch z'n eigen festival dat weekend?
Van de headliners van Primavera zou ik the XX, Mac Demarco & Run The Jewels heel gaaf vinden.
Die nieuwe namen zijn echt gênant. Die komen elke 2 of 3 jaar allemaal wel een keertje langs.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Xavier Rudd mag van mij BKS op de main. Zojuist bekend gemaakt voor Hurricane/Southside.
Milky Chance lijkt me ook wel een optie.
Ronduit afschuwelijke namen (zeker voor BKS), maar op zich kunnen we wel op BKS vertrouwen om op dergelijke momenten goede alternatieven op andere podia te zetten. Voor zover ze überhaupt geboekt worden uiteraard.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Xavier Rudd mag van mij BKS op de main. Zojuist bekend gemaakt voor Hurricane/Southside.
Milky Chance lijkt me ook wel een optie.
Vorig jaar kwamen ze op 15 december met een grote groep (sub-)headlinersquote:Op woensdag 7 december 2016 23:10 schreef MaJo het volgende:
Wanneer komen er weer eens nieuwe namen?
Zijn wel uitgetourd met de laatste plaat.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:42 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd wanneer BKS de derde headliner eruit knalt... The xx en Elbow lijken in ieder geval af te vallen... misschien Tame Impala?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |