quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew
Everton - Ronald Koeman
Hull City - Mike Phelan
Leicester City - Claudio Ranieri
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco GuidolinBob Bradley
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport
Oh.
Morgen de derby zag ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:06 schreef McGrath het volgende:
Wel mooi dat Sunderland het slechter doet dan Villa vorig seizoen.
En wat als ze niet winnen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, mijn eerste kind wordt vernoemd naar de Villa speler die morgen de winnende maakt.
Wist niet dat Bruce vroeger Birmingham coachte.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, mijn eerste kind wordt vernoemd naar de Villa speler die morgen de winnende maakt.
quote:
Martin als tweede naamquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gewoon dat kind Aston noemen.
Best een mooie naam trouwens.
Dat was heel kort een dingetje, tot ie 2x won.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist niet dat Bruce vroeger Birmingham coachte.
Natuurlijk is er niks op komst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]Dan hoop ik dat er nog niks op komst is anders wordt het toch wat lastig
Wel een redelijk cruciaal duel om de aansluiting te houden richting de de top 6. Drie of negen punten is wel een verschil.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat was heel kort een dingetje, tot ie 2x won.
Zelfs zonder die hele ranglijst is het een cruciaal duel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel een redelijk cruciaal duel om de aansluiting te houden richting de de top 6. Drie of negen punten is wel een verschil.
Ja goh Hans!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zelfs zonder die hele ranglijst is het een cruciaal duel.
Ik vind Giroud maar een speler van niks en prompt scoort hij twee keer. Wat leuk. Tegen fucking Sunderland.quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Giroud maar een speler van niks en prompt scoort hij twee keer. Wat leuk. Tegen fucking Sunderland.
Burton tegen Rotherham niet, maar als er wat boeiende wedstrijden zijn dan natuurlijk. Villa wordt ook niet altijd uitgezonden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je nog meer in de Championship qua wedstrijden?
Maar een Newcastle, Norwich, Brighton of Huddersfield kijk je dus wel een beetje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Burton tegen Rotherham niet, maar als er wat boeiende wedstrijden zijn dan natuurlijk. Villa wordt ook niet altijd uitgezonden.
Jahoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar een Newcastle, Norwich, Brighton of Huddersfield kijk je dus wel een beetje.
Is dat Huddersfield wat? Volg het alleen een beetje qua uitslagen, maar heb wat dingetjes gelezen over die Klopp-look a like.quote:
Hou je buiten het volgen van voetbal nog wel eens tijd over voor andere dingen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat Huddersfield wat? Volg het alleen een beetje qua uitslagen, maar heb wat dingetjes gelezen over die Klopp-look a like.
Darten kijken, studie doen, ja hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hou je buiten het volgen van voetbal nog wel eens tijd over voor andere dingen?
Hmm, dan moet ik toch mijn tijdsindeling eens gaan heroverwegenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darten kijken, studie doen, ja hoor.
Ligt eraan. Ik heb momenteel vakken gehad waarvan je fluitend de theorie leert en toepast.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik toch mijn tijdsindeling eens gaan heroverwegen
De goede oude tijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik heb momenteel vakken gehad waarvan je fluitend de theorie leert en toepast.
Villa wilde die trainer ook hebben, alleen ze zijn de laatste weken wat weggezakt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat Huddersfield wat? Volg het alleen een beetje qua uitslagen, maar heb wat dingetjes gelezen over die Klopp-look a like.
Verloren van Sheffield en Preston toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Villa wilde die trainer ook hebben, alleen ze zijn de laatste weken wat weggezakt.
Yes!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verloren van Sheffield en Preston toch?
Maar natuurlijk Insoquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Mag ik ook m'm mening over de championship vertellen?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Mag ik ook m'm mening over de championship vertellen?
quote:
Dat is het niveau voetbal wat je echt helemaal niemand gunt, dat doet me denken aan de tijd dat ik nog wekelijks bij Southampton te vinden was in league 1 en de championship.quote:
Ik heb gisteren 90 minuten met darts op de achtergrond naar Roda JC zitten kijken. Bwegh. Bwegh. Bwegh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Dat is het niveau voetbal wat je echt helemaal niemand gunt, dat doet me denken aan de tijd dat ik nog wekelijks bij Southampton te vinden was in league 1 en de championship.
Dat is zo slecht, dat lijkt niet eens meer op voetbal. Dan kun je nog beter naar Roda JC tegen Go Ahead Eagles gaan kijken.
Daar zitten alleen spelers die alleen groot en sterk zijn en soms een bal erin koppen. Dat doet me denken aan de jaren dat Southampton Billy Sharp onder contract had staan, daar moet je dan naar kijken.
Nee, daar zie ik weinig leuks aan.
En ik kijk liever naar vechtvoetbal dan naar ballerina's op een kunstveld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Dat is het niveau voetbal wat je echt helemaal niemand gunt, dat doet me denken aan de tijd dat ik nog wekelijks bij Southampton te vinden was in league 1 en de championship.
Dat is zo slecht, dat lijkt niet eens meer op voetbal. Dan kun je nog beter naar Roda JC tegen Go Ahead Eagles gaan kijken.
Daar zitten alleen spelers die alleen groot en sterk zijn en soms een bal erin koppen. Dat doet me denken aan de jaren dat Southampton Billy Sharp onder contract had staan, daar moet je dan naar kijken.
Het echte Engelse voetbal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Dan kijk ik liever naar een echte vechtsport.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:33 schreef McGrath het volgende:
En ik kijk liever naar vechtvoetbal dan naar ballerina's op een kunstveld.
Wat een god was die Kah ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:34 schreef Tagliano het volgende:
Dit doet mij denken aan Pa-Modou Kah met zijn keepertje toen
Lekker weigeren om in te vallen, mooi manquote:
Dat was onder Veld van Harmhoven toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker weigeren om in te vallen, mooi man
Wel terecht overigens maar dat terzijde
Dat zou bijzonder goed kunnen jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was onder Veld van Harmhoven toch?
Mijn vader heeft nog een shirt van Monkou.quote:
De meest onkundige verslaggever ooitquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader heeft nog een shirt van Monkou.
Waar gaat dit eigenlijk over.
Die voetbalt al een tijdje niet meer.
Hij is reporter bij Ziggo Sport voor Engelse potjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader heeft nog een shirt van Monkou.
Waar gaat dit eigenlijk over.
Die voetbalt al een tijdje niet meer.
Schei uit.. Vandaag wordt de dag..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Janssen gaat vandaag weer niet scoren.
Met drie legt 'ie Leicester over de knie..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, maar dat heb ik vaker gedacht dit seizoen.
n1ek- zegt het iedere week maar het gebeurt nooit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, maar dat heb ik vaker gedacht dit seizoen.
Ho ho ho.. Ik ben weken niet op dit forum geweest..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
n1ek- zegt het iedere week maar het gebeurt nooit.
Bij wijze van spek0n.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:51 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ho ho ho.. Ik ben weken niet op dit forum geweest..
Met brammie castroquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:34 schreef Tagliano het volgende:
Dit doet mij denken aan Pa-Modou Kah met zijn keepertje toen
Levski Sofia?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is geblesseerd uitgevallen in de PL-wedstrijd voor LEV-TOT volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |